"Τζιμιν γ*μώ το wifi σου ρε φιλε"
"Ηρέμησε ρε. Τόσο τσαντισμένος για wifi δεν ήσουν ποτέ."
"Ο χόμπι δεν μου απαντάει, μαλακα τον έχω πάρει 100 τηλέφωνα." Ξεφυσηξα ΤΟΣΟ δυνατά.
"Ρε αγόρι μου μπορεί να κοιμάται 9 η ώρα το πρωί παρτον μετά. Κι εσένα κανονικά έπρεπε να σε αφήσουμε να κοιμηθείς γιατί πολλά νεύρα έχεις."
"Ναι ρε έχω νεύρα. Όσο είμαι ξύπνιος πρέπει να σιγουρευτώ ότι ο χόμπι μπορεί να έρθει στην βιλαρα σου σήμερα γιατί αλλιώς τη κάτσαμε."
"Ε αν δεν μπορεί θα προσπαθήσουμε εμείς να στήσουμε το juicebox με τη τηλεόραση και το μικροφωνακι. Αφού κάτι ξέρεις κι εσύ σαν DJ κάτι ξέρω κι εγώ σαν Τζιμιν."
"Αν δεν θες να καταστρέψουμε τον γενικό του σπιτιού τότε να εύχεσαι ο χόμπι να μπορεί."
...
11:25
"Ποιος?"
"Κι εσύ μόλις ξύπνησες?" Είπε ο Hoseok.
"Α Χόμπι, περίμενα να με πάρεις αλλά αποκοιμήθηκα. Ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορούσες να περάσεις απ'του τζιμιν να φτιάξεις κάτι καλώδια""Α γιατι; σκεφτήκατε να κλαμπαρετε;"
"Εεε να έχω κορίτσι, και σήμερα έχει γενέθλια."
"Α ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΡΤΥ ΈΚΠΛΗΞΗ ΛΟΙΠΟΝ."
"ΝΑΙ κάτι τέτοιο. Λοιπόν θα ερθεις; Είσαι καλεσμένος κι εσυ μωρό μου."
"Έρχομαι σε καμία ώρα ηλιαχτίδα μου, θα τα πούμε στου τζιμιν." Είπε ο χομπι και το έκλεισε.
Τέλεια θα έρθει και ο χομπι.
...
"Έτοιμα όλα παιδιά." Είπε ο Χοσεοκ.
"Τζιμιν φίλε το σπίτι είναι τέλειο να με καλεις πιο συχνά."
"Έγινε ρε μάστορα. Ευχαριστούμε για τη βοήθεια."
"Σε ευχαριστούμε μωρό μου, να παρε μια λιχουδια για τη σκληρη σου τη δουλεια." είπα στον χοσεοκ και του έβαλα ένα μπισκοτακι στο στόμα.
"Θενξ σουγκα. Ε να σου πω λίγο."
Πηγα με λίγο πιο εκεί και αφήσαμε την Λουνα τον Τζανκουκ και τον Τζιμιν να ετοιμάζουν τα φαγητά.
ESTÁS LEYENDO
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfic??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...