Ειχε παει 12 παρα τεταρτο και καταλαβα πως δεν θα εμφανιστει. Δεν ηξερα για ποιον λογο, ετσι πηγα ως το σπιτι της να δω τι γινεται...
****
Χτυπησα το κουδουνι της 3 φορες και δεν πηρα καμια απαντηση. Τι να επαθε? Την εχω παρει ποσα τηλεφωνα απο τις εντεκαμιση και τώρα είναι δώδεκα και δέκα. Αρχίζω λίγο και τρομάζω να πω την αλήθεια...παίζει να μην είναι καν σπίτι...
Έλα ρε φιλε...ρε ΒΛΑΚΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ?? Δεν ξέρω αν έχω μνήμη χρυσόψαρου ή κουταλιού. Έλα μου? Κουταλιού?Πριν απο 2 χρόνια εφτιαξε ενα αντικλείδι και το έκρυψε πίσω από το ταχυδρομείο σε περιπτώσεις που το χρειάζομαι :) Δλδ αν ξέχασα κάνα ρουχο ή κανα κινητο ή ακομα και τον εαυτο μου...γενικά περιλάμβανε όλες τις καταστάσεις. Και ο λογος που το τοποθετησε σε κρυψώνα που ξέρω μόνο εγώ, είναι γιατί αν μου το έδινε εγω θα το έχανα.
Μπορώ να πω πως ΑΥΤΗ η κατασταση είναι μια περίπτωση ετσι? Πήρα το κλειδί και ξεκλειδωσα το σπίτι."Y/n??"
"Που είσαι??"
Δεν την είδα στον κάτω όροφο έτσι ανέβηκα τα σκαλιά να πάω να τσεκάρω το δωμάτιο. Άνοιξα την πόρτα και ειδα μια κοιμισμένη y/n."Με κατατρομαξες ρε ζώο!"
Το είπα δυνατότερα απ'όσο θα'πρεπε σε κάποιον που κοιμάται του καλού καιρού.
Η y/n ανοίγει τα μάτια της και με κοιτάει με απορία."Εεε?"
"Πως είσαι έτσι??"
"ΤΙ κάνεις εδώ?"
Είπε κι έκατσε στο κρεβάτι της με σχεδόν κλειστά μάτια. Πήγα κι έκατσα δίπλα της.
"Εσύ τι κάνεις? σαν ζόμπι που έχει να πιει αίμα 1 βδομαδα... πάνε πλυσου και μετά πάμε να σου πάρω πρωινό, αντεε"
Εκανε λιγη ωρα να συνηδητοποιησει τι συμβαινει γυρω της ωσπου μεγαλωσε ένα χαμόγελο και με αγκάλιασε.
"Το ξέρεις ότι σ'αγαπώ??"
Δεν περίμενα την κίνηση αλλα την αγκάλιασα πίσω και χαμογέλασα.
"Μμμ το ξερω"
Μ'αυτό βγήκε απ'το δωμάτιο και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο.
Y/n's pov
Τελειώνω την ώρα μου στο μπάνιο και στη συνέχεια ντύνομαι. Πιανω τα μαλλιά μου σε μια ψηλή ουρά και κατεβαίνω κάτω για να δω τον jimin να κοιτάει το ψυγείο 😐
ESTÁS LEYENDO
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfic??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...