part 20 (last part)

11 0 0
                                    


Τινάχτηκα και κοιταξα τον τζιμιν σοκαρισμένη.

Έκανα νόημα στον Τζιμιν να μη μιλήσει.

"Εμ άλλος" φώναξα

"Y/n Εγώ είμαι να μπω; λείπει και ο τζιμιν απ'το σαλόνι, ξες που ειναι;"

Η Λουνα. Κοίταξα τον τζιμιν αγχωμένη.

"Εμ μισό λεπτό τελειώνω και βγαίνω."

"Άκου λίγο. Θα βγεις όταν ακούσεις μια πόρτα να κλείνει και όταν γυρίσουμε με τη λουνα θα πεις ότι ήσουν στο δωμάτιο σου γτ δε βολευοσουν." Του είπα όσο πιο ψιθυριστά μπορούσα και βγήκα απ'το μπάνιο βιαστική.

"Y/n Τι έπαθες καλά εισαι;"

"Καλέ Ναι κατουριομουν απλα" της είπα και γέλασε.
Αχ δε μπορώ να λέω ψέματα στη Λουνα. Είναι ότι πιο πολύτιμο εχω, πως μπορώ να της κλέψω το αγόρι;

"Έλα πάμε λίγο έξω να πάρουμε αέρα." Της είπα και βγήκαμε έξω στα σκαλιά με θέα το φεγγάρι.

"Ενώ κοιμόμουν ξύπνησα ξαφνικά γιατί άκουσα κάποιον να σηκώνεται. Όταν άνοιξα τα μάτια μου εσύ, ο σουγκα και ο τζιμιν λείπατε."

Ο σουγκα; ποτέ σηκώθηκε ο σουγκα;

"Ξανακοιμηθηκα αλλά μετά ξαναξυπνησα γιατί ένιωσα πάλι κάποιον να κουνιέται. Ε μλκ λέω δε πάει άλλο, ανοίγω καλά τα μάτια και βλέπω τον σουγκα να να στέκεται όρθιος σαν θριλερ, με τρόμαξε ο βλάκας."

"Χαμπάρι δεν πήρα" είπα εγώ σκεφτικη

"Καλά άστο, ο τζανκουκ μαζί με τον τζειχοπ και το αλλο ζευγαρακι από δίπλα ροχαλιζαν όλοι μαζί κι αυτοί χαμπάρι δεν πήραν. Ρώτησα τέλος πάντων τον σουγκα Τι κάνει μες τη νύχτα αλλα αυτός άρχισε να κλαίει στον ώμο μου και λέω κανέναν εφιάλτη θα είδε."

"Όλα αυτά έγιναν ενώ εγώ.. κατουρουσα;"

"Ναι πάλι καλά που με άφησε γρήγορα και ξάπλωσε πάλι στον καναπέ. Εγώ πήγα στη τουαλέτα μπας και σε βρω. Πολύ κλαψιαρης ο σουγκα τι φάση.. "
Ενώ η Λουνα συνέχιζε να μιλάει εγώ επεξεργαζομουν τα γεγονότα. Τι έκανε ο σουγκα όρθιος τόση ωρα; κι αν δεν έκλαιγε για έναν εφιαλτη;
Γουρλωσα τα μάτια μου και μπήκα γρήγορα μέσα στο σπίτι.

"Ρε σου μιλάω που πας;" είπε η Λουνα από πίσω μου.

Μόλις ανοίγω την πόρτα βλέπω τον σουγκα να βαράει τον τζιμιν ενώ ήταν πεσμένοι κάτω στα πατώματα. Σοκ.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi Where stories live. Discover now