Part 17

16 3 1
                                    

Y/n's pov

Ο Τζανκουκ νόμιζα ότι ήταν playboy, αλλά έχει καλή καρδιά και είναι καλό παιδί. Θα μπορούσαμε να γίνουμε πολύ καλοί φίλοι.

Γι'αυτό έμεινα στο σπίτι του να δω πως είναι. Είχε ζαλιστεί πολύ και η μύτη του είχε σημάδι, αυτός όμως πάντα βρίσκει κάτι για να γελάσει.
Μ'αρέσει που ειναι θετικός.

"Σόρρυ που δεν μπορώ να σε πάω σπίτι ρε μωρό" είπε ξαπλωμένος

"Δεν είσαι σε θέση να με πας σπίτι Τζανκουκ" είπα και γέλασα.

"Να φεύγω κι εγώ. Ευχαριστώ για σήμερα." Είπα

"Εγώ ευχαριστώ που ανησύχησες για μένα" είπε και γέλασε.

"Θα σου στείλω μήνυμα" είπα και τον αποχαιρέτησα.

...

Περπατούσα στο δρόμο για το σπίτι μου και το μόνο που είχα στο μυαλό, ήταν η εικόνα του Σουγκα να κλαίει.

"Μη κλάψεις y/n."
Είπα στον εαυτό μου. Πάλι σκέφτομαι υπερβολικά.

Γιατί με βασανιζω ετσι; Γιατί δεν πάω να τον βρω; Αφού θέλω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα μεταξύ μας.

Το αποφάσισα. Πάω στο σπίτι του.
.. Κάτσε όμως γιατί να πάω εγώ και να μην έρθει αυτός; εκείνος έκανε την βλακεία απ'την αρχή κι εγώ τον λυπάμαι. Χαζή είμαι;

Όχι. Αφού τον αγαπάω.
Μαλλον ήθελε να μου δώσει λίγο χώρο, λίγο χρόνο να σκεφτώ. Με αγαπάει σωστα;
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να μάθω.

...

Ήμουν πλέον έξω απ'την πόρτα του σπιτιού του. Δίσταζα να πατήσω το κουδούνι. Τον πήρα τηλέφωνο.

"Αχ θεέ μου τι κάνω τα μεσάνυχτα"

Ακούστηκαν 2 μπιπ και το σήκωσε.
..
Ησυχία.

"Σουγκα..?" Είπα διστακτικά

"Y/n..είσαι καλά;" τον άκουσα να λέει ανήσυχος.
Για κάποιον λόγο ντρεπόμουν. Δεν ήθελα να το δείξω όμως.

"Άνοιξε την πόρτα σου." Είπα κοφτά. Δεν πήρα απάντηση αλλά τον άκουγα να ανασαίνει γρήγορα.

Σε 5 δευτερόλεπτα η πόρτα άνοιξε. Έμεινα παγωμένη να κοιτάω τον Σουγκα με ανοιχτό στόμα και με το κινητό στο χέρι.

"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi Where stories live. Discover now