Part 3

27 3 0
                                    

...με αυτο, πηδηξε πανω απ'το μπαρ που μας χωριζε και αρχισε να με πλησιαζει. Απλωσε το χερι του με σφυγμενη γροθια ετοιμος να με χτυπησει καθως ολες οι φλεβες του ειχαν κανει την εμφανιση τους κι εγω δεν μπορουσα να...

...κι εγω δεν μπορουσα να παρω το βλεμμα μου απ'τα χερια του. (Λμαο) ειχα μεινει εκει παγωτινι και σκεφτομουν πως ειναι δυνατον ενας ανθρωπιδιος οργανισμος να παρεχει αυτες τις πανεμορφες και αποτελεσματικες φλεβιτες :) πανω στα ξεκαθαρα ορατα του χερια...ποιος ειπε ομως...οτι υπαρχουν μονο στα χερια...👁👄👁.

Το καρφωμενο και ξεκαθαρα αφοσιωμενο μου βλεμμα στις πολυ disturbing αυτες φλεβες..., αρχισε να παρατηρει οτι, οι φλεβες που,  θα μπορουσαν με μια κοπη ενος ραντομ χαρτιου να σκοτωσουν τον ανθρωπο, αρχιζαν να εξαφανιζονται :)

Συνηλθα λιγο και συνηδητοποιησα λιγο τι εικονα ειχα μπροστα μου...τον suga με σηκωμενη τη γροθια του, θυμωμενος...
...ΟΠΑ ΛΑΚΙΑ....ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΑ??????? Α ΤΟΝ ΜΑ.....ΦΙΟΖΟ!)

Υ/n: ΤΙ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ??

(του ειπα νευριασμενα)

Suga: ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΧΑΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ-

Y/n: ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??

(Αυτος κοιταξε σε αλλη κατευθυνση δαγκωνοντας το μαγουλο του...γυρισε και κοιταξε παλι εμενα με ενα αφιαφορο υφος)

Suga: χμ κοιτα δε θελω να συζητησω αλλο οκ? Πολυ με κουρασες σημερα αντε τραβα σπιτι σου...
Ειπε ηρεμα και γυρισε την πλατη του να παει πισω στο μπαρακι (😎)

(Πολυ βαρετος ο τυπος. Βαρεθηκα..απλα θα φυγω😑)

Y/n: οκευ λαρωσε βαρεθηκα ουτως η αλλως, ετοιμαζομουν να φυγω...

(Δεν ξερω αν με ακουσε ή οχι, χεστηκα απλα θελω να παω σπιτι. Σημερα δεν ηταν ωραια μερα για μενα..

...Βγηκα απτο μαγαζι..πωωωωω ρε ποσο θελω μια ακομη μπυρα τωρα. Γαμω εσενα και το μπαρακι σου ρε φιλε μεσα. Απο που θα παρω τωρα τη μπυρα? Γυρισα το βλεμμα μου προς τ'αριστερα γιατι ακουγα κατι ψιθυρους. Εμ νομιζω πως δεν πρεπει να παω να διακοψω τιποτα..αλλα..Ποιος νοιαζεται, θα παω.
Κατευθυνθηκα προς το μερος που ακουγα τους...ηχους αυτους :) και...ΝΑΙ. ΠΩΣ ΤΟΞΕΡΑ. ΝΑΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΔΩ. ΦΑΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕΝΑ ΒΟΔΙ)

"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi Where stories live. Discover now