ablam önümüzde oturup mert ve bana bakarken şaşkındı.
mert yanıma yaklaşıp kulağıma fısıldadı. "neden öyle bakıyor?"ablama bakıp gerçekten değisik bir şekilde baktığını gördüğümde derin bir nefes alıp "nasılsınsın abla?" diye sordum.
bana gülümseyip "iyiyim işten izin aldım ve seni görmek istedim" dedi. kafamı sağlayıp "iyi oldu"diye mırıldandım.
ailem yokmuş gibi hissediyordum. o kadar uzaktım ki onlardan. dudağımı ısırıp arkama yaslandım.
"geç oldu yorulmuşsunuzdur ben size odanızı göstereyim."dediğinde ablama bakıp "mert ile aynı odada yatalım"dedim. kafasını sallayıp içeriye odalara gittiğinde yorgun bir gülümseme ile mert'e baktım.
elini yanağıma getirip dudaklarımın üstüne bir öpücük kondurduktan sonra boynuma bir öpücük kondurdu. gözleri acıyla bana bakarken "üzülme"diye fısıldadı. sert yüz hatlarına bakıp kafamı salladım ve çenesine bir öpücük bırakıp geri çekildim.
ayağa kalkıp mert'i kaldırdıktan sonra içerideki odalara ilerlemeye başladım. ablam odadan yastıkla çıkıp bana verdiğinde" yan oda sizin" diye fısıldadı. kafamı sallayıp yastıkla odaya girdim.
geniş tek kişilik yatağa bakıp gülümsedim. hiç yabancılık çekmeyecektik evde de böyle sıkışıp yatıyorduk.
yastığı yatağa atıp üzerimdeki kısa kolluyu çıkarttıp mert bana şaşkınca bakarken kendi üstünü çıkarttı "sevişecek miyiz?"diye sorduğunda başımı iki yana salladım. "azgın"diye mırıldanıp yanına gidip kollarımı boynuna doladım.
şaşkınca bana bakarken boynuna bir öpücük kondurup bir elimi sırt kaslarında gezdirdim. "can napıyorsun?"
geri ilerleyip sıkıca sarılırken yatağa beraber düştük. bu kadar ağır olduğunu düşünmediğim için canım yanarken yüzümü buruşturdum. mert bana sarılıp alta kendini alırken memnuniyetle üstüne uzandım.
"ağırmışsın " diye yakındığımda "neden sürekli senin üzerime yattığının farkına varmana sevindim. " yüzümü buruşturup "zayıf gözüküyorsun"diye yakındım.
bedeni titrerken "uzun olduğum için öyle gözüküyorum"diye fısıldadı.
yanına uzanıp arkama dönerken "uyu"diye fısıldadım. yarın kesin sabahın köründe ablam bizi uyandıracaktı.