Zavallı Kız

19 10 0
                                    

Yolculuk başladı hava hafif kapalıydı . Tren kalkarken el sallayan insanlara baktım kimisi göz yaşı için de uğurladı yakınlarını kimisi gülerek uğurladı çocuklar trenle yarışıyor arkasından yetişmeye çalışıyordu yavaş yavaş hepsi kayboldu gözden. Kimsecikler kalmadı ne koşan çocuklar kaldı ne de uğurlayan insanlar. pencerenin dışında bir bir kayboldu şehirde kaybolacaktı yakında.  her şey arkada kaldı yok oldu ve bitti .
O sırada annem öksürmeye başladı
Ali-yi misin ? Dedim. bekle su vereyim çantada bir şişe suyla bir kaç pet pardağı çıkarıp doldurdum anneme verdim.

Hatice - Galiba 15 yıldan fazla oluyor bu celil sıradan tetikçiydi sonra patronun işlerini yapmaya başladı öyle öyle yükselmeye başladı acımasızdı kimi söylesen öldürür gelir itiraz etmez çocukmuş ,kadınmış önemi yok onun için candar da bu yüzden sevmezdi bu celili bir keresinde ortak iş yapacağımız bir şirket(İlhanlar şirketi)  vardı iş birliği yapıp arazi ihalesine ortak olacaktık ancak ihaleden çekilmeyen bazı aileler ve şirketler vardı burda biz devreye girip hepsini geri çekecektik ve çektikde taki bir aile hariç. h
Hiç vazgeçmedi tehditlerden korkmadı yıpranmadı bunun üzerine celile emir verildi ailenin başında ki recai peles öldürülecek bu merhamet  yoksunu da sadece recaiyi değil üstüne 3 aylık bebeği, 4 yaşında ki bir kızı , 14 yaşındaki erkek çoçuğu ve karısıyla birlikte öldürmüş candar bunu duyunca sinirden köpürdü. Celilin yerine gidip celili öldüresiye dövmüş patron olmasaydı oracıkta öldürecekmiş ama yapamadı o günden sonrada ikiside birbirlerini sevmezdi .
Bu olaydan bir kaç zaman sonra Celil bir kız getirdi çok güzel bir kız hiç konuşmuyordu celil patrondan izin alıp bu kızla evlendi adı Selma idi  ben bi şüphelendim eli ayağı düzgün birine benziyordu böyle biri nasıl bir caniyle evlendiğinin farkında mı acaba diye söylenip durdum.
Bir gün celil görev için gittiğinde bu kızla konuşiyim dedim gittim konuştum anlattım ses çıkarmadı bak kızım eğer zorla evlendirdiyse söyle seni kurtarayım dedim.
Selma- Yok abla zorla evlenmedim birbirimizi seviyoruz biz.
Hatice - bak güzel kızım ben kadınları bilirim çok kadın gördüm çokda kadın yetiştirdim anlarım ben sen bu adamı sevmiyorsun .
Hem utangaç hem korkaksın ama şimdi susarsan ilerde çok geç olur gel bana her şeyi anlat bende sana yardım edeyim benim kocam candar çok güçlüdür seni kollar sahip çıkar.
Selma- Yok dedim abla yok Allah aşkına git nolur yalvarırım bir daha bunun için gelme ...
Sonra bende çıkmak zorunda kaldım belli korkuyor ama elimden bir şey gelmedi celilin arkasında patron var bir sebep olmadan alırsak candarın başı ağırır sonra .
Böyle bir kaç ay geçti ben celilin bu kızı sevdiğine inanmıyordum takıntılı pisliğin teki sonuçta.
Ama zaman geçtikçe celil sık sık kızın yanına gider oldu her işinden sonra yanına gidip durdu birazda sakindi o sıralar ben içimden gerçekten seviyordur belkide diyip kendimi rahatlatmaya çalıştım belki de artık celilde düzelir kızda mutludur dedim tabi bir kaç hafta sonra bir gece kız kapımızı vurmaya başladı candar kapıyı açtı kapıda selmayı görünce şaşırdık pislik öyle bir dövmüş ki kız az daha bayılacaktı kızcağız içeri aldık hemen.
Selma - abi yalvarırım kurtarın beni Allah aşkı için yalvarırımmmm

Candar - Noldu kızım celil mi yaptı bunu sana.

Selma- Evet abi nolur vermeyin beni ona buraya geliyor.

O sırada gelen celil olacak ki kapıya vurmaya başladı. Candar bana kızı alıp odaya geçin siz dedi.
Candar kapıyı açar açmaz celili yine dövmeye başladı. küfürler savurup durdu yumrukları dinmek bilmedi. Etrafındaki adamlar'ın hiç biri candarı durdurmaya cesaret edemiyor herkes ondan korkardı zaten ama celil o kadar dayağa rağmen "o kız benim ben onu seviyorum oda beni seviyor" dedi.
Candar iyice sinirlenip ağzını burnunu iyice dağıttı. Yetme kolunu bacağını da kırdı. "bu nasıl sevmek lan ha bu nasıl sevmek or**u çoçuğu böyle sevmek mi olur lan insan sevdiğine kıyar mı insan sevdiğine el kaldırır mı" diyerek dövmeye devam etti eğer celili elinden almasalardı celil orda ölecekti. Patron evi bastı candarı durdurup celili hastaneye kaldırttı candara da;
Patron- Napıyorsun lan sen manyak mısın candaaarr o adam benim için önemli bilmiyor musun şuan çok önemli bir görevin peşinde dua et çocuğa bir şey olmasın yoksa seninle külahları değişecez bir daha da sakın benden habersiz bir adamımı öldürmeye çalışma .

Normalde patron bir iki adam için hayatta candarı azarlamazdı.
Celil çok önemli bir görevin içindeydi detayları hiç bilmiyorum ama candar da bir şey diyemedi zaten o an.
Celil yoğun bakıma girdi bir ay içinde çıktı sonra da ilk işi kızı almaya gelmek oldu biz kızı vermek istemedik ama patron candara emir verdi kızı bırak diye sonra mecbur kaldık verdik kızı.
Ben candara bağırıp durdum niye verdik diye candarda celil şuan patron için çok önemli kesin emir yapacak bir şey yok dedi.

Zaten sonra yine dövdüğünü bile bile sustuk karışmadık içim sızlıyordu vicdanım geceleri uyutmuyordu o kızın ağlayışı yalvarması aklımdan çıkmıyordu bende karar verdim o zaman kızın kaçmasını sağlayacaktım evde kilitli yaşıyordu anahtarını çıkarttırıp eve girdim kızı görünce bir sandalyeye bağlanmış işkence görmüş vücudu kesik kesik , yanık yanık olmuş hep.
Allahımmm keşke geç  Kalmasaydım  bu kadar
sonra kızla konuşmaya başladım seni nasıl buldu bu celil diye sordum.

Selma-Babam trafikte polisti celille çalışıyordu celil bize geldiğinde beni gördü ordada beni almak istedi annem karşı çıktı ama babam annemi dövdü nasıl olsa parayla satacaktı beni celil banada eğer itaat etmezsen aileni öldürürüm dedi bende ses çıkaramadım abla napsaydım gelmeyip.
Ben evlendikten sonra hergün bana zorla sahip oldu çocuk olmuyor diye de dövmeye başladı sonra iyice abartıp işi iyice işkenceye döktü her gece bir demiri ısıtıp beni közledi kesti canım çok yandı abla dayanamıyorum artık dedim. ama ailem aklıma geliyordu hep. sonra öğrendim ki babam deşifre olmuş celil de bağlantısı anlaşılmasın diye annemi de babamı da , erkek kardeşimide öldürdü zaten artık yaşasam neye yarar dedim kendimi öldürmeye karar verdim ama sandalyeye bağladı beni hiç bir Şey yapamıyorum. Abla senden bir şey istiyorum

Hatice- Söyle kızım söyle birtanem her şeyi yapacağım söz.

Selma -Öldür beni !
Kendimi tutamayıp sarılıp ağlamaya başladım kendimi o kadar kötü hissettim ki ne söylesem bilemedim.
Ama kendimi sakinleştirip konuşmaya başladım git buradan kendin için yaşa seni sevecek birini bul onunla evlen ömrünü mutlu et.
Zorda olsa ikna edip her şeyi ayarladım parasını biletini gideceği yeri her şeyi halletmiştim önceden
selma beni unutmayacağını söyledi ailem artık yok ama sen benim tek başına ailemsin artık dedi o kadar mutlu olmuştum ki sarılıp vedalaştık.
Tabi bu mutluluk uzun sürmedi bir kaç gün sonra celil selmayı bulup tekrar getirdi eve ben olanları candara anlattım ama candar bile bir şey  yapmamıştı. Candara bağırıp kızdım birde erkeksin diyince bana tokat attı bana tokat atınca hiç konuşmadım onunla oda benimle konuşmadı taki ölüm haberi gelene kadar.
SELMA İNTİHAR ETTİ.
Bu ruh hastasıda bizim yüzümüzden diyip durunca candar delirdi aldı silahı ayaklarına sıktı sonrada sürükleye sürükleye patronun önüne çıkardı patron beni bilirsin 30 yıldır beraberiz bir daha bu it benim tasvip etmediğim işi yaparsa öldürürüm sana haber veriyorum tedbirini al dedi çıktı.
Candar patronun en güvendiği ve yaşayan en eski dostudur onu hiç bir zaman kaybetmek istemedi bu sefer hiç bir şey diyemedi patron celili uyarmış o zamandan sonra babanın hiç tersine gitmedi oğlum ama noldu ki olan oldu ölen öldü her şey o zavallı günahsız kıza oldu ...

Bölüm sonu

Hissiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin