„Čekajte što duže ono što treba da čekate. Jer kada to dočekate, posle nećete imati više šta da čekate".
Duško Radović
- Čestitamo.
- Hvala – nasmešim se i izmem šampanjac koji mi dodaje Linda Fes.
Danas sam skopila ugovor sa njenom agencijom a ona je pre nekoliko dana skopila ugovor sa Rajli i preporučila je. Rajli je presrećna, ja sam presrećna.
- Veselim se našoj saradnji i verujem da nas čekaju dobre godine.
- I ja verujem u isto.
Moje ime je Skaj Mejson, imam dvadeset i šest godine, skopila sam ugovore sa vodećim svetkim brendovima, potpisala sam petogodišnji ugovor sa jednom od najboljih svetkih agencija za modele i čvrsto verujem da je moja karijera krenula da klizi po samom vrhu, lepo i glatko.
Linda Fes je priredila žurku i time mi poželela dobrodošlicu, tu su bile sve njene cure, predstavnici poznatih brendova sa kojim aočekujemo saradnju, Rajli, poznati fotografi, reporteri... sve je bilo gala. Već mesec dana se dogovaramo oko mog prelaska, čekale smo da istekne i moj ugovor ali isplatilo se, novo poglavlje.
Pozdravim se sa svima i slikam se sa svima.
- Gospođice? – konobar me povlači.
- Da? – pogledam u kutiju koju drži.
- Ovo je za vas – predao mi je kutiju koju sam uzela.
Spustim je na sto i otvorim. Tri ruže posute zlatnim prahom i pismo.
Cena uspeha je težak rad, posvećenost poslu i odlučnost da bilo pobedili ili izgubili, damo sve od sebe zadatku koji nam je bio u rukama. Vins Lombardi.
P. S. Ja, lično, trenutno bih želeo da ti čestitam samo na jedan način.
M.S. Orlov.
Kako je znao? Nisam ga videla ni čula sigurno dve nedelje, poslednji put smo se videli pre nego što je otputovao za Evropu. Čudan je ovaj naš odnos, još uvek ne znam ni šta smo ni gde smo ali nemam ni puno vremena da razmišljam o tome, druge stvari su mi preče, a i njemu. Ali ruže... to je divan gest.
. . .
Moja prva kampanja je bilo i prvo putovanja od kako sam počela da radim za Lindu. Odleteli smo na Havaje jer radimo reklamu za jednu tamošnju firmu koja se bavi prodajom kupaćih kostima, dva dana rada, dva uživanje i sunčanje, ma bilo je sjajno.
Ubrzo zatim počele su pripreme za Fashion Week i bila sam u poslu preko glave, baš te nedelje javio mi se i Maksimilijan, bio je u prolazu i želeo je da me vidi, u prevodu želeo je seks. Stvorila sam lako vreme za njega jer on uglavnom želi noć, dočeka me neko seksi rublje, zabavimo se, otvorimo šampanjac i sutradan svako svojim poslom.
Dan za danom, nedelja za nedeljom i dok sam se okrenula prošla je godina. Radila sam punom parom, puno sam putovala, posećivala zabave, povremeno bih se videla sa Maksom a ono malo slobodnog vremena provodim sa Rajli.
Rajli je vlasnica sopstvenog restorana zdrave hrana ali njen zlatan posao je ketering za mnoge modne agencije i filmske setove. Ona je srećna, puno radi i viđa se sa advokatom, zamisli ti to. Što se tiče mene ja sam ove godine postala najplaćenija manekenka, ova godina je bila naporna ali i jako plodonosna.
- Karta za Moskvu, tamo će te dočekati Anja – Linda mi daje kartu.
- Ne volim hladne krajeve – više volim da se slikam u sunčanim predelima.
YOU ARE READING
Nepristojan
RomanceOd trenutka kada je Skaj upoznala nepristojnog Maksimilijana njen život je počeo da se menja. Na vrhuncu svoje karijere ona nije želela da prizna sebi kako možda postoji nešto što više želi od titule najpoznatijeg svetskog modela. Kako je vreme prol...