BÖLÜM 13: TEKLİF

141 6 5
                                    

Aman Tanrı m. K-Kuzey kaçırılmış mı? Ama o olmadan ben Rüzgar dan intikam alamam ki. Kuzey i intikam için bulmam gerekiyor. Başka zaman olsa tınlamazdım zaten.

Hemen odama ışınlanıp kot şort beyaz askılı bluz ve siyah botlarımı giydim. İlk defa bu kadar hızlı giyindim. Normalde 1 saatte hazırlanan ben yarım saatte giyinmiştim.

Evden çıktım. Yola çıkıp bir taksi çevirdim ve adresi verdim. Umarım geç kalmam. Bugün de aksine trafik vardı. Hay ben İstanbul u... Geç kalırsam Kuzey i kaybederim. En önemlisi intikamım da yok olur. Acaba çok mu acımasızım? Kuzey belki de türlü işkencelere maruz kaldı bense hala intikam da intikam. Ama en önemlisi Kuzey i kim kaçırdı? Tabi yhaaaaa Rüzgar. Başka kim olabilirdi ki. Anladı tabi Kuzey le evleneceğimi hemen kaçırdı.

AMA BEN BU OYUNU BOZARIM.

                           -MİSAFİR ÇOCUĞU-

Allah ım ne diyorum ben yhaa. Ama doğru misafir çocuğu olmasam da ben bu oyunu bozarım. Rüzgar efendi kendini çok akıllı zannetti herhalde.

***

Verilen adrese geldiğimde yarım saat geç kaldığımı farkettim. Depo gibi bir yerin önündeydim. Sanırım içeri girmem gerekiyordu. Girdim ama içerisi zifiri karanlık... İlk defa bu kadar çaresizdim. Ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Daha fazla küf kokan karanlık depoda durmadan dışarı attım kendimi. Yolun sonuna gelmiştim. İntikam falan hepsi yalan oldu. En önemlisi Kuzey. Benim yüzümden belki de öldü. Evet Kuzey i sevmiyorum. Hatta hala Rüzgar ı seviyorum. Ama belki de Kuzey benim yüzümden öldü. Bu düşünceler ağlamama sebep oluyordu. Mutlu musun Alya bak Kuzey öldü diyordum içimden.

Çaresizce deponun bayağı ilersindeki tepeye baktım. Tahminimce tüm İstanbul orada görünüyordur. Gökdelenleriyld trafiğiyle aşklarıyla İstanbul... Ah İstanbul yaktın planlarımı.

Tam arkamı dönmüş gidecekken Mete nin sesini duydum. Alyaaaa diye bağırıyordu. Arkamı dönünce bana doğru koştuğunu gördüm.

-Alyaaaaa

-Efendim Mete

Konuşurken gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.
-K-kuzey le beni kaçırmışlardı. Sen buraya gelmeden 15 dakika önce ise...
-Onu öldürdü dimi? Rüzgar pisliği onu öldürdü.
Mete ye sarılıp ağladım. Çocuğun tişörtünü ıslattım.
-Gel benimle. Bari son kez ölüsünü gör.
Dayancak gücüm yoktu. Benim heveslerime kurban gitmişti.
Mete beni size daha demin bahsettiğim tepeye çıkardı. Gerçekten de İstanbul um gökdelenleri gözüküyordu. Çok güzel bir manzaraydı. Tepenin en yüksek noktasına çıktığımda Kuzey i gördüm. Ama ama ama... yaşıyor! Neee hani ölmüştü? Boşuna mı ağladım? 
Ona mal mal bakıyordum ki birden bağırdı.
-Süpriz! Alya benimle evlenir misin?
O-h-a. Valla da böyle teklif beklemiyordum. Neyse madem orangutan yaşıyor bizde intikamımızı alalım.
-E-evet.
Beni sırtına alıp döndürmeye başladı (multimedya).
-Gerizekalı ne kadar korktum biliyor musun?
-Yoksa bana aşık mı oldun Alyacım? Korktuğuna göre aşık olmuş olmalısın. Gerçi hangi kız bana aşık olmaz ki...
Egosu götünden fışkırmış orangutan!
-Ne aşık olcam be! Sen kendine bak böyle romantik bi evlenme teklifi hazırladıysan sen aşık olmuşsun demektir bu.
-Ahahhhahahhahahah. Ailen sana hiç bise anlatmıyor mu?
Allah ım neden bahsediyor bu? Valla bi sır daha öğrenirsem kalpten giderim.
-Neyden bahsediyosun yha?
-Bak bizi bebekken dedelerimiz beşik kertmesi yapmışlar ve demişler ki evlenmezler ve romantik görünen bir çift olmazlarsa iki şirkette kapanıp devlete bağışlanacak. Yani Alya cım uzun lafın kısası dışarıdaki insanlara romantik gözükmeliyiz yoksa şirketleri unut.
Dedeeeeeğğğm! Sin bini niden bu hıyvınla kerttin dedeeeeeğğğm.
Biz böyle konuşurken Mete yi unuttuk. Arkamı bi döndüm ki Mete bizi kameraya alıyo.
-Metööğğğ kapa şunu!
-Hihihihi nah kaparım gel de yakala.
Ulan Mete bi kerede uğraştırmada dediğimi yap. Meteyi kovalamaya başladım. Hatta yakalıyordum az kalmıştı ama...
SELAAAAAM! BANA BÖLÜMLE İLGİLİ TAHMİN YAPANLAR HEP KUZEY İ RÜZGAR KAÇIRDI DEDİ AMA BENİM AKLIMDA İŞTE BÖYLE Bİ FİKİR VARDI. HAHAHAHAHHA HEPİNİZ YANILDINIZ HAHAHAHAHA! BU ARADA BÖLÜM GEÇ GELMİŞ OLABİLİR AMA BENİM DE SINAVLARIM BAŞLIYOR ÜSTELİK OKULDA YAPACAĞIMIZ DANS GÖSTERİSİ İÇİN ŞARKI SEÇİMİ YAPIYORUM KOLAY GİBİ GÖRÜNÜYOR AMA ÇOK ZOR. BİRDE PARMAĞIMI İNCİTİNCE YAZMAKTA ZORLANDIM. UMARIM BAHANELERİM UYGUNDUR :) FAZLA Bİ EKŞIN YAPMADIM. İSTEYENLER YORUMA BİR SONRAKİ BÖLÜMLE İLGİLİ TAHMİN YAPABİLİR. AYRICA DİĞER BÖLÜM 3 OY 2 YORUMDAN SONRA GELECEK :)))

Aptal AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin