5

22.9K 688 128
                                    

"Lann ne yapıyorsun" iki saatten beri tuvalete gitmem gerektiğini söylememe rağmen tınlamadan burda beni oturtup oyun oynatan Mert'e baktım. "Çişim var gelince tekrar başlarız"dedim.

Ayağa kalkıp tuvalete gitmeden önce "siktir git"dedi tükürcesine, gözlerimi devirip tuvalete girdim. Klozetin kapağını açıp fermuarımı açıp boxerımı sıyırdım. Tuttuğum çişim suyla buluşurken rahat bir nefes verdim. Şerefsiz herif oyun oynayalım demiş olumlu cevap verdiğim gibi çekiştirip oturtmuştu.

Fermuarımı yukarı çekip ellerimi yıkadım. Kapıdan içeriye baktığımda Mert oyuna başladığını belli eden cümlelerini duydum. "Siktir amına koyim nerden çıktın sen? Hay böyle işe"yatağa boylu boyunca uzandı. İçeriye girip yatağın diğer ucuna oturdum.

Saçları yatakta dağılmış pantolonu bacaklarını sarıyordu ve önümde çekici bir şekilde yatıyordu. Gözlerimi başka tarafı çevirip odasına bakındım. Odasını biliyordum ama farklı şeylere odaklanmalıydım. Sanırım Selin'in tekniği iş yaramaya başlamıştı

"Tekrar oynayalım mı?"diye sordum. Başımı arkaya çekip ona baktığımda gözleri beni süzüyordu. Gözlerimiz birbirine değdiğinde "bir şey soracağım"dedi.

Kaşlarım çatıkken başımı salladım. "Okulda ev arkadaşımın sen olduğunu söylediğimde senin hakkında bildiklerini bana anlattılar sen... Sen eşcinsel misin?"

Gözlerindeki ifadeye korkuyla baktım. Ne hissettiğini bilmek istiyordum. Bomboş gözlerle bana bakarken başımı salladım. "Evet"dedim.

Gözleri öfkeye bürünürken "ibne"dedi tükürürcesine. "Çık odadan yarın bu evden çıkacağım istersen kendine ev arkadaşı aramaya başla "dedi.

Başımı salladım. "Beni dinle"dedim korku dolu bir sesle. Tıranma gibi bir şey olmuştu bu bende benim eşcinsel olduğumu duyan herkes artık farklı davranmaya başlıyordu. Oysa önceden onlara bir zararım dokunmamıştı. Benden bu kadar nefret etmeleri saçmaydı.

Susup bana sinirle bakarken kısık sesimi artırmayı umarak konuşmaya başladım. "Sana bir zararım olmadı değil mi? "Dedim. Gözlerindeki ifade gidip sorgulayan bakışlar atarken başını iki yana salladı. "O zaman bu evden gitmeni gerektirecek bir şey yok. Benden iğreniyorsan bile iğrenilecek bir şeyim yok."sonlara doğru titreyen sesimle içimdekileri söyledim.

Gözlerindeki öfke yerine gelirken "odadan çık"dedi. Başımı sallayıp ayaklandım. Buraya kadardı her şey kimse yargılamadan duramıyordu.

•••
Aldık başa belayı bu kadar erken öğrenmesini düşünmüyordum ama öyle oldu ve daha iyi olacak inş

EV ARKADAŞI /GAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin