Rüzgar geldiyse plan başlamış demektir.
Kuzey abazası kapıyı kırmadan kilidi açtım. O değil de insan güne bu abazanın sesiyle başlar mı yaaa!
-Kapıyı kırsaydın öküz yaa!
-Sen de kış uykusuna yatmasaydın ayı gibi.
-Ayy pardon birşey unuttum! Senin kapıyı öküz gibi yumruklamana gerek yok ki. Kapıyla konuşsan açılırdı. Odun odunun halinden anlar sonuçta!
Kuzey in yüzüne bakmadan kapıyı kilitleyip odada ki tuvalete uçtum. Elimi yüzümü yıkayım bari.
Vayy beee iyi laf soktun. Saol canısı. Hep böyle adam ol iç sescim. Bak nasıl da yakışıyor sana böyle konuşmalar. Tamam ln yawşama! TEK KELİMEYLE SİE İÇ SES!Tuvalette işlerimi bitirdikten sonra turkuaz kenarları sarı gömlek sarı pantalon ve topuklu ayakkabılarımı giydim. Odadan çıkıp mutfağa indim. Kuzey danası tıkınmakla meşguldü. Ben de birkaç şey atıştırdım. Planıma bu evden çıkmakla başlayacaktım.
-Kuzey ben markete gidip gelicem.
-Hıı yedik dimi? Kaçcam demiyoda.
-Kuzey gitmem lazım ne kaçması.
-Ne alıcan söyle bakalım.
Aha sıçtım. Ne dicem şimdi? Rüzgar ı alıcam ordan da ver elini new york desene gülüw. Gerizekalı iç ses öyle diyimde ziksin ebemi. Mal! Ama ben ne dicemi buldum.
-Iıı şey işte.
-Ney işte Alya adamı deli etme.
-Ya malum gün işte anla yaaa!
Kahkaha atmaya başladı. Ona 'kıçınla mı gülüyon evladım' bakışı attım. Çünkü gülmekten bi tarafı çatladı.
-Yani sen regl oldun. Desene bu akşamki becerme planlarım suya düştü.
-Zapıhhh!
-Tamam hizmetçiye söyleriz alır.
-H- ha- hayır.
Hastırrrr! Kekeledim yhaa! Ben yalan söyleyince hep kekelerim. İnşallah bu özelliğimi bilmiyordur.
-Neden hayır Alya cım.
-İ-işte b-ben ut-utanıyorum.
-İyi tamam ben götürüyüm sen al.
-Ta-tamam.
Artık markette bi yolunu bulur kaçarım.
***
Kuzey arabayı marketin otoparkına parketti. Tam arabadan inecekti ki
-Kuzey dur!
-Ne var ya ne var.
-Sen dur ben alırım.
-Niyeymiş o?
-U-TA-NI-YO-RUM.
-İyi tamam 5 dakikan var. 5 dakika içersinde gelmezsen----
Sözünü kesip
-Taaammaaaam.
Markete doğru ışınlandım. Tabiki de regl değilim ve ped falan almayacağım. -bence bu bölümü erkekler okumasın sjsjsj-
Kuzey otoparkta olduğuna göre ben se ana kapıdan kaçarım. Resmen Alya firarda. Hmm böyle bi film çekebilirim aslında. Agaggagagagahahahgfaj ne kadar da zekiyim.
Marketten çıkıp taksiye bindim ve Rüzgar ın evinin adresini söyledim.
Kafamı cama dayayıp -töbest ya öyle dayamak değil. Sizi gidi zapıhlar sgafsdasa- yolu seyrettim. Ama araba öyle bir sarsıldı ki benim kafa cama gömüldü. Cam parçalara ayrıldı desem yalan olur. Ama benim kafamdaki nöronlar gangnam style dansı yaptıktan sonra halaya kalktılar. O da yetmedi Adriana Lima yla Acun un evliliğini tartıştılar. Kısaca beyin pert.
-Abla
-He gülüsü
Ne dedim ben aq taksiciye gülüsü dedim. Agagahahgaha! Bi dakka bi dakka o da bağa apla didi. Uleeyynn ben yaşlı mıyım?
-Sin bağa apla mı didin. Yuh sağa gözün mü bozuk karşiiim.
Taksici bana tip tip bakıyordu. E haklıda yani.
-Iıı şeeey apla geldik.
Ücreti ödeyip taksicinin son 'bakırköy kaçkını mısın gardaş' bakışını yedikten sonra Rüzgar ın evine geldim.
Kapıyı çaldım. Yok yha hırsız değilim. Yani zile bastım. Yokza niye kapıyı çalayım. Valla iç sesle konuşa konuşa mallaştım herhalde.
Nihayet kapı açıldı. Ama kapıyı açan...
DURUUUĞĞ!
Kapıyı açan Duru ydu ve üstünde Rüzgar ın tişörtü.
Duru yu iterek eve girdim. Koşarak yatak odasına gittim. Acaba yaptılar mı?
Rüzgar çırılçıplak ve yeni uyanmış şekilde yataktaydı. Beni görünce fırladt tabi yataktan hemen boksırını giydi.
-Alya açıklayabilirim.
-Kes sesini.
Ben tam kapıdan çıkacakken Rüzgar kolumdan tuttu.
-Bak dün gece ece sarhoş geldim ve Duru ile karşılaştım. Kendimde değildim. Affet Alya özür diler---
-Özür dileme zaten özürlüsün.
Rüzgar ı ittirip kapıdan çıkacakken Duru bana seslendi
-Sen Kuzey i aldın. Ben de Rüzgar ı.
Piç sımayl yaptı. Onu aldırmadan evden çıktım. Napıcaktım şimdi? Kuzey e ne dicem. Tam taksiye binecekken Kuzey in arabası yanıma geldi. -tabiki de içinds Kuzey de var mk- Arabaya bindim.
-Kaçacağını bildiğim için seni takip ettim. Buraya geldin. Ama Rüzgar ın yanından bu kadar kısa zamanda ayrılacağını hiç düşünmedim.
-Rüzgar dün gece Duru yu becermiş.
-Ahahahah boynuzlamış seni.
Gözümden bir damla yaş süzüldü. Kuzey akan yaşı baş parmağıyla sildi.
-Ooovv tamam ağlama.
-Kuzey.
-Efendim.
-...
HİHİHİ HOOHOHOO MERAK EDİN AZCEEEK. NİHHOHHAHHAAAA NE KADAR DA KÖTÜYÜM! AMA OKUYANLARI ÇOK SEVİYORUM. LOVELERİM! ACABA ALYA KUZEY E NE DİCEK. VALLA BEN DE MERAK ETTİM. HİÇ PLANLAMADAN YAZDIM. SJSJSJ NEYSE GÜLLERİM. MULTİMEDYA ALYA NIN KIYAFETİ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionOkula yeni gelen Alya daha ilk günden ekşın yaşamaya başlar eğlenceli atışmalar tatlı (!) intikamlar azılı düşmanlar dost sanılan sürtükler ve bide küçük sırlar. Aaaaooov! Küçük demişim. Bu sır Alya nın hayatını ne kadar değiştirebilir? Aşkından va...