~ Hát... Csak várj itt.- Válaszolta titokzatosan Lila.-
Nagyon jó... Persze Lilanak most kell elmennie. Itt állunk 2019. Április 2.-án a megadott címen, és kb fogalmunk sincsen arról, mi várhat minket oda bent. Nem lenne furcsa, ha csak úgy benyitnánk, aztán közölnénk velük hogy Ötösért jöttünk... Biztos nagyon együttműködőek lennének.
Kisvártatva Lila vissza tért, de nem tudtam mire vélni tettét.
~ Hol voltál?- Néztem számonkérően rá.-
~ Csak elintéztem valamit.- Titokzatoskodott tovább.-
~ Hát jó...ééés mire jutottál?- Kérdésemre csak hátrébb lépett, majd maga mögé mutatott.-
~ Szereztem egy kocsit, meg egy szobát az Akadémiával szemben, ahol tökéletesen rálátunk mindenre.- Mosolygott elégedetten Lila.- Azért hogy innen figyeljük meg őket, hát ha Ötöst így el tudjuk érni.
A nap hátralévő részében, nemigazán érzékeltünk mozgást a szobából. Lassan már az óra hetet ütött, pedig már délután egy óta figyeljük a házat, és eddig semmi. Kis idő múlva, egy sőtét hosszú hajú alak lépett ki a kapun egy gyerekkel, mire körül néztek, majd sietve elsétáltak.
~ Hé, Lila.- Súgtam oda a lánynak.- Azt hiszem kapásunk van.- Mutattam ki az ablakon.-
~ Intézem!- Parancsolt rám gyanúsan Lila, mire csak kérdően rá pillantottam. És már viharzott is ki az ajtón.-
Ha Lila azt hiszi ennyivel lerázhat, akkor téved, hisz társak vagyunk. Nem véletlen küldtek ide kettőnket, és nem csak engem. Pár perc vacillálás után, úgy gondoltam jobb ha utána megyek, nehogy valami baja essen Lilanak. Már nagyon messze járhatnak, ezért futva eredtem nyomuk felé.
Lila
~ Azt hiszem ez Diego és Ötös lesz.- Suttogtam magamban, miután már majdnem utolértem őket.-
Mayat semmiképpen sem hozhatom magammal. Ha ketten mennénk utánuk, akkor gyanút fognának. Ezért Maya kezéről lecsapva az akciót, gyorsan kirohantam utánuk. Egy ideig követtem őket, majd hirtelen köddé váltak. Úgy döntöttem, hogy vissza sétálok, mire előttem termett Ötös. Félelmemben, még a lábaim is földbe gyökereztek, mire a hátam mögött hirtelen, Diego suttogását hallottam meg.
~ Szia Lila.- Suttogta halkan fülembe.-
Hiányoztam?- Kérdezte enyhén cinikusan.-~ Mégis miert követsz minket?- Vont kérdőre Ötös.-
~ Az intéző küldött. Beszélni akar veled.
~ Nem beszélek vele.- Jelentette ki arrogáns hangnemben.- Már leszámoltam a Bizottsággal.
Vissza Mayahoz
Pillanatokon belül utol is értem őket, mire arra lettem figyelmes hogy a gyerek Lila elé teleportál.
~ Ötös.- Hagyta el az ismert név ajkaimat.-
Közelebb mentem, de nem vettek észre. Láttam hogy Ötös egyik testvére, Diego áll Lila mögött. Egyszer említette Lila Diegot, de csak annyit mesélt róla, hogy ő Ötös egyik testvére, amit nem értettem, mert egyáltalán nem hasonlítanak. Mondjuk nem néz ki rosszul Diego, de Ötös... Legutóbb mikor láttam inkább hasonlított egy nagypapára, de nem hogy egy gyerekre.
Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy halk csevegésbe kezdtek, amit a bokrok mögül nem hallottam ezért oda mentem hozzájuk.
~ Az intéző küldött Ötös. Beszélni akar veled.- Mondta halkan Lila.-
~ Nem beszélek vele.- Meg sem lepődtem Ötös reakcióján.- Már leszámoltam a Bizottsággal. Jobb ha elmész Lila...
~ Figyelj... Vissza akarja állítani az idővonalat, ezért hívatott téged az Intéző.
Látva Ötös reakcióját, nem tudta hogy mit mondjon. Egy perc néma csönd után, újra megszólalt.
~ De tegyük fel, ha segítek vissza állítani az idővonalat, akkor mi a garancia rá, hogy nem fog megtörténni a világvége?- Lépett közelebb Lilahoz, mire arrébb léptem, és felborultam.-
~ Áhh.- Hagyta el fájdalmasan számat ez a hang.-
~ Ez mi volt?.- Kérdezte ijedten Ötös, mire Lilanak szegezte szúrós tekintetét.-
~ Nem tudom.- Nézet furcsállva Lila.- Én egyedül jöttem.- Értetlenkedett.-
~ Diego kést.- Parancsolt rá Ötös.-
~ Most minek? Nincs itt senki ahogy látod.
~ Azt mondtam kést.- Felelte dühösen Ötös.-
~ Jól van jól van. Tessék.- Nyújtotta át kését Diego, majd Ötös egyből felém dobta a kést, mire kénytelen voltam arrébb gurulni.-
Kishijján majdnem leszúrt. Szép volt Maya... megis mi lett volna, ha most lebukom előttük... Egyből felpattantam a kemény betonról, majd ahogy csak a lábam bírta, vissza futottam a szobába. Amint vissza értem, sietve átöltöztem amibe voltam, és gyorsan megmosakodtam, hogy semmi nyoma ne látszódjon annak, hogy követtem őket.
Perceken belül Lila vissza érkezett, mire gyorsan befeküdtem az ágyba, és minden erőmmel próbaltam alvást színlelni.
~ Tudom hogy nem alszol.- Kiáltott nekem a szoba másik végéből, miközben becsukta az ajtót. De nem reagáltam megjegyzesére.- Maya kelj már fel, látom hogy csak tetteted az alvást.
~ Rossz színész vagyok, de hogy ennyire.- Jegyeztem meg nevetve.- És... mi volt?- Kíváncsisokdtam.-
~ Semmi.- Vágta rá Lila.- Végül nyomon vesztettem őket.
Nem értettem Lila válaszát. Hiszen követtem őket, és láttam hogy beszélnek. Ott álltam mellettük, erre képes a szemembe hazudni... enyhén rosszul eserr hogy hazudott, pedig azt hittem hogy a legjobb barátnőjének mindent elmond... ezek szerint nem tart olyan fontosnak engem.
~ Legalább láttad hogy kik voltak azok?- Kérdeztem meg tőle kíváncsian.-
~ Azt hiszem Ötös és Diego volt az, de nem láttam tisztán.- Hazudta tovább.- Ömm... nem vagy éhes Maya? Rendelek pizzat.- terelte a témát.-
~ De, igen...- Feleltem egyhangúan neki csalódottságomban, majd vissza dőltem az ágyra.-
Csalódott vagyok... Nagyon rosszul esett, hogy a saját társam képes volt a szemembe hazudni, ráadásul még ő a legjobb barátnőm is. De végülis mit vártam? Így látván nem esett messze az alma a fájától...
Még egy darabig sértetten feküdtem, majd mély álomba merültem. Elfáradtam ettől a zsúfolt naptól, de még így a tetejébe... nem esett olyan jól hogy Lila a szemembe hazudott.
Sziasztok!
Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket.😊
Ha tetszett a rész, akkor kérlek nyomjatok egy ⭐-ot.
Lassan hozom a következő részt nektek❤
Vajon Mayat mért nem vették észre? És Lila mért hazudott Mayanak? 🤔
VOUS LISEZ
Mιɳԃҽɳ Nყσɱ Hσȥȥáԃ Vҽȥҽƚ Aʋαɠყ Bҽéρüʅéʂ Aȥ Eʂҽɾɳყő AƙαԃéɱιáႦα
Fanfictionᴇɢʏ ɴʏᴏᴍ, ᴀᴍɪ Éʀᴛᴇʟᴍᴇᴛ ᴀᴅ ᴍɪɴᴅᴇɴɴᴇᴋ. ᴇɢʏ ɴÉᴠ, ᴀᴍɪ ᴍɪɴᴅᴇɴɴᴇᴋ ᴀᴢ Éʀᴛᴇʟᴍᴇ. ᴠᴀᴊᴏɴ ᴋɪ Éꜱ ᴍɪ ᴠᴇᴢᴇᴛ ᴇʟ ʜᴏᴢᴢÁᴅ? ᴅᴇ ᴍÉʀᴛ ᴘᴏɴᴛ ʜᴏᴢᴢÁᴅ ᴅɪᴇɢᴏ ʜᴀʀɢʀᴇᴇᴠᴇꜱ?