part 8

37 2 0
                                    

Smut warning

Πήγα να φύγω αλλά με έπιασε από τον καρπό του..
"Μην φύγεις, όλα καλα"
Κοίταξα τον καρπό μου και μετά αυτόν
"Ε-εμ μην με πιάνεις"

"Α σορρυ" Είπε και μου άφησε τον καρπό κάνοντας μου νόημα να καθίσω στο κρεβάτι. Όταν κάθισα, κοίταξα έξω απ'το παράθυρο και κατάλαβα γιατί ο σουγκα αγγιζοταν.
"Αα έχεις live τέτοιο ε"

"Α εμ, Ναι ισχυει" γέλασε νευρικά
Αυτό που ένιωθα κάτω στην κοιλιά μου ξαφνικά έγινε πιο έντονο

Ενώ παρακολουθούσα τι γινόταν στο απέναντι σπίτι, απ'το στόμα μου βγήκε ένας μικρός αναστεναγμός χωρίς να το καταλάβω. Κοίταξα τον σουγκα και με κοίταξε κι αυτός.

Suga's pov

Την άκουσα να αναστενάζει και γουρλωσα τα μάτια μου. Προσπαθούσα πολύ να συγκρατηθω. Τότε σηκώθηκε και ήρθε κοντά μου, την κοιτούσα στα μάτια περιμένοντας να δω τι θα κάνει. Τότε έπεσε στα γόνατα της χωρίς να σπάσει eye contact μαζί μου, προσπάθησε να μου ξεκουμπωσει το παντελόνι.
Ήθελα να τη σταματήσω αλλά δεν ήθελα. ( :) ) το παντελόνι μου έπεσε στο πάτωμα και έμεινα με το εσώρουχο. Κοιτούσα τις κινήσεις της καθώς έβγαζε τη φόρμα της, μένοντας με το εσώρουχο της. Ένιωσα το χέρι της πάνω στον μικρό σουγκα και μετά κάθισε πάνω μου μην αφήνοντας τα μάτια της απ'τα δικά μου. Άρχισε να κουνιέται πιάνοντας με από τους ώμους, την άκουγα να αναστενάζει και αναστενάζει κι εγώ δαγκωνοντας το κάτω χείλος μου, καθώς την έπιανα απ'τη μέση βοηθώντας την να κουνηθεί γρηγορότερα.

Y/n's pov

Ένιωθα την περιοχή του πλαισιωμένη ακριβώς κάτω απ'την περιοχή μου, ένιωθα τόσο ωραία. Με τα χέρια του με έπαιρνε απ'την μέση για να με καθοδηγήσει να πάω με ποιο γρήγορο ρυθμό.

"Yes..y/n right there"
With that he started kissing my neck, when he found my sweet spot he started suck on it. I moaned in his ear and went faster on him. He then groaned.
"Ugh faster" he said with his eyes closed still sucking my neck until it gets purple

"suga.." I moaned and licked his neck alike as he did, I came in my panties seconds later moaning. Then he pushed me away and put me on my knees while he was taking off his underwear. I looked at his diq and the precum on it, then I took it in my mouth and started going up and down until it reaches my throat. With his hands he was controlling my head movements and I could feel his in the back of my throat. He was groaning and soon came all over my mouth.

"Fuck y/n.."

(Ήθελα να γράψω στα αγγλικά αυτο το σημειο γιατί στα ελληνικά ξέρουμε πως δεν είναι ρεαλιστικό 😄)
Τον κοίταξα στα μάτια και με κοίταξε κι αυτός, εκεί ήταν που realization hit me..Ο Ταε
Γουρλωσα τα μάτια μου
"Όχι Όχι Όχι Όχι Όχι Όχι"
Στάθηκα όρθια και έβαλα γρήγορα την φόρμα μου, κάθισα στο κρεβάτι με τα χέρια μου στο πρόσωπο μου. Τι έκανα?

"Δεν περίμενα να το μετανιώσεις τόσο γρήγορα" είπε βάζοντας το τζιν του

"Σουγκα γιατί δεν σταματήσαμε?" Του είπα και τον κοίταξα

"εε..αποτι θυμάμαι Εσύ καθίσεις πάνω μου κι εσύ αναστενάζει το όνομα μου" είπε με ένα ερωτηματικό ύφος

"Τι έκανα.."
Είπα και σηκώθηκα να φύγω
Ο σουγκα όμως μου τράβηξε το χέρι και με κόλλησε πάνω στην πόρτα με τον χερι μου πάνω απ'το κεφάλι μου
"Αα σωστά, τα έχεις με αυτόν τον φλωρο τον Ταε" είπε ψιθυριζοντας πολύ κοντά στο πρόσωπο μου

"Δεν είναι φλώρος, φίλος σου δεν είναι?" Τον ρώτησα κοιτώντας τα χείλη του

"Μμμ" είπε γελώντας καθώς κοιτούσε τα χείλη μου
Με πλησίασε όλο και περισσότερο μέχρι που με φίλησε απαλά στα χείλη. Εγώ δεν απομακρύνθηκα και τον φίλησα πίσω.

Suga's pov

Πλησίασα περισσότερο το πρόσωπο της και την φίλησα. Κούνησε τα χείλια της σε συγχρονισμό με τα δικά μου. Ήταν ωραίο αίσθημα. Ήθελα να την φιλήσω απ'την αρχή.

Y/n's pov

Με φίλησε απαλά και γλυκά, το φιλί ήταν αργό και κράτησε λίγο. Απομακρύνθηκαν και οι δύο και κοιταχτήκαμε στα μάτια, ο σουγκα κοίταξε σε άλλη κατεύθυνση.

"Σόρρυ, ξέχνα ότι έγινε σημερα"
Πολύ εύκολο κάτσε


"Καλύτερα να συναντηθούμε άλλη μέρα για την διόρθωση των μελωδιών" είπα κάπως άβολα και αυτός κούνησε το κεφάλι του καταφατικά

"..να πηγαίνω τότε" πήρα τα πράγματα μου και έφυγα απ'το δωμάτιο

Μόλις ήμουν έξω απ'το σπίτι του σουγκα ψιθύρισα και χτύπησα τον εαυτό μου
"Χαζή Ε χαζή, τελείως ηλίθια ομως"

(Άστα βραστά y/n)

(ΓΕΘΑ ΠΑΙΔΕΣ ΑΦΗΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑΤΙ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΨΑΛΙΔΙ ✂️ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΤΟ ΠΟΛΥ ΚΡΕΒΑΤΙ🛏 ΕΜ ΣΟΡΡΥ ΝΟΤ ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΑΓΚΕΣ😀🖖ΑΝΤΙΟ)
  

"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ