BÖLÜM 4 : İNTİKAM

188 6 0
                                    

Kuzey Azrayla deli deli öpüşürken fotolarını çektim. Rüzgar bunları görünce ne tepki verecek acaba?

Hızlıca eve gittim. Fotoları bilgisayara atıp yazıcıyla çıkarttım. Ne çok foto çekmişim. Yaklaşık 50 tane foto çekmişim.

Bugün çok fazla ekşin yaşadım. Hem göğsüm hem de dizim fazlasıyla acıyordu. Duşun altına girdim. Kuzey malının öptüğü yerleri lifle kazırcasına temizledim. Saatlerce suyun altında kaldım. Bu beni rahatlatıyordu. Bugün Kuzey salağı tarafından taciz edilen ben şu anda mutlu muyum? HAYIR. Peki intikam alınca mutlu olucak mıyım? KESİNLİKLE EVET. Bekle beni Kuzey sikecem ebeni...

***

Dün akşam erkenden uyuya kalmışım. Uyandığımda saat 5.45 di. Duşa girdim hazırlanıp okula gitmem derken okula vardığımda saat 7 ydi. Kuzey Azra ikilisinin fotolarını duvarlara yapıştırdım. Koridorun sonundaki bitkinin arksına saklandım.

Okula gelen öğrenciler duvardaki resimlere bakıp dedikodu üretiyordu. Mete yi gördüm. Yanında fıstık gibi kız oh ne rahat! Yanlız kızda daşmış. Abooovv Adriana Lima gibi kız. Neyse kıza yavşamayı kes Alya. Görevine odaklan.

Eveeet! Hanzo beyimiz geldi. Kuzeeey. Göt edecem seni. Kuzey hanzosu duvardaki fotoları görünce çıldırdı. Kuzey bağırırken okula Rüzgar ve Azra el ele girdi. Tabi ki de onlar da gördü bu fotoları gördü.

Kuzey çıldırmıştı.

-Kim yaptı lan bunu.

Bitkinin arkasından çıkıp

-Ben yaptım.dedim.

Kuzey bana sinirle bakıyordu. Üzerime doğru gelmeye başladı. Bi an korksam da belli etmedim.

Yanıma gelip bana tokat attacakken Rüzgar onu engelledi ve ona tokat attı.

-Lan ben sana kardeşim dedim.

-Rüzgar bak anlatabilirim.

Rüzgar Kuzey e daha sert bi yumruk geçirdi.

Azra Rüzgar ı engellemeye çalıyordu ve kendisi de tokat yedi.

-Sen hiç konuşma Azra. Kardeşim dediğim insanla aldattın beni. Bitti artık Azra. Benim için artık Alya var.

Bunu söyledikten sonra Rüzgar dudağıma yapıştı. Deli deli öpüşüyorduk. Birbirimize susamış gibi öpüşüyorduk. Evet artık karar verdim ben Rüzgar ı seviyordum.

Rüzgar elimden tutarak beni okuldan çıkardı.

-Seni seviyorum Alya. İlk gördüğüm andan beri senden hoşlanıyordum. Seni sevi-

Lafını tamamlayamadan ben onu öptüm.

-Bende seni seviyorum Rüzgar ...

-O zaman akşam seni evinden alıyorum. Birazdan ders başlayacak hadi gel sınıfa girelim.

-Tamam

El ele sınıfa girdik. Azra ve Kuzey bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.

Nihayet zil çaldı. Teneffüste Mete nin yanına gidip olayları anlattım. Mete de beni sevgilisiyle tanıştırdı. Adı Hilal. Daha demin yavşadığım kız. Hilal le çok iyi arkadaş olduk.

Sadece Hilal le değil Duru yla da çok iyi arkadaş olduk. Hani tuvalette bana Rüzgar ı tanıtan kız Duru. Çok sevimli bir kız. Aramızda ki tek sap o. İnşallah sevgili bulur.

Eve geldim ablam bana sinirle bakıyordu.

-Nerdeydin sabah. Her neyse bb ben Londra ya gidiyorum.

-Neee! Şimdi mi?

-Evet.

Bu kadar erken gitti işte. Amaaan şu an alekta movik movik lik bir an.

Birazdan Rüzgar gelecek. Acaba ne giysem?

Aptal AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin