Ο jimin με πήρε στην αγκαλιά του καθώς συνεχισαμε να γελαμε και συζητησουσαμε μέχρι το απόγευμα. Αποφασίσαμε να βάλουμε μια ταινία να δούμε αφού ο jimin θα κοιμόταν στο σπίτι μου απόψε....
*επόμενο day
Άνοιξα τα μάτια μου κι ένιωσα ότι βρίσκομαι στο σαλόνι...πάνω στον καναπέ, χρησιμοποιώντας για μαξιλάρι την κοιλιά του jimin. Ήμουν χωμένη στα πόδια του που πραγματικά ήταν πολύ χρήσιμα για να αναπαραστησουν ένα κρεβάτι. 👌
Μόλις συνειδητοποίησα ότι είχαμε κοιμηθεί με τα ρούχα που περάσαμε τη μέρα μας χθες, ένιωσα βρώμικα και άβολα. Ούτε τις κΑλτΣεΣ μου δεν έβγαλα.
Απομακρύνθηκα σιγά σιγά απ'τον jimin και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο να πλύνω το προσωπίδιον μου. Μόλις τελείωσα σκέφτηκα να κάνω έναν καφέ ΟΠΟΤΕ πήγα στη κουζίνα...και βλέπω...έναν γυμνό άνθρωπο να στέκεται στον πάγκο της κουζινας-"Jimin?????"
"ΑΑΑ"
Τσιριξε και γύρισε να με κοιτάξει τρομαγμένος. ΠΩ ΡΕ που μπλέξαμε;"ΑΛΦΑ"
"ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΏΣ?""Σορρυυ"
Είπε με ένα χαζό χαμόγελο και έκρυψε το σώμα του με την καρέκλα του τραπεζιού. Τι βλαμμένο."Πας καθόλου καλά ρε? Δεν μπορούσες τουλάχιστον να κρατήσεις το εσώρουχο, έπρεπε να βγάλεις όλα τα κομμάτια?"
Προσπαθούσα να συγκρατήσω απ'τα γέλια βλέποντας τον έτσι. Μα τον Θεό για ποιο λόγο?
"Μαλακα νόμιζα ότι ήμουν σπίτι μου, μα τον Άγιο jimin με κατατρομαξες όταν εμφανίστηκες απ'το πουθενά!"
Τον κοιτούσα με ένα βλέμμα...ΜΕ ΤΙ ΒΛΕΜΜΑ.
"ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΓΥΜΝΟΣ ΜΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ?"
"ΝΙΩΘΩ ΑΝΕΤΑ!"
"ΕΓΩ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!"
"Ε ΝΙΩΘΕ!"
"ΠΑΝΕ ΝΤΥΣΟΥ ΡΕ!
Έσκασα στα γέλια όταν πήρε αμέσως τα ρούχα του, με κοίταξε με κοροϊδευτικό ύφος και έφυγε βολίδα στο μπάνιο. Καλά ντάξει, πες μας και κάτι άλλο που δεν ξέραμε για τον mochάνθρωπο.~***~
..12:35 (ΝΤΙΝ ΝΤΙΝ ΝΤΙΝ)
"τελοςςςςςςςςςςς"
ανακοίνωσα καθώς ξαπλωσαμε ανάσκελα να ξεκουραστούμε απ'τους κοιλιακούς που κατορθώσαμε και σήμερα.
STAI LEGGENDO
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfiction??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...