Hafta Sonu Murtiklikleri

7 1 0
                                    

Aslı sabah erkenden uyanmış güneşli bir sonbahar günü olduğundan meyveli yulaf lapası kahvaltısını yapmış. Yanına biraz kedi maması alıp bisiklet turu için bisikletini evin önüne çıkarmıştı.

Geçen sene Kaan ile yaptıkları kedi yuvalarından birinin önüne gidip Arabikko'ya yem verip sabah sporuna çıktı. 1 saat kadar bisiklet sürdükten sonra eve geldi. Kendine yeşil bir smoothie hazırlayıp odasına gitti. Artık tembel Murtikler uyanmıştır diye düşünüp MSN'den "Bonjourr"* diye bir mesaj attı gruba.

Cevap beklerken dün okulda değiş  tokuş  yaptıkları kitabını, Fareler ve Insanları alıp okumaya başladı.

Kayra gruba günaydın diye cevap veren ikinci kişi oldu. Sonra mutfağa gidip kendine 1 sandviç yapıp odasına geri döndü. Sandviçini yeyip kolasını içerken biraz fransız dizisi izledi. Sonra gidip bulaşıkları yıkadı. odaya gelip camları açtı ve odayı havalandırıp bir güzel temizlik yaptı. Ne zaman sıkıntılı olsa temizlik yapardı sanki kirlerle birlikte sıkıntısı da giderdi.

Rana saat 11e doğru uyandı. Bütün gece kitap okuduğundan, akşamdan  kalmış  gibiydi. Kahvaltı istemedi ve kendine bir kahve yapıp içti. Uyanınca  MSN'deki konuşmaları gördü.

"Nedir be sabahın köründe naparsınız gene?" diye yazıp Aslı'dan azarı yedi. "Öğlen oldu bee!"

Derya'da Rana'dan biraz önce kalkmıştı. Bütün gece gizemli şahısla mesajlaşmış  ama kim olduğunu söyletememişti. Hafif bir kahvaltı'dan sonra yüz maskesini yapmış, oje sürüyordu.

Gruba ojelerini bozmadan yazdı:

"Acil bir yuvarlak Masa şart! Ne zaman buluşabilirik?"

Akşam Derya'da buluşmaya karar verildi.

Aslı 30 sayfa kadar okuduğu  kitabını masasına koyup biraz ders çalıştı. Sonra öğle yemeği için mutfakta ailesine yardım etti. Arka bahçede seralarının yanında yediler. Sonra bahçe işleri için babasına yardım etti. Bahçedeki çiçekleri ağaçları çok severdi. Orada zaman geçirmek onu mutlu ederdi. Bahçeden sonra mutfağın başına geçip akşam için kızlara kek pişirmeye karar verdi. Kekini bisikletinin önüne güzelce yerleştirip sırt çantasını takmıştı ki bahçede Kaan'ı gördü.

"Naber Aslı? Buluşmaya mı?"

Aslı "Evet. Kek yaptım, ister misin?" diye sordu ve terslendi.

"Bana yapılmayan keki istemem"

Aslı "Bu da neydi?" diye düşündü yol boyu.

* Fransızca: Günaydın.

Murtiks 2 (Tamamlandı!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin