Tam Meteyi yakalayacakken ayağım kaydı ve çamur birikintisine düştüm. Ağağagagagag ne kadar bahtsızım lan ben! Ağağagagagag! Ben burda çamurla cebelleşirken tabi bay orangutanla Mete kahkalar atıyorlardı. Yaa gülmek kolay tabi insan azcek yardım eder. Slk çıçıklar!
Çamurla cebelleşmeyi bırakıp ayağa kalktım ve
-Eğer 1 dk daha gülmeye devam ederseniz sizi dağa götürür 32 yerinizden pıçaklar baltayla gözlerinizi oyar 8 gün solaryumda bırakıp eski çin işkencesi yaparım. Bununla da kalmaz-...
Lafımı kesen bay orangutan olmuştu
-O-H-A
Yhaaa böyle ohalatırım. Akıllı ol çıçık!
-Taam apla sakin. Ee burda fazla durmayalım. Biran önce evlerimize gidelim siz şey falan yaparsınız.
Bunu söyleyen tabiki de sapık mete ydi. Slk yhaa neler ima ediyor!
-Meteeeeğğğ zalah mısın evladım! Ben Kuzey le şaapmam.
-Aaa Alya cım ben şey derken banyoyu kastetmiştim bide bana sapık dersin. Püğğ sana!
Mete ye 'seni alırım gayların olduğu bi odaya sokarım bütün gün sana yawşarlar' bakışı atıyordum. Kuzey efendi ise kıs kıs gülüyo ayı!
***
Sonunda eve geldik. Kuzey çamurlu çamurlu arabaya binince isyan etsede onu takmadım. Bağa ne zengin çocuksun yıkatırsın. Yoldayken annem aramıştı. Yarın akşam ablamın düğünüymüş. Ya Allasen anne bu şimdi mi haber verilir desem de bana cevap vermedi.
Şimdi ise banyomu yaptım akşam yemeği yedik ve mısır patlatıp film izliyoruz. Ben 1 tane mısırı yerken Kuzey 10 tane mısırı ağzına atıyodu. Boşuna orangutan demedim yani. Film de bayağı sıkıcıydı. Bende hemen banyoya ışınlanıp hafif makyaj ve saçlarımı düzelterek pijama niyetine giydiğim kısacık şortu ve uzun tişörtü giyerek tekrar salona döndüm. Siz şimdi niye bu hazırlık diyeceksiniz. Selfie çekip Instagrama atıcam da. Alya seçkin olduğum için yani seçkin holding in varisi olduğum için takipçim çok fazla. Azcek süslü fotolar atayım da güzel yorumlar gelsin. Gerçi makyajsız da güzelim de neyse.
Mısır tabağını kucağıma alarak selfieler çekindim. Hangisi paylaşsam diye bakarken her zamanki gibi bay orangutan telefonumu çalarak fotolara baktı.
-Bunlar ne Alya?
-Instagrama atacağım fotolar.
-Nah atarsın bu bacaklar ne lan!
-Ya kuzey sana noluyo yha!
-Kimse Kuzey Barlas ın müstakbel karısına bakamaz.
-Hatırlatırım bay Barlas biz zorla evlendiriliyoruz ve birbirimizi sevmiyoruz. Sadece dışarıdaki insanlara romantik görünmek zorundayız. Bu sebeple bana karışamazsın.
-Madem öyle düşünüyosun bende bundan sonra seninle evleniyorum diye eski alışkanlıklarımı bırakmam!
Ceketini alıp sertçe dışarı çıktı. Ya ben ne dedim ki şimdi. Gerçi çok şey dedim ama ben haklıydım. Ona inat bacaklarımın güzel çıktığı fotoyu Instagrama attım.
Saaf bayağı geç olmuştu. Kuzey de gelmemişti. Ne hali varsa görsün nerde zıkkımlanıyorsa zıkkımlansın! Etrafı toplayıp uyumaya başladım. Ta ki evden tıkırtılar gelene kadar. Fısır fısır konuşmalarda vardı. Laaan! Hırsız mı yoksa? Daş yok mu daş! Her zaman yatağımın yanında bi odun bulundururum. Sırf bu günler için. Odunu alarak sessizce salona girdim. Işığı açtım.
Aman Tanrı m Kuzey. Peki yanındaki kız kim? Kuzey yüzüme afallamış bakarken tokadı geçirdim.
-Git nerde zıkkımlandıysan orda altına al bu phok kafalı kızı!
-Alya dur bi din-...
Lafını tamamlayamadan onu ittirrerek kapıdan dışarı çılardım. Tabiki de kızı da dışarı attım. Kuzey i normalde itemezdim. Ama sarhoş olunca bu çok kolay oldu.
Kuzey e sinirlenmemin sebebi onu kıskanmam deil. Ya valla deil. İnanmazsan inanma! Ayıp denen bise var. Evde bi misafir varken eve kız atılır mı? Salak işte.
***
Dün akşam Kuzey otelde kalmış. Salak evde beceremeyinde otelde yapmış yapacağını. Aptal! Valla Kuzey le evleneceğime pişman olmam inşallah. Rüzgar a olan intikamım boşa gitmesin pişman olmam inşallah.
Şimdi ise ablamım düğünündeydim. Siyah elbise (multimedya) ve topuklu ayakkabılarımı giydim. Kuzey in yüzüne dahi bakmıyordum. Hıh! Kolay kolay affetmem.
Düğünde Rüzgar da vardı. Barlas ailesini davet edince o da geldi tabi.Hayret sürtüğünü yani Duru yu getirmemiş.
Nihayet nikah memuru geldi de o klasik soruyu sordu. -yok buraya yazamam çok uzun üşendim-
Ablam
-Bir ömür boyu ölene kadar eveeet!
Yine klasik soru -boşuna uğraşma yazmicam-
Serdar abi
-Hiç bırakmamak üzere eveeet!
Oh be sonunda evlendiler. Ablacım rahat rahat doğurabilirsin yiğenimi.
Makyajımı tazelemem gerektiğini hissettim. Acaba zombi gibi mi görünüyorum. Ayyy! Merak ettim şimdi. Nerde bu tuvalet?
Makyajımı tazeledim. Tam arkamı döndüm ki Rüzgar karşımda.
-Oha ayı sen buraya nasıl girdin? Bayanlar tuvaleti burası.
-Çok zor olmadı.
Aptal bebe. Kapıyı açıp çıkacaktım ki kapıyı da kilitlemiş.
-Rüzgar aç şu kapıyı yanlış anlayacaklar.
-Bırak anlasınlar. Umrumda bile deil. Tek umrumda olan sensin.
-Bu yüzden mi Duru yla yattın?
-Sarhoştum sen zannettim.
Yavaş yavaş bana doğru yaklamaya başladı. Şimdiyse duvarla onun arasındaydım. Boynumdan öpmeye başladı. Elleri belimdeydi. Hayır hayır ona karşılık vermicem. Ne kadar itsemde gram etkilenmiyordu. Özlemiş gibiydi beni. Peki ben onu özledim mi? Kesinlikle evet. Ama bu onu affedeceğim anlamına gelmiyor.
Elleri kalçalarıma dudakları dudaklarıma ilerledi. İşin kötü yanı ona karşılık veriyordum ve bu onun hoşuna gidiyordu. Ona söyledim tek söz 'git burdan' oldu. O ise bunu tınlamıyordu bile.
Derken bir kilit sesi duyuldu ve kapı açıldı. Olamaz olamaz...
İŞTE YENİ BÖLÜM. BİLİYORUM BAŞLAR SIKICI AMA SONLARA DOĞRU EKŞIN VAR. SINIR 4 OY VE 3 YORUM. UMARIM BU BÖLÜM GÜZELDİR. HİHİHİ KENDİNİZE İYİ BAKIN LOVELERİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionOkula yeni gelen Alya daha ilk günden ekşın yaşamaya başlar eğlenceli atışmalar tatlı (!) intikamlar azılı düşmanlar dost sanılan sürtükler ve bide küçük sırlar. Aaaaooov! Küçük demişim. Bu sır Alya nın hayatını ne kadar değiştirebilir? Aşkından va...