Yaz tatilinin başlarıydı. 4 murtik üyesi de belli etmeseler de hala aşk acısı çekiyorlardı. Bir aradayken gırgır şamata akıllarına gelmiyordu elbet ama yalnız kalınca acılar nüksediyordu işte...
Böyle olmayacağını anlayan Derya, kızları Murtik şekilsiz MSN toplantısına davet etti! Orada uzun uzun konuştular, güldüler, dertleştiler ve bir karara vardılar!
17 yaşındalardı! Hayatlarının belki de en güzel çağında! Bu yaşları bir iki erkek uğruna üzülerek harcamak anlamsızdı. Üstelik onların değerini bilmeyen erkekler!
Tabii nerede bir çift görseler, içten içe onlar da saf, tatlı bir ilişki icinde olmayı isteyeceklerdi elbet ama olmuyorsa da olmuyordu! Bu konuda yapacak bir şey yoktu!
Yapılacak şey yani kararları ise şuydu:
Hayatlarını yaşamak!
Evet. Bu hayat onlarındı ve hayatlarını en iyi şekilde yaşamaya karar veren Murtikler kendilerini geliştirmeye ve güçlü, kendi ayakları üstünde durabilen kadınlar olma yolunda ilerlemeye karar verdiler.
Online toplantının ardından bulunulan ilk yüzyüze ortamda Derya atıldı: "Aklıma müthiş bir fikir geldi"
Kızlar ilgiyle dinlerken Derya sözlerine devam etti " Murtiks Shuffle yapacağız!"
"O ne be?" Kayra atıldı. Acayip şeyleri genelde hep O bulurdu. Bu kez eksik kaldığından biraz bozulmuş gibiydi.
"Kart gibi karıştırılacak mıyız nedir?" Aslı gülmeye başladı.
"Onun gibi birşey!"
Kızlar daha da heyecanlanmıştı.
"Mısmıl anlatsana be!" Rana daha fazla dayanamadı.
"Eyy. Şimdi bizler için bu kartları getirdim." Elinde 4 iskambil kağıdı vardı. Sinek 1lisi, Karo 2lisi, Maça 3lüsü ve Kupa 4lüsü. "Bunlar tahmin ettiğiniz gibi bizi temsil ediyor. Sinek 1 Aslı, Karo 2 ben , Maça 3 Rana ve Kupa 4 Kayra." Kayra'ya dönüp ekledi "Sana özellikle kalpliyi seçtim"
Kızlar şıpsevdi arkadaşlarına gülerken Kayra "Çok komik!" diye sistemlerdeydi.
"Her ay bir kart çekeceğiz ve kim çıkarsa o diğerlerine birşeyler öğretecek! Mesela diyelim Rana çıktı! O ay bize seçtiği güzel kitapları okuyup konuşacağız. Ya da ben çıktım diyelim size güzel filmler seçeceğim görüp tartışmak için. Aslı bize yemek yapmayı öğretir Kayra da öğretecek acayip birşeyler bulur. Öyle işte.."
"Süper fikir" kızlar direk atlamışlardı !
"Bununla sınırlı kalmayalım" dedi Aslı "Kendimize bazı hedefler koyalım. Mesela derslerimizde daha başarılı olmak, bu seneki olimpiyatlarda birinci gelmek, düzenli, sağlıklı alışkanlıklar edinmek gibi.."
Yine herzamanki gibi mantığını konusturuyordu. Kızlar iyiden heveslenmişlerdi. Hedeflerini bir kağıda yazmaya başladılar.
"Be ben Mezuniyete mutlaka biriyle git diye yazdım ha hedeflerden birine." Kayra bu konuda çok ciddiydi!
Rana atıldı "Erkekleri karıştırmasan olmazdı değil? Aha denedik ağzımıza _ıçtılar. Bırak boşver."
Aslı son derece mantıklı bir yorumda bulundu. "En güzeli benim gibi yapacaksınız ve kimseyi sevmeyeceksiniz." Aslı yıllardır Kaan dan başkasına bakmıyordu. Artık ümidi kalmamış olacak ki kimseyi sevmediğini söylüyordu.
Kayra Aslı'ya meydan okurcasına devam etti. "Asıl benim gibi yapacaksınız ve herkesi seveceksiniz." Kayra Doğuş hezimetinden sonra Hakan'a dönüş yapmıştı.
"Hade hade işimize dönelim" dedi Derya ve kişisel hedefler belirlendi.
Ağustos ayında okulun yurtdışı gezisi olacağından kart çekmeye Eylül ayında başlamaya karar verdiler. Bu arada herkes kendi kişisel hedeflerine yoğunlaşacak ve birbirlerine neler katabileceklerini düşüneceklerdi. Bu yaz bambaşka olacak. Bu sene hayatlarının senesi olacaktı.
Tabii herşey planlanan şekilde gitmecekti.