24

12.3K 345 8
                                    

Sinir bozucu telefonun sesiyle kendi telefonuna uzandı. Ama ekranı kapalı telefonu görüp kaşlarını çattı. Yerde çalan Can'ın telefonunu alıp açtı.

"Selin, Can uyuyor" telefondan bir kaç patırdı gelirken kız "ne dedin?"diye küçük bir çığlık attı. Gözlerini kapatıp "uyuyoruz önemli değilse yatacağım"diye mırıldandı.

"Tamam tamam, siz ne zaman birlikte oldunuz?" Soruyla gözlerini yumup derin bir nefes aldı. "Karışık Can anlatır sana, kapatıyorum"dedi ve kırmızı düğmeye basıp karşısındaki bedene baktı.

Uzun omuzlarıyla önünde bariyer oluşturmuştu. Elini dudaklarına atıp okşadı. Dün bu dudakların tadına bakmıştı.

Birbirlerinden ayrıldıklarından sonra tuvallette kendilerini rahatlatıp akşam yemeği hazırlamışlardı. Utangaç bakışlarla devam eden yemekten sonra ikiside utanmaktan sıkılıp beraber uyumaya gelmişlerdi.

Mert kolundaki saate baktı. Saat' in 23.20 olduğunu gördüğünde gözlerini yumdu. Can'a yaklaşıp burnuna bir öpücük kondurdu. Geri çekilip küçük ayıya baktım. Açık sakallarıyla dolgun dudakları mükemmel gözüküyordu.

Bir kaç mırıltı çıkardığında Can yavaşça geri çekilip başınl yastığa koydu. Beline elini atıp kokusuyla beraber mayıştı.

...
"Kalk ,kalk"diye bağırarak Mert'in yanınagittim. Gözleri şişmiş ama hala uyuyordu. "Evi bok götürüyor, işimizde yok ev temizleyeceğiz"dedim.

Başını yastığa bastırıp hırladığında gözlerimi şaşkınlıkla açtım. "Napıyon amına koyım"

Dağılmış saçlarıyla bana bakarken kaşları çatıktı. "Yavrum...siktir git"dediğinde şokla ona baktım.

Uzun zamandan beri ilk defa bana küfür etmişti. Yanına gidip yorganın içine girdim. Saçlarını okşarken "noluyor?"diye mırıldandım.

Başını kaldırıp boynuma bir öpücük kondurdu ve derin bir nefes aldı. "İnsanlar sevgililerini böyle uyandıyorlar"diye homurdandı.

Gülümseyip kollarımı ona sardığımda "ve sevişmeye kaldırıyorlar" dediğinde götünü acıtacak derecede sıktırdım. Acısıylakendini bana ittirdiğinde çarpmanın etkisiyle ikimizde inledik. "Napıyorsun bebeğim"diye sızlandığında ayağa kalkıp yorganı açtım.

İnsan gibi kalkmıyordu ve suç benim oluyordu.
"Ya kalk bana yardım et yada evden siktirip git"dediğimde kalkıp "tamam "dedi.

Bu çocuğa gerçekten iyilik yaramıyordu.

Selamm dicek bir şey yok iyi okumalar.

EV ARKADAŞI /GAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin