Másnap kissé nyúzottan ébredtem fel. Ezernyi kérdés kavargott bennem, amik nem hagytak nyugodni. "Lila miért hazudott? Mi köze van Ötöshöz és Diegohoz?..."
Majd kis idő elteltével minden erőmet összeszedve, felvettem bőrszerkómat, és egy laza copfba tűztem fel szőke hajkoronám. Készülődés közben próbáltam jobb kedvre deríteni magam, így bekapcsoltam a rádiót ahol kedvenc zenéim szóltak. De a felhőtlen jó kedvem nem tartott sokáig, míg meg nem jelent Lila a nappaliban. Akaratom ellenére is kiültek sértődött vonásaim az arcomon, mire Lila csak furcsállva pillantott rám szemeivel.
~ Jó reggelt Maya.
~ Neked is.- Feleltem durcásan.
~ Valami baj van?.- Értetlenkedett Lila, mire nem válaszoltam semmit sem.-
A tegnap után nem szívesen állok szóba Lilaval. Lehet kicsit felfújtam, de nem értem hogy miért... legszívesebben ki faggatnám, de akkor meg lebukom az erőmmel.
~ Végre elmondanád hogy mi a baj Maya?
~ Mért hazudtál Lila.- Tört ki belőlem akaratom ellenére is lelkemet terhelő gondolatom.-
~ Tessék?- Próbálta úgy tenni, mintha nem tudná miről kérdezek.-
~ Jól tudod Lila... Tudom hogy hazudtál... tudom hogy beszéltél Diegoval és Ötössel.
~ Mégis hogy?- Pillantott rám kikerekedett szemekkel, mire csak megráztam fejemet.-
~ Az Mindegy...
Lila
Maya mégis hogy jött rá? De hát nem követhetett, hiszen észre vettem volna. Muszáj lesz elmondanom neki az igazat. Nem hazudhatok tovább, végülis ő a társam, és a legjobb barátnőm.
~ Tegnap míg rám vártál, felkerestem Diegot... előre megbeszéltem egy találkozót velük.
~ És? Mit mondtál nekik?- Szegezte nekem Maya, enyhén ingerülten.-
~ Elmondtam Ötösnek miért jöttem. Majd miután elment az Intézőhöz, Diegoval megbeszéltük hogy csatlakozom az akadémiához.
~ De mi lesz velem, engem itt hagysz?- Vágott szavaimba.-
~ Arra van egy tervem.- Mire egy széles mosolyt ejtettem arcomon.-
Eközben Ötös
Nem hiszem el hogy újra itt kötök ki. Teljes szívemből gyűlölöm ezt a helyet, de rendbe kell hoznom az idővonalat. Tulajdonképpen ez az egész az én saram, ezért muszáj menteni a menthetőt. Perceken belül, már az Intező irodájában találtam magam. Félve léptem be az ismerős szobába, ami üresen tátongott. Majd hirtelen a hátam mögött, egy ismerős hangra lettem figyelmes.
~ Mily nagy meglepetés Ötös.- Mosolygott önelégülten az Intéző.- Hiányoztam?- Gúnyolódott.- Már vártalak.
~ Tessék... Itt vagyok.- Jelentettem ki.-
~ Lám lám, továbbra is milyen fess maradtál.- Ejtett rám egy kacsintást.- Úgy látom a nadrágod egyre szűkebb.- Nevetett fel mire az asztalára ült.-
~ Mért is hívattál ide?- Sürgettem szavaimmal.- Nem szívesen vagyok itt, pláne a történtek után.- Próbáltam egy erőltetett vigyort húzni arcomra.-
~ Tudod Ötös.- Gyújtott rá az Intéző.- Itt a bizottságnál, nem követhetünk el hibákat. Még a legkisebb porszem is.- Fújta ki vörös ajkain a beszívott cigaretta füstjét.- Tönkre tehet mindent, amiért mi megdolgoztunk. Ezrek életei mehet tönkre... ezért is hívattalak ide.
~Megis mit akarsz?- Feleltem flegmán.-
~ Milyen kis türelmetlen lettél...- Jegyezte meg az Intéző.- De térjünk a lényegre, lenne egy megbízásom számodra...- Mire átnyújtotta asztalán fekvő bordó mappáját.-
Vissza Mayahoz
Lila már órák óta elment Diegoval. Mikor találkoztak egy hosszú csókot ejtettek, amit nem tudtam mire vélni. Nem emlékszem hogy mesélt volna arról, hogy mi történt közte meg Diego közt. Bár, ahogy láttam nincsenek rosszba, sőt túl jóban vannak. Mondjuk így elnézve Diego nem néz ki rosszul. Formás karjaira aligha lehetett nem figyelni, míg sötét szemeiben könnyedén el lehet veszni...
Hosszas ábrandozásom, lassan már fél órája tartott, mikor megcsörrent a telefonom, amit egy ismeretlen szám hívott.
~ Haló?- Súgtam óvatosan a telefon mikrofonjához.-
~ Maya, Lila vagyok. Az akadémiáról telefonálok, indulj el tíz perc múlva ahogy megbeszéltük.- Majd rám csapta a telefont.-
Még kicsit üldögéltem a szobában, mire felnéztem az órára, de már csak három percem volt a megbeszélt helyre érnem.
~ Basszus.- Hagyta el halkan ajkaim, és elkezdtem rohanni.-
Az idő hiányában nem nélkülözhettem erőmet, így láthatatlanná válva át rohantam az épületeken. A távolból latván, szerencsémre még Lila és Diego nem ért oda, így gyorsan oda álltam a megbeszélt bolt elé, és úgy tettem mintha pakolgatnék.
Kisvártatva megpillantottam Lilat és Diegot, mire Lila csak egy mosolyt ejtett felém, majd oldalra pillantott szemeivel ahol egy ügynök állt a bizottságból.
Mind a ketten csak a jelre vártunk az ügynökkel. Mire Lila bólintott, s az ügynök elkezdett felém futni és kitépte kezeimből táskámat, majd fellökött aztán tovább futott. A vártnál kicsit nagyobbat estém, de ez is benne volt a kis magán akciónkban.
~ SEGÍTSÉG... SEGÍTSÉÉG- Teljes erőmből próbáltam kiabálni, hogy Diego bekapja a csalit.-
Mire felnéztem Diego már az ügynök nyomába eredt, majd jól megleckéztette kemény ökleivel. Miután vissza vette táskámat hozzám sietett és felém hajolt. Kezével próbálta megtámasztani vérző fejemet, de alig-alig észleltem valamit a világból.
~ Jól vagy?- Kérdezte aggódó hangon.-
~ Basszus.- Hallottam Lila hangját, de nem találtam szemeimmel arcát.-
~ P-p-persze.- Dadogva válaszoltam Diego szavaira, mire szemeimre fekete sötétség ült.
Sziasztok!
Remelem ez a rész is elnyerte tetszéseteket.😁
Ha tetszett ez a rész is, akkor kérlek nyomj egy ⭐-ot ezzel vissza jelezve nekem, hogy tetszik-e nektek a sztorim. Holnap érkezem a kövi résszel, addigis szép estét nektek.🙂❤‼FONTOS‼
A sztori további részei mindig Hétfőtől Péntekig teszem majd ki. Szombaton és Vasárnap nem teszek ki újabb részeket, csak hétköznapokon.
ESTÁS LEYENDO
Mιɳԃҽɳ Nყσɱ Hσȥȥáԃ Vҽȥҽƚ Aʋαɠყ Bҽéρüʅéʂ Aȥ Eʂҽɾɳყő AƙαԃéɱιáႦα
Fanficᴇɢʏ ɴʏᴏᴍ, ᴀᴍɪ Éʀᴛᴇʟᴍᴇᴛ ᴀᴅ ᴍɪɴᴅᴇɴɴᴇᴋ. ᴇɢʏ ɴÉᴠ, ᴀᴍɪ ᴍɪɴᴅᴇɴɴᴇᴋ ᴀᴢ Éʀᴛᴇʟᴍᴇ. ᴠᴀᴊᴏɴ ᴋɪ Éꜱ ᴍɪ ᴠᴇᴢᴇᴛ ᴇʟ ʜᴏᴢᴢÁᴅ? ᴅᴇ ᴍÉʀᴛ ᴘᴏɴᴛ ʜᴏᴢᴢÁᴅ ᴅɪᴇɢᴏ ʜᴀʀɢʀᴇᴇᴠᴇꜱ?