Eve girdiğimde annem babam ablam hepsi içerdeydi. Aman Tanrı m didim. Nerden çıktı bunlar? Ben eve girerken süpriz diye bağırdılar.
Ablamın düğünü Türkiye de olcakmış. Valla beni ilgilendirmez. Düğün hazırlıklarıyla heeeeç uğraşama. Kendileri girsin o strese. Saçlarımı dökemem.
Odamda kurduğum krallığımı yönetirken annem aşağıdan
-Alyaaaaaaaaa kızım gel sana birşey söyleyeceğiz.
Olyoooo kozom gol sono boşoy soyloyocoğoz. Allah ım yaa siz gelin üşengecim ben.
Annemler öğrenci evimin küçük salonunda sıkış tıkış oturmuş beni bekliyorlardı. Tabi onlar saray gibi evde oturmaya alıştı. Oh valla! Gel keyfim gel.
Ben bunları düşünürken babam konuşmaya başladı
-Alyam canım kızım
Valla canım babam sadete gel ne diyeceksen uzatma
-Efendim babiş
-Sana birşey söylememiz gerekiyor.
Orasını anladık zaten.
-Söyle babişcim.
-Alyam canım benim sakın paragöz olduğumuzu düşünme ama...
Aaaaa yiter çatlatmayın ama yaaa
-Eeee
-Seni Barlas Holding in varislerinden Kuzey Barlas la evlendireceğiz. İstesende istemesende. Evlenmezseniz iki holding de gider.
-Nee Kuzey mi?!?!?
Artık şifreli konuşmaları çözmüştüm. Ama neden Kuzey? Rüzgar varken... Sadece ağlıyordum. Kimse Rüzgarla beni ayıramaz.
-Rüzgar la evlensem olmaz mı?
-Malesef ki Kuzey le evlenmelisin. Kuzey uyuşturucu kullanıyor ve onu sen düzeltebilirsin.
-Ama baba ya beni de bağımlı yaparsa. Hiç bi kuvvet beni onla evlendiremez. Aslaaaaaa evlenmem!
Artık sessiz değildim. Bağırıyordum. Odama çıkıp valizimi topladım ve Rüzgar ı aradım.
-Efendim Alya.
-Rüzgar acil gitmemiz lazım.
-Noldu birtanem?
-Babamlar beni Kuzey le evlendirecek. Kaçmazsak bizi ayırcaklar.-Valizini hazırla 5 dk ya geliyorum.
Valizim hazır Rüzgar ı bekledim. Kaçmaktan başka çarem var mıydı? Yoktu. O Kuzey züppesiyla asla evlenmem.
Rüzgar ın beni aramasıyla geldiğini anladım ve valizimi alıp kapıya gittim. Annem gördü tabi beni.
-Nereye gidiyorsun kızım?
-Cehennemin dibine!
-Babam delirir hiç bi yere gidemezsin!
-Bal gibi de giderim. Delirirse de bakırköy ü ziyaret ederim anne.
Annem engellemeye çalışsa da işe yaramadı. Rüzgar ın arabasına bindim ve Rüzgar ın gaza basmasıyla evden uzaklaştım. Şanslıydım. Babam evde yoktu.
Nereye gittiğimizi bilmiyordum.
-Rüzgar nereye gidiyoruz.
-İzmir e.
-Wooow.
***
Günler süren yolculuktan sonra -abartıyorum en fazla 1 gün- İzmir e geldik. Çok lüks bi otelde kalacaktık. Odamıza çıktık. Akşam yemeğini yolda yediğimiz için aç değildik.
Fazlasıyla uykum vardı ama bi sorun var. Bu odada bir tane yatak var!
-Rüzgar bu odada bir tane yatak var.
-Evet.
Yatağa uzandım. Tam Rüzgar da yatacaktı ki
-Hösst Rüzgar napıyorsun.dedim
-Yatıyorum.
-Koltuk orda aşkım.
Oflaya poflaya koltuğa yattı. Uykum geldiği için daha fazla dayanamadan uyudum.
***
Sabah olmuştu. Sanki yanımda kaslı biri varmış gibi hissediyordum. Oda da bir tans kaslı erkek var o da koltuktaysa bu kim? Gözlerimi açtığımda Rüzgar yanımda yatıyordu. Ama bu koltukta değil miydi?
Rüzgar ı itmeye çalıştım ama bu kadar kas olursa işe yaramaz tabi. Benim itmemi hissetti uyandı tabi.
-Rüzgar sen koltukda değil miydin?!
-Çok güzel uyuyordun dayanamadım geldim.
Oyş dadlu şey! Dudağına hafif bir bir öpücük kondurdum.
Saate baktım 10.30. Kahvaltıyı kaçırmamak için hemen duşa girdim ve kahvaltıya indik.
Yemekler güzeldi ama garsonlar! Hepsi daş hepsi daş. Rüzgar efendi de gözlerini ayırmıyo kızdan. Sinirlendim amaaaaa!
Hiç birşey söylemeden kalktım masadan. Rüzgar peşimden Alya ne oldu diyerek geliyordu. Asansöre koşup hemen kapıları kapama düğmesine basınca asansöre binemedi. Odaya gidip kapıyı kilitledim.
Benim yanımda başka kıza baktı yaaa çok ayıp. Kapıyı tıklatıyordu.
-Alya açar mısın kapıyı?
-Hayır sen git o kızın bacaklarına bak.
-Ya Alya nerden çıkardın yaaa!
-Git Rüzgar defol.
-Bak Alya çok sıkıştım tuvalete gidip geliyorum.
-Defol kıza gidiyorum demiyo da.
-Alyaaaaa!
Tuvalete gittiği için 2 dk sessizlik oldu. Ama kapı tekrar tıklandı. Tuvalet uzakta olduğu için 2 dk içinde gidip gelemez ki. Görevlidir diye kapıyı açmamla...
SELAM CANLAAAR. EKŞINLI BÖLÜM YAZDIM SİZE. BU ARADA ALYA KARAKTERİ ARTIK EMİLİE NERENG DEĞİL. MULTİMEDYA DAKİ KIZ YANİ ACACİA BRİNLEY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionOkula yeni gelen Alya daha ilk günden ekşın yaşamaya başlar eğlenceli atışmalar tatlı (!) intikamlar azılı düşmanlar dost sanılan sürtükler ve bide küçük sırlar. Aaaaooov! Küçük demişim. Bu sır Alya nın hayatını ne kadar değiştirebilir? Aşkından va...