16

16.1K 522 32
                                    

Uykulu gözlerimi açıp ayağa kalkttım. Nefret ediyordum uyurken susamaktan sonra birde çişe gidiyordum.

Kısık gözlerle önümü görmeye çalışarak odamdan çıktım.
Yolda bir çok kez esnerken dolaptan bardak alıp musluğu açtım. Dudaklarım bardağa değdiği gibi kıçımda hissettiğim sıktırılmayla geri sıçradım.

"Azgın piç" arkama dönüp söylenirken Mert yüzünde bir gülümsemeyle bakıyordu. Gözlerimi devirip dudaklarımı bardağa dayadım. Eli tekrar kalçalarımı bulurken ben su içerken oynadı. Bardağı tezgaha bırakıp hiç götümde eli yokmuş gibi yürümeye başladım.

Eli düşerken arkamdan geliyordu. Odama gidip kapatmadan önce Mert'e baktım. Hevesle gözlerime bakıyordu.

Aklımdaki fikirle gülümsedim. Kapının arkasından çıkıp ona yaklaştım. Elim haşmetlisine değerken gülümsedi. Bir kaç mırıltı çıkartıp kendini elime ittirdiğinde hareket etmeye başladım.

Elimle kavrayıp baş parmağımla okşadığımda yavaşça kalkmaya başlamıştı. Gülümsedim. "Ona dokunmamı ister misin?"
Zevkle kapattığı gözlerini açıp boğuk sesiyle "ona dokun"dedi. Gülümseyip başımı salladım. Elimle sıkıp geri çekerken eşortmanının içine girdim. Baksırının üzerinden kavrayıp okşadığımda "Can"diye inledi. Gözlerimi devirip elime geri çekip tekrar kapının arkasına gittim.

Gülümseyip "husursuz uykular"deyip kapıyı kapattım.

Şerefsiz resmen evde götü kollamadan dolaştırmıyordu. İki gündür siki havada dolaşıyordu. Kendinin dolanmasının yetmediği gibi benide katıyordu.

Telefonumun bildirim ışığı karanlık odayı aydınlatırken yerden aldım. Yatağın içinde sıcakla buluşurken mesajın Mert'ten geldiğini anladım.

Mert: bebeğim sana da iyi uykular
Mert: güzel bir uyku çek çünkü yarın akşam uyuyamayacaksın
Mert: güzel oyundu sıra bende

Gözlerimi sinirle kapattım. Yan odadan duyduğum inlemeyle yastığa boğuk bir hırlama bıraktım.

Psikolajimi sikmişti. Her dakika inliyordu.

Can: az inle uyuyoruz

Bir kaç dakika geçtiğinde daha yüksek sesli inlediğinde göz devirdim.

Can: evi inlet orospu çocuğu
Can: biraz daha yüksek inle
Can: duyamıyorum öyle

Mert: tamaba behrğim
Mert: sonra zen inleyeveksin zsten

Ekranı kapatıp yorganın içine girdim. Böyle ev arkadaşım olmaz olsundu.

Çok eğlenmeye başladım. Ama kısa sürecek çünkü Can delirmeye yakın

EV ARKADAŞI /GAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin