...
Είχε ένα σμιρκ στο πρόσωπο του καθώς με κοιτούσε.
"Γιατί με ακολουθήσες?"
"Δεν ακολουθησα εσενα... ήθελα να δω που πάει η κοπέλα γιατί.. νόμιζα-" Του είπα
Αυτός με κοίταξε και γέλασε. Παίζει να είχε πιει λίγο.
"Ναι σήκω να πάμε μεσα" έσκυψα για να τον σηκώσω γιατί είχε σωριαστει στο πάτωμα. Αυτός συνέχιζε και γελούσε. ΤΙ σπαστικό.
"Σκάσε σουγκα!" Είπα και του τράβηξα τα χέρια για να τον σηκώσω. Μόλις σηκώθηκε σταμάτησε να γελάει και με κοίταξε. Μετά από λίγο σοβαρεψε.
"Το ξέρω ότι με θέλεις y/n" τον κοίταξα σοκαρισμένη.
"Τι-"
μου έπιασε τον λαιμό με το δεξί χέρι και με το αριστερό μου έπιασε την μέση, πήγαινα προς τα πίσω μέχρι που ακούμπησα τον τοίχο."Γι'αυτό ήθελες να δεις τι θα έκανα με την ξανθια" ψιθύρισε
Οσο δικιο κι αν εχει, δε μπορω να το παραδεχτω. Μπορούσα να νιώσω την ανάσα του να χτυπάει στον λαιμό μου. Μπορώ να παραδεχτώ πως ήταν ελκυστικο.
Suga's pov
Ενώ της έπιανα τον λαιμό, την κοίταξα στα μάτια, μετά στα χείλια, ενωσα τα χείλια μου με τα δικά της και άρχισα να τη φιλάω χωρίς να βλέπω ανταπόκριση από αυτήν. Την έσφιξα στην μέση και της δάγκωσα το κάτω χείλος της, κατάλαβα πως ηθελε να με φιλησει αλλα αντιστεκόταν. Η y/n αναστέναξε και χώρισε τα χείλια μας κοιτώντας κάτω. Της σήκωσα το πηγούνι και το χέρι που είχα στη μέση της, το κατεύθυνα σιγά σιγά στην περιοχή της.
Δεν μπορεις να αντισταθεις τωρα ετσι?
Με κοιτούσε στα μάτια περιμένοντας την επόμενη κίνηση μου. Της ξεκουμπωσα το τζιν με το αριστερό μου χέρι, δεν άφησα τα μάτια μου από τα δικά της.Y/n's pov
Πως συγκρατείται κάνεις με τέτοιο βλέμμα μπροστά να σε καρφώνει.
...
Είναι ο σουγκα y/n. Συνέλθε. Γιατι τον βρισκεις τόσο ελκυστικο; Γιατί θέλω να πείσω τον εαυτό μου ότι όλο αυτό είναι λαθος;"Σ-σουγκα στοπ"
Τον έσπρωξα στη κοιλιά καθώς με φιλούσε στον λαιμό και προσπαθούσε να μου ξεκουμπωσει το τζιν μου. Αυτός συνέχιζε σαν να ήξερε ότι θέλω κι άλλο, αφήνοντας φιλια στον λαιμό μου.
"Στοπ είπα!"
Τον έσπρωξα με περισσότερη δύναμη και επιτέλους ξεκόλλησε από πάνω μου. Κουμπωσα γρήγορα το τζιν μου και έφτιαξα την μπλούζα μου.
Αυτος ανάσαινε γρήγορα καθώς με κοίταξε μια φορά και μετά κοίταξε στο πάτωμα.
YOU ARE READING
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfiction??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...