Suga's povΉξερα πως αν έπινα θα πονούσα περισσότερο. Συγκρατήθηκα. Αυτό που έκανα στην y/n ήταν απαίσιο. Το ότι ήπια παραπάνω από τα νεύρα μου δεν είναι δικαιολογία για τη y/n αλλά σίγουρα το αλκοόλ επηρεάζει πολύ τον τρόπο που σκέφτεται το μυαλό.
Απ'όσο θυμάμαι, δε μπορούσα να σκεφτώ τίποτα άλλο εκείνη τη στιγμή..μόνο την επιθυμία μου να αποδείξω Στον εαυτό μου ότι έχω αλλάξει, αλλά βαθιά μέσα μου ήθελα να το αποδείξω στην Eunji.
Οποιοσδήποτε θα σκεφτόταν πως είμαι ψυχοπαθής, πως δεν μπορώ να προχωρήσω. Ούτε εγώ ξέρω πια. Νιώθω ξανά αυτό το κενό συναίσθημα που ένιωθα όταν με παράτησε. Δεν είναι ευχάριστο..Έχω μάθει να το αντέχω όμως.
...
Jimin
Καλύτερα είσαι ρε;
Μάλλον.
Πες μου αν χρειάζεσαι τίποτα.Θέλω να μου λες πως είναι η y/n μέχρι να πάω να της μιλήσω.
Ήρθαμε όλοι σπίτι της, δεν είναι και τόσο καλά αλλά θα κάνουμε τα πάντα για να της περάσει.
Εχω μείνει με την εικόνα της y/n να κλαίει. Αν χαμογελάσει στείλε μου φώτο για να νιώσω κλτρ
Με τρομάζεις αλλά θα το κάνω. Λίγο δύσκολο αλλά θα προσπαθήσουμε.
Ο τζιμιν είναι ο μόνος που με καταλαβαίνει. Μπήκε στη θέση μου και δεν με έκραξε. Όχι πολυ τουλάχιστον. Του τα έχω εξηγήσει όλα. Το ξέρω πως η y/n Δε θέλει να με δει τώρα.
Δε θέλω να την πιέσω. Πρέπει να πάρει συμπαράσταση από πρόσωπα που αγαπάει και που δεν τη πληγώνουν.Φοβάμαι πως δε θα θέλει να με ξαναδεί, πως θα προχωρήσει. Κι αν πρέπει να αναγκαστώ να την ξεχάσω κι εγώ; Θα πονάω περισσότερο, θα μισησω κι άλλο τον εαυτό μου. Μόνο εκείνη με κατάλαβε, κανένας άλλος.
Y/n's pov
Έχουν περάσει τουλάχιστον 5 μέρες και νιώθω καλύτερα. Τα παιδιά με φροντίζουν σαν κατοικίδιο και δεν μαφηνουν ούτε ένα λεπτό να μείνω μόνη. Είμαι τυχερή που τους έχω.
Η Luna με τον Τζιμιν πάντα μαλώνουν για μικροπράγματα κι έχουν πολύ πλάκα, με κάνουν να γελάω.
YOU ARE READING
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfiction??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...