Stari žar

13.9K 732 18
                                    


„Život je kratak, sticanje znanja dugo, iskustvo varljivo a povoljna prilika trenutačna".

Hipokrat

Žurim da stignem na vreme za sastanak sa Lindom Fes, zadržala sam se sa Rajli jer je želela da pogleda jedna lokal za restoran, lokal je bio ružan a ja kratka sa vremenom.

Monda Pis je jedan od onih ekskluzivnih mesta koji rade na krovu zgrade i pužaju prelep pogled na grad ali i ubitačne cene. Izgleda da me Linda Fes stvarno želi.

Nisam puno kasnila ali ona je stigla pre mene, hostesa mi je pokazala naš sto i krenem ka njoj. Linda je žena u pedesetim godinama, elegantna je, dama, bivša manekenka, supruga naftnog bogataša i vlasnica sopstve modne agencije koja je u vrhu poslovanja, njena kuća je san mnogih modela, ima čak i sopstvenu rijaliti emisiju o modelima, ali to me ne interesuje.

- Izvinjavam se što kasnim zadržala sam se sa prijateljicom u sumnjivoj četvrti – priznam sa osmehom i pružim joj ruku.

- Skaj Mejson – dodam.

- Linda Fes i ne kasniš veruj mi, ja sam došla bukvalno pre dva minuta – uzvratila mi je toplo.

- Sedi Skaj.

- Hvala.

Naručile smo piće i ja sam izvadila telefon.

- Čestitam na saradnji sa Dior.

- Odakle znaš za to? – iznenadim se jer je to tajna, tek smo počeli kampanju.

- Imam uši na pravim mestima – rekla je zagonetno.

- Pa hvala i to je još uvek tajna.

- Naravno, razumem. Skaj biću iskrena prema tebi. Želim te u svojoj agenciji i spremna sam da saslušam sve tvoje zahteve.

- Polaskana sam.

- Ovo je naša ponuda – pružila mi je ugovor.

- Ne žuri, pročitaj na miru, znam kako je kada te svi zatrpavaju ponudama, jednostavno ovo je tvoje vreme i treba da uživaš u njemu.

Prođem letimičnom pogledom preko ugovora i zadržim dah na par sekundi.

Jebote! Ona mi nude troduplo od moje agencije. Nemoj da si zinula Skaj.

- A moji dodatni ugovori? Znaš za Dior ali poslednjih meseci skopila sam puno ugovora.

- To je sve tvoje, ne branim ti saranju ni sa kim.

- Izgleda sjajno, moraću pažljivije da proučim ugovor i da vidim sa advokatom ali na prvi pogled mi deluje sjajno – priznam.

- Nadala sam se da ćeš to reći, veoma si otvorena, cenim to.

- Iskreno ne volim nesporazume u komunikaciji, moj ugovor sa „Elit" ističe ovog meseca, ponudili su mi nastavak ugovora ali nismo se složili oko jedna stvari tako da sam otvorena za ostale opcije – kažem iskreno.

- Mogu li da znam o čemu je reč? Još uvek nisam čula tvoje uslove.

Tada mi je na pamet pala jedna ideja.

- Reci mi Linda... Šta misliš o hrani koja se pravi isključivo za modele? Minimalan broj kalorija, laka hrana, pa... pogledaj mene.

- Takva hrana je san svih devojaka.

- Imam jedna uslov, želim da probaš hranu koju pravi moja prijateljica i ukoliko ti se dopadne da se dogovoriš sa njom da ona isporučuje hranu za tvoje devojke.

NepristojanWhere stories live. Discover now