Είπε και μου έδωσε ένα χαμόγελο..Είμασταν πλέον όλοι μέσα με την μουσική στο τέρμα όπως συνήθως. Πήγαμε να κάτσουμε μπροστά απ'το μπαρ.
"Παιδιά τι θα πάρετε?"
Ρώτησε ο Jimin"Νομίζω όλοι μπύρα έτσι?"
Είπα εγώ καθώς ήθελα τη μπύρα που έχασα την προηγούμενη φορά...στο ίδιο κλαμπ.
Γύρισε ο Jimin να παραγγείλει σε έναν ευγενικοτατο μπαριστα.Λέγαμε με τη Luna να πηγαιναμε στον DJ και να του λέγαμε να βάλει ένα αγαπημένο μας τραγούδι αργότερα, αλλά την απορρίψαμε αμέσως την ιδεα και κοιτούσαμε τριγύρω μπας κι έχει κανέναν ωραίο.
~***~
Έπιναν όλοι την μπύρα τους κι εγώ μιλούσα με Luna καθώς ο Jimin μιλούσε με τον Tae. Χτυπάει μια το τηλέφωνο του Jimin και μας λέει ότι έρχεται σε ένα λεπτό."Συνεχίζεις τη φωτογραφία Ταε?"
"Φυσικά, έχω κάνει πολλές φορές απ'την τελευταία φωτογράφιση που κάναμε μαζί"
Νόμιζα ότι θα ήταν άβολο να αναφέρουμε αυτό το γεγονός αλλά τελικά ήταν πολύ ευχάριστη η σκέψη λολ.
Μας είχε πάρει λίγο χρόνο να επανέλθουμε στην άνετη σχέση που είχαμε με την βοήθεια του jimin, αφού δεν σταμάτησαν να βγαίνουν αυτοί οι δύο."Πολύ θέλω να δωω, ποτέ θα μου δείξεις?"
Χαμογελασαμε και οι δύο σαν μπαγασες
"Οπότε θες φυσικά""I think you are the third wheeling lady.."
Ακούσαμε μια περίεργη φωνή και γυρίσαμε όλοι τα κεφάλια μας αντικρίζοντας έναν..εντυπωσιακά περίεργα ωραίο τύπο, κάπου κοντά στα 25 ξέρω γω...να απευθύνεται στην Luna. Τα μάτια μας από τον περίεργο, έπεσαν πάνω στην Luna που κοιτούσε ήδη εμένα και τον Ταε. Γύρισε να κοιτάξει τον τύπο."I guess I am...right?"
Μας κοίταξε με ένα smirk κι εμείς κοιταχτήκαμε και σκάσαμε στα γέλια.
"Go on take her"
Απευθύνθηκα στον κύριο Johnny.
Για Johnny έμοιαζε."Thank you very much beautiful, maybe I'll steal YOU next time"
Έκλεισε το μάτι κι εγώ κοίταξα την Luna 'πρόσεχε μην σε βιάσει'.
Εκείνη γέλασα κι έφυγε μαζί του.
Ο Ταε μου επιασε την μεση και με έφερε πιο κοντά.
"Ω ρε Παναγιώτα μου"
Κοίταξα τον Τσε και γέλασα."Y/n μην γελάς κοπέλα μου...Θες να πάρεις την Luna να έρθει πίσω?"
"Ηρέμησε Ταε η Luna ξέρει πως να αποφεύγει οποιονδήποτε"
YOU ARE READING
"Remember That Night" COMPLETED ~greek~ Min Yoongi
Fanfiction??:"Can you shut up for once?" ???:"oh so you have opinion too?" ??:"listen kid, you have to respect me" ???:"your appearance doesn't count for me...dude" ??:"god damn it" he said and started coming closer.... ...