IQlar hala yerlerde

31 2 0
                                    

 Aslı sitemkar bir tonla, ellerinde menüler, çaktırmadan (!) kafenin diğer ucundaki bir masayı dikizleyen Kayra ve Derya'ya "Biz buraya neden gelmiştik?" diye sordu.

Gözleri diğer masada "Okuldaki son yılımız hakkında yuvarlak masa yapmak için." dedi Derya.

"Peki ne yapıyoruz?" diye yeniden sordu Aslı.

"Eski Derya'yı ve yanındaki kızı dikizliyoruz." dedi Kayra gayet normal bir şekilde.

"Zaten bu kadar ısrar etmenizden bir işler çevirdiğinizi anlamam gerekti. Yeni döneme geçtik ama IQlar hala yerlerde!"

Aslı'yı sallamayan Kayra ve Derya takiplation'ı oturdukları yerden sürdürürken kız hakkında da yorum yapmaktan geri kalmıyorlardı.

"Hiç bir şeye da benzemez kız"

"Al benden da o kadar"

"Zevksiz be bu!"

"Kes be! 4 seneye yakın benimle çıktı. Ne zevksizi?"

"Senden sonra çok bozuldu"

"Beter olsun! Öff çıkıp çıkmadıklarını daha anlayamadık"

Bu şekilde süren birkaç dakikanın ardından dikizledikleri kişiler dışarıya çıkınca oturdukları yerden onları izlemek oldukça zorlaşmıştı. 

Kayra çantasından dürbününü çıkardığı gibi "gardas çak" diye elini uzatıp bağırdı "takiplation'a devam"

Iki kız sanki dünyadaki en normal şeyi yapıyormuş gibi kafa kafaya vermiş görevlerine odaklanmışlardı.

"Ne olur ne olmaz diye artık dürbünü yanımda taşıyorum."

"Süpersin gardaş! Ver biraz da ben bakayım. Hiçbir şey göremiyorum."

Bu arada Rana elindeki kitabı Yüzyıllık Yalnızlık'ı bırakmış Aslı ile birlikte dehşete karışan bir yüz ifadesiyle, ağzıları açık bu durumu seyrediyorlardı.

Bu sefer de hiç bir şey duyamadıklarından yakınan murtik 002 ve 004 dışarıya çıkmaya karar verince 001 ve 003 başbaşa kalmışlardı.

"Kaan'dan haber var mı?" Diye sordu Rana. İçin için hala suçluluk duyuyordu.

"Üniversite için Mağusa'ya taşındığından beri eve sadece haftasonları geliyor. Olur da arada birbirimizi görürsek konuşuyoruz ama birkaç dakika... Normal komşular gibi..." sesi titrer gibi olunca konuşmaktan vazgeçti.

"Gidip bu antikaları çağırayım da toplantımızı yapalım artık" diyerek Rana konuyu değiştirdi.

Tüm Murtikler zorla da olsa biraraya gelince önce  siparişler  alındı:

Kayra müthiş sipariş vermeleriyle ünlüydü. Herkese ne yiyeceğini sorar siparişi hep O verirdi. Yine olayı ele aldı.

"Ne alırsınız?" diye garson sorunca Aslı hariç kızlar lahmacun yemeye karar vermişlerdi. Aslı felafel sipariş etti. Derya ve Rana ikişer lahmacun istedi. Kayra da durumu özetledi:

"Bize 1 porsiyon felafel ve toplam 10 lahmacun lütfen!"

Garson ufak bir şok geçirip içeriye gidince kızlar konuşmaya devam ettiler.

"Bu ne hal! Derya ve Kayra! Biz geçen yıl okul bittikten sonra yapılan ilk yuvarlak masada ne kararlar almıştık?" diye sordu Aslı.

Kızlar birden üç ay önce olanları zihinlerinde tekrar canlandırdı...

Murtiks 2 (Tamamlandı!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin