Kolejny Rok W Hogwar'dzie

398 35 22
                                    

Pov Harry

W końcu zaczął się kolejny rok w szkole magii i mogę wyjechać od tych debili z nimi nie da się wytrzymać. Fred, George i Ron przyjechali po mnie autem ich rodziców (tak wiem w czarze Ognia tak nie było ale cii to tylko ff) Przyjechaliśmy do nich do domu, przywitałem się z panią Molly i pojechaliśmy na peron 9 i 3/4. Weszliśmy do pociągu i usiadłem wraz z Ronem i Hermiona w jednym z wolnych przydziałów. Gdy oni się o cos kłucili ją zobaczyłem jak przechodzi jeden z najprzystojniejszych chłopaków w szkole według dziewczyn. To był Cedric Diggori. Wiecie ja podobno jestem trzeci najprzystojniejszy w szkole odrazu za Malfoy'em i Cedric'em. Ale do rzeczy jechaliśmy i gdy Hermiona i Ron przestało się kłucić ją byłam wpatrzony w okno a Hermiona coś do mnie mówiła.

H (hermiona) : Harry halo czy ty mnie wogile słuchasz

P (od nazwiska harrego ) : tak tak słucham

H : to co idziesz z nami na imprezę do ktukonów czy nie

P : tak a kto tam będzie

R (Ron) : no Gryffoni Krukoni i Puchoni

P : czyli nie będzie ślizgonów?

H : nie nie

Uf nie będzie Malfoy'a na Szczęście. Czekaj co ja mówię przecież Malfoy to mój chłopka czemu ja się cieszę że go nie będzie. Dojechaliśmy i poszliśmy na wielka sale i jak co roku było przydzielanie do domów. Potem Dumbledor zaczol mówić o jakimś turnieju truj magicznym ale ja nie słuchałem bo byłem zapatrzony w wysokiego puchon - czejak czemu ja na niego patrzę.. oczym ja myślę. Dobra nie ważne dzisiaj jest ta impreza i on tam będzie ten przystojny wysoki brunet. Kurwa Harry ni emysl o nim ty jesteś z Malfoy'em.

------

Pov Cedric

Kolejny rok i kolejne głupie karteczki od jakieś wielbicielek mimo że jestem gejem. Nikt o tym nie wie tylko moja przyjaciółka ale kurde. Wchodząc do pociągu i szukając wolnego peronu ujrzałem tego słynnego Harrego Pottera. Nie ukrywam podoba mi się. Jest on przystojny lecz zajęty przez tego dupka Malfoy'a. Przechodząc obok widziałem że chłopak na mnie patrzy wyglądał tak uroczo jak nigdy. Gdy byliśmy na wielkiej sali moja przyjaciółka zauważyła ze Harry patrzy się na mnie. Nie uwierzyłem jej no bo czemu miałby na mnie patrzeć. Ale gdy spojrzałem na niego to faktycznie na mnie patrzał. Nawet nie zauważył że je się na niego spojrzałem. Dobra dzisiaj jest impreza u krukonów może uda mi się z nim pogadać. Mam nadzieję bo chłopak jest mega uroczy. Dumbledor mówił że w tym roku jest turniej truj magiczny mam zamiar się zgłosić ale to dopiero za tydzień więc mam czas poznać chłopka. Ale będzie jeden problem Malfoy. Ten debil jest chłopakiem Harrego i może mi przeszkadzać z tym żeby się do niego zbliżyć.

C (cedric) : ej Evi - tak właśnie się nazywa moja przyjaciółka - czy Ślizgon będą na imprezie i krukonów?

E (Evi) : na szczęście nie - zaśmiał się

Uff przynajmniej to..

_____________________________________

Oto pierwszy rozdział mam nadzieję że się przyjmie czyta 💕✨

To wszystko trwało za krótko~ HedricOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz