Greška

13.6K 775 39
                                    

„Učini to opet. Pogreši još bolje".

Semjuel Beket

Kupila sam najskuplji seksi veš koji sam pronašla, stoji mi vrhunski i osećam se bogovski. Maksimilijan će biti oduševljen. Strpljivo sam čekala da se vrati i nazove me, naravno učinio je to. Javio mi se kada je došao u grad a ja sam otkazala snimanje. Pozvala sam ga u svoju kuću i rekao je da će doći.

Po prvi put imala sam tremu pre sastanka sa njim, nikad ranije nisam bila nervozna uvek sam bila uzbuđena ali sada... nervoza me jede.

Cimnula sam se kada se oglasilo zvono na mojim vratima ali odmah sam otrčala da ih otvorim. Moja nervoza je nestala kada sam ga ugledala - nasmešio se, očešao donju usnu palcem pa me skinuo onako kako samo on ume pogledom. Nedostajao mi je.

Dohvatim ga za kravatu i uvučem unutra.

- Polako, tvoj sam cele noći – nakezio se.

- Planiram to – nasmešim se i poljubim ga.

Nas dvoje kao da smo programirani, tačno je znao šta mi treba, tačno sam znala šta želi. Ali ovaj put želela sam krevet i seks je bio fantastičan.

. . .

- Mislio sam da ne jedeš nakon šest – Maksimilijan me zeza jer nakon vođenja ljubavi sišli smo u kuhinju i jeli lazanje koje je Rajli poslala. Ona smatra da donose sreću za parove.

- Izuzeci – nasmešim se.

- Ili si se previše istrošila.

- Ili to.

- Ovo je sjajno – pohvalio je lazanje.

- Rajli je spremila, živim na njenoj kuhinji.

- Pozdravi je od mene.

- Hoću – spustim viljušku.

- Makse?

- Da?

- Mislim da sam zaljubljena u tebe – priznam i on automatski prestaje da jede.

- Pretpostavljam da je to bilo za očekivati nakon dve godine ove čudne veze.

Sačekala sam da se „otkoči" jer sam ga očigledno zatekla ovim pitanjem.

- I želim pravu vezu – kad već šokiram neka ide do kraja.

- Imali smo drugačiji dogovor.

- Da ali to je bilo odavno, pre dve godine, pretpostavljam da se puno toga promenilo.

- Skaj... mi se viđamo samo kada smo u mogućnosti, ne govorimo jedno drugom gde idemo, niti šta radimo, ponekad se ne viđamo i mesecima.

- Pa... možda treba da promenimo to. Smatram da se jako dobro slažemo.

- I slažemo se, ne znam odkud sad ova želja da menjamo dogovor.

Namrštim se na ovo, ne ide onako kako sam zamišljala.

- Upravo sam ti rekla razlog, gajim osećanja prema tebi.

Sačekala sam reakciju ali nije je bilo.

- Što očigledno nije slučaj kod tebe – zaključim poraženo.

- Nije... ti ne bi mogla da budeš u vezi sa mnom. Sve ovo je previše komplikovano...

- Jel to ponovo ona priča od pre godinu dana...

- Skaj – prekida me.

- Da li bi se odrekla svoje karijere i posla samo da bi bila sa mnom?

NepristojanWhere stories live. Discover now