13

15.9K 529 31
                                    

Akşamdan beri suratı asık olan Mert'e oflayarak baktım.

"Yemin ediyorum trip atılıyor gibi hissediyorum. Ne surat asıyorsun söylesene" sinirli gözlerle bana bakış attığında "lahavlevelakuvveteillabillahülelaleyhülazim"diye mırıldanıp yerimden kalktım.

"Morelimi siktin yemin ediyorum söylede kurtulalım hadi"

Omuz silkip telefonuna dönerken derin bir nefes verip koltuğa uzandım. Tavana gözlerimi dikip yeniden derin bir nefes aldım. Biri yanımda mutsuz olduğunda bütün duygularını sanki ben alıyordum. İçime bir sıkıntı çökmüş gitmiyordu.

Yanımda duran telefonumu alıp rehbere girdim. En son aramalarımdaki tek kişiye basıp kulağıma koydum. Bir süre sonra açılırken "Selin müsait misin?"dedim.

Bir kaç tıkırtı gelirken "evet noldu?"yan tarafıma gözlerimi çevirip bana bakan Mert'e baktım.

"Mert morelimi sikti. Gelde ortam neşelensin "diye mırıldandım. "Noldu Mert'e?"diye sorduğumda gözlerimi devirip "geldiğinde senin öğrenebileceğini düşünüyorum"

"Heee" deyip uzattı. "Sen merak ettin, bende öğrenebilirim diye beni ... Anladım ben ama şu an gelelmem"

Kaşlarım çatılırken "nasıl gelemezsin?"diye sordum. Yine bir kaç tıkırtı gelirken "yemek yapıyorum bitince geleyim"diye mırıldandı.

Mırıldandım. "Tamam bekliyorum. Görüşürüz"karşı taraftan  bir ses beklerken yüzüme kapattı. Omuz silkip Mert'e döndüm.

Somurtsa da yüzü merakla bana dönüktü. Bu haline gülümseyip bir kez daha şansımı denedim."noldu neden kırgınsın bana?"diye sordum. Sorumla beraber kafasını diğer tarafa çevirip bana bakmazken sesli bir nefes verip oturma odasından çıktım.

Selin'in halletmesini umuyordum.

...

Gülüşmeleriyle yüzümü buruşturdum. Hani bu kız bana yardım etmeye gelmişti. Hani Mert ile beni yakıştırıyordu.
Bildiğin adamla arasını yapmıştı. Aynı koltukta oturmuş fısıldayarak bir şeyler konuşuyor ve gülüyorlardı.

"Selin"diye seslendiğimde gözlerini bana çevirdi. Başını sallarken "gelsene yanıma "dedim. Mert'e bakıp gülümseyerek kalktığından yanımı boşalttıp yastığı elime aldım.

Yanıma oturduğunda "ne oldu?"diye sordu. Kaşlarımı çatıp "yardım et diye çağırdım çocukla sevgili ol diye değil"

Dudaklarını büzüp omuz silkti. "Senden bir adım gelmeyince kendime alıyım dedim" sinirle soluyup "sen lezsin"dedim.

"Bende sorguluyorum onu belki biseksüelimdir diye"dediğinde sinirle yanımdan ittirdim. "Ben hallederim hadi sen git"dediğimde yüzündeki gülümseme genişledi.

Parmaklarıyla yanaklarımı sıktırırken dişlerinin arasından kısık sesle "sen kıskandın mı?"diye sordu. Ellerinden kurtulmak için debelenirken "hayır"dedim.

Ellerini çekip puflarken ayaklandı "naparsan yap ben gidiyorum"dediğinde derin bir nefes alıp "görüşürüz"dedim.

Karşımda oturan Mert sinirle bana bakarken bende ona sinirle bakıp ayaklandım.

Üzerine yürüyüp ayaklarının dibine kadar geldim. Yerinde oturmuş bana şaşkınlıkla bakarken dişlerimin arasından "biraz daha bu saçma kırgınlığı devam ettirirsen seni dövmek zorunda kalacağım. Şimdi mutfağa gidiyorum ve akşam yemeği hazırlayacağım sende yanıma gelip bana yardım edeceksin. Şu yüzündeki ifade yerine gülümseyerek"

Arkamı dönüp mutfağa yürürken sinirimin azaldığını fark ettim. İçimdekileri söylemek rahatlatmıştı

EV ARKADAŞI /GAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin