Suga's pov
Είχα έρθει νωρίτερα από όλους. Ο τζιμιν μου είπε πως θα έρθει με τη Luna και τη Y/n αλλά δεν τους βλέπω ακόμα. Δεν ήξερα τι να κάνω και παρήγγειλα ένα soju.
Βλέπω να έρχεται μια κοπέλα, να λέει στον σερβιτόρο κάτι και να παίρνει το soju απ'τα χέρια του. Την παρατηρώ καλύτερα..ήταν εκείνη η στιγμή που είδα το σατανικό χαμόγελο της. Η Eunji. Η πρώην μου. Πλάκα μου κάνεις.
Την κοιτάω με ένα πολύ παραξενεμενο βλέμμα να με πλησιάζει με το μπουκάλι. Τι κάνει εδώ πέρα;
"Γεια σου Σουγκα μου" είπε με ένα στραβό χαμόγελο και καθισε δίπλα μου
"Μη με ξαναπείς έτσι" ειπα και γέλασε.
"Δε σου ελειψε; Από ότι θυμάμαι το λάτρευες κάθε φορά που σε ελεγα έτσι." Είπε περήφανη
"Ακριβώς. Όχι πια." Είπα και άρχισα να πίνω το μπουκάλι. Το μισούσα αυτό.
"Μήπως κάποια άλλη πήρε τη θέση μου;"
"Δεν είναι δική σου δουλειά." Είπα κοφτά και ήπια περισσότερο απ'το μπουκάλι ενοχλημένος.
"Α ώστε έτσι. Το ξέρεις όμως πως καμία δε φιλάει καλύτερα από μένα..."
Την κοίταξα με αηδια. Τελείωσα το μπουκάλι. Ήρθαν παλιές εικόνες στο μυαλό μου που δεν μπορούσα να ξεχάσω όσο κι αν προσπαθούσα. Μισούσα αυτό το συναίσθημα. Δεν άντεχα να με ελέγχουν, να με βασανίζουν συναισθηματικά."Δίκιο δεν έχω σουγκα μου?" Πήγε να με ακουμπήσει.
Σηκώθηκα από εκεί που καθόμουν και πήγα στη μέση του μαγαζιού να παραγγείλω άλλο ένα μπουκάλι soju. Με ακολούθησε κουνώντας το κεφάλι."Άλλο ένα soju θέλω" είπα στον μπαριστα και μου το έφερε.
Είχα μεθύσει?
Αδιαφορησα την Eunji που ηρθε και κάθισε δίπλα μου και συνέχισα να πίνω."Δε μου απάντησες πριν γλυκέ μου"
"Τι θες από μένα γαμω εμείς οι δύο έχουμε τελειώσει." Υψωσα τον τόνο της φωνής μου κοιτώντας την.
"Σιγά σιγά με το soju Σουγκα μου, μπορεί να κάνεις πράγματα που θα μετανιώσεις" είπε και ήρθε με αργές κινήσεις δίπλα μου. Εγώ την κοιτούσα στα μάτια.
"Όπως;" ρώτησα χωρίς να αφησω το βλέμμα μου απ'το δικό της.
"Όπως αυτό ας πούμε." Ήρθε κοντά στον λαιμό μου και αρχισε να τον φιλάει. Ένα δάκρυ κύλησε κλείνοντας τα μάτια μου.
Συνέχισε να ανεβαίνει και με φίλησε στα χείλη. Την φίλησα πίσω ασυναίσθητα. Μου έπιασε το πρόσωπο και πήγαινε αργά..τα χείλια μας δεν μπορούσαν να συγχρονιστουν.
Πήγαινα πιο γρήγορα. Ήθελα να δω που θα πάει όλο αυτό.
YOU ARE READING
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfiction??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...