„Ako sam ono što imam i ako izgubim ono što imam ko sam onda ja".
Eric Fromm
Ne dolazim.
Buljim u dve reči koje su otkucane u poruci koju sam dobila od Maksimilijana. Trebalo je da dođe sutra ali očigledno neće doći. Tužna sam, radovala sam se njegovom dolasku ali sam i strepela. Da li mu je otac rekao istinu? Da li će Maksimilijan biti dobar sin i ostati kod kuće? Da li mogu da ga krivim?
- Gotova?
Oklenem se ka Lindi zbunjeno.
- Hajde, idemo na večeru – izdahnula je kao da je znala da me nešto muči.
Linda je od onih žena koje znaju kada treba da pitaju a kada da ćute i bila sam joj zahvalna što me nije davila u kolima, jednostavno smo ćutale.
Pronašle smo mali restoran i naručile kvalitetno vino, zapravo ona je naručila.
- Sad je vreme da kreneš sa pričom – kaže mi znalački.
- Kako ti i Rej uspevate? Mislim... u braku ste dvadeset godina a oboje radite kao manijaci.
- Ej draga moja to ti je priča za bure vina, ne za flašu.
- Ne znam šta da radim.
- Maksimilijan zar ne?
- Tako je – potvrdim.
- Maks je poput mog supruga - zreo, moćan, preduzimljiv... Naša veza je bila burna u početku, stalno prekidi, glasne svađe, bolne svađe, neusaglašenost oko poslova... Nijedno od nas dvoje nije želelo da se odrekne svoje karijere.
- Ali venčali ste se?
- Ostala sam trudna, jedan neoprezan seks mi je pomogao da donesem odluku.
- Ostala si sa njim zbog bebe?
- Zbog bebe sam odabrala njega. Deca treba da imaju dom a moj suprug je sjajan otac.
- Znači da nisi ostala u drugom stanju...
- Najverovatnije bih sada vodila drugačiji život. Bila sam poput tebe – mlada, perspektivna, tražena... oboje smo želeli vezu a nijedno nije želelo da učini taj korak, zato je beba odlučila. Gledala sam na to kao na neki znak sa neba i prihvatila sam ga. Povukla sam se na dve godine iz posla.
- Kako je bilo?
- Sjajno, postala sam majka, moja ćerka je postala moj svet. Taj period mog života je najlepši. Njbolja odluka koju sam donela. Ali taj period ne traje večno, došlo je vreme da se vratim na posao a moj posao više nije bio prioritet. Putovanja? Da budem daleko od svog deteta? Bože me sačuvaj. Zato sam se odlučila za drugačiji pristup mojoj karijeri.
- Čula sam priče – napomenem.
- Da, bivšoj manekenki muž milioner otvorio agenciju. Sećam se toga – izdahnula je.
- Nije bilo lako u početku ali nikad nisam odustala jel znaš zašto?
- Ne.
- Zato što sam imala sve – muža koji me voli, dete koje obožavam i sredstva da sama finansiram svoj posao. Bila sam srećna, na kraju samo mi je to bilo važno.
- Da, zavidim ti.
- Ti si na mom mestu, znam kako se osećaš.
- Volela bih da neko donese odluku umesto mene ili bar da znam koji put je pravi.
YOU ARE READING
Nepristojan
RomanceOd trenutka kada je Skaj upoznala nepristojnog Maksimilijana njen život je počeo da se menja. Na vrhuncu svoje karijere ona nije želela da prizna sebi kako možda postoji nešto što više želi od titule najpoznatijeg svetskog modela. Kako je vreme prol...