Σήμερα ήταν Σάββατο, κανόνισα με τον Ταε να πάμε για bowling το βράδυ. Όταν ξύπνησα ήταν 9:34, σηκώθηκα απ'το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο να πλυθω. Όταν πλυθηκα, πήγα μέσα στην κουζίνα και είδα πως ήταν πολυλυλυυυ ακατάστατα. Αποφάσισα να καθαρίσω, αφού δεν είχα κάτι άλλο να κάνω.
Φυσικά έβαλα spotify τι νομίζετε, σύνδεσα το κινητό μου με το μεγάλο ηχείο που έχω στο σπίτι και άρχισα να πλένω τα πιατα, μετά καθαριζα τους πάγκους, πήρα τις βρώμικες πετσέτες και τις έβαλα μαζί με τα άπλυτα ρούχα στο πλυντήριο, σκούπισα και σφουγγάρισα την κουζίνα, το σαλόνι και το μπάνιο. Είχα πλέον ακούσει 3 ολόκληρες playlists από τα αγαπημένα μου τραγούδια.(Γράψτε τα αγαπημένα σας τραγούδια εδώ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ 😖😩)
Χόρευα ταυτόχρονα ενώ καθάρισα το σπιτακιο μου, μερικές φορές έπεσα κιόλας.
Κανονικά τα Σάββατα με τον τζιμιν κάνουμε γυμναστική μαζί ή πάμε για τρέξιμο, αλλά το αναβαλαμε για σήμερα, θέλαμε να ξεκουραστούμε.
Αφού πέρασαν 2 ώρες και όλα πλέον ήταν τακτοποιημένα, αποφάσισα να κάνω ένα ντουζ. Αφού τελείωσα, έβαλα κάποια άνετα ρούχα για να ξαπλώσω στο κρεβάτι να δω τικτοκια. Αααχχααχαχχαχαχαψαχαχα
Ηταν πλέον 12 η ώρα, βαριόμουν να μαγειρέψω και μου ήρθε η ιδέα να παραγγείλω. Πήρα τηλέφωνο τον τζιμιν.
"Έλα y/n Τι λέει?""Ελαα, θες να έρθεις σπίτι να παραγγείλουμε?"
"Αα βασικά ετοιμαζόμουν να πάω να βρω τον Ταε να φάμε στα goody's νόμιζα θα κοιμόσουν μέχρι τώρα, θες να έρθεις?"
"Εαν θέλετε να είστε οι δύο σας γιατί να έρθω ρε"
"Ρε σε θέλουμε ρε, νόμιζα θα κοιμόσουν γι'αυτό δε σου είπα"
"Καλά αφού με θες τι να κάνω, ντύνομαι κι έρχομαι σπίτι σου"
"Γιες πάρε με τηλέφωνο όταν ξεκινήσεις"
Timeskip
Ήμουν έξω απ'την πόρτα του τζιμιν και τον περίμενα να βγει. Μόλις βγήκε, τον αγκάλιασα και πήγαμε μαζί στα goody's. Εκεί είδαμε τον Ταε και τον χαιρετησαμε.
"Y/nnnnnn"
"Ταεεεεεεεε"
τον αγκαΛιασα
Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε σε ένα τραπεζάκι με καναπέ για να είμαστε άνετα. Τα αγόρια φώναζαν και φιλούσαν το μενού γτ θα έπαιρναν τα 2πλα τσιζμπεργκερ έλα θεέ. Εγώ ήθελα κοτομπουκιες με πατατουλακια.
"Παιδιά να φωνάξω την σερβιτόρα?" (Ε να σου πω δεν ξέρω πώς λέγονται αυτοί στα φαστφουντ)
"Οχιιι περιμένουμε άλλον εναν" είπε ο τζιμιν και τον κοίταξα με απορία
YOU ARE READING
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfiction??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...