BÖLÜM 12: BENİMLE EVLENİR MİSİN?

159 7 2
                                    

-Kuzey benimle evlenir misin?

Bu dediğimi duyunca şok geçirdi. Aslında bende küçük bi şok yaşadım. Kuzey i sevmiyorum ama Rüzgar dan en iyi intikamımı böyle alırım. Beni kaybettiğini artık anlar.

-Bi dakka bi dakka. Sen bana...

Sözünü keserek

-Evet dedim.dedim.

-Bunu sana benim sormam lazım değil mi?

-Sor o zaman.

-Bakıyorum da çok meraklısın benimle evlenmeye. Zamanı gelince evlenme teklifini edicem merak etme.

-Birincisi ben sana çok meraklı değilim. Rüzgar dan intikam almak için yapıyorum. İkincisi de doğru zaman ne zaman?

Sadece gülmekle yetindi. Mal yha mal mal?
Sensin mal gerizekalı. Böyle bir insan üstü varlığa mal denir mi?  Daş o kaya o meteor o...

İç sesin yawşama stylelerini daha fazla çekmemek için beleşe iç ses satıyorum. Kendisi fazlasıyla mal gerizekalı aptal öküz hayvan anlaması gıt salak işe yaramaz dayaksever... bir iç sesdir. 2.el ama idare edin artık.

Kendimi araba satıyomuş gibi hissettim. Neyse. Ben iç sesle uğraşırken Kuzey çoktan evin önüne gelmiş arabayı parkediyordu. Saat 21.00 olmuş. Saray yıvrısı evimize... bi dakka lan evimize mi dedim. Yok lan dememişimdir. Demem ben. Not cıss böyhtt!  Kuzey ın saray yıvrısı olarak düzeltiyorum. Her neyse işte eve girerken sessizdeki telefonuma baktım. Abboooovvv! Oha! Benim bu kadar sevenim var mıydı yha? 108 cevapsız 157 mesaj. Arayanlar Rüzgar Rüzgar Rüzgar... mesaj atanlar Rüzgar Rüzgar Rüzgar... Gelen mesajları okumadan sildim.  Rüzgar ın beni affet mesajlarıyla uğraşamam. Ama bir an önce şu intikamı almalıyım. Duru yla beni aldattıysa ben de onu Kuzey le aldatırım.

Yemeğimizi yedikten sonra Kuzey televizyon izlemeye ben de Instagramda dolaşmaya başladım. Karşıma çıkan fotoğrafı görünce biraz donup kaldım. Mete ile Hilal in fotosuydu bu. Ne kadar da mutlular. Fotoğrafın altına da  'evleniyoruuuz. Sanırım son sevgiliyken ki fotomuz.'

Evleniyorlarmış. Hmm iyi birbirlerini seviyorlar sonuçta. Bi dakka evleniyorlar mı? Neeeğğ! Arayım şu salak Mete yi de öğreneyim ne var ne yok.
Aranıyor:Metöööğ

-Efendim Alya.

-Lan öküz insan en best kankasına evlendiğini arayıp söylemez mi?

-Iıı şey. Arayacaktım en best friendim ama tüm olayları anlatmam gerekecek diye şeyetmedim.

-Keşke şeyetseydin hade bakam anlat yine ne haltlar yedin de şeyetmedin.

-Hilal hamile.

-Neeeğğğyyy!

-Hamile işte.

-Siz şey mi yaptınız?

-Evet şey yaptık.

Göz ucuyla Kuzey e baktım. Orangutanla şey yapan fil görmüş gibi bakıyordu.

-Neyse Metecim ben kapatıyorum. Siz şeyetmeye devam edin.

-Tamam şeyederiz by.

-Tamam la qes by.

Kuzey bana hala oranguta... tamam neyse bu sapık kelimeleri söylemeyeceğim. Kuzey bana öyle bakarken ona açıklama yaptım.

-Hilal hamileymiş. Meteyle Hilal de evleniyormuş.

-Ne zaman?

-Anaaaaa ben onu sormayı unuttum. Ama şimdi arayamam onlar şeyetcekler.

-Neyetcekler?

-Ayy ne biliyim yaaa öf şey işte.

-Ney?

-Valla onu da sormadım.

Kuzey bana  'yeminlen malsın' bakışı atarak televizyon izlemeye döndü. Ben de Instagrama. Yind karşıma bir foto çıktı (multimedyada). Aşkın tarifi yazıyordu. Acaba Kuzey e sonradan aşık olma ihtimalim var mı diye düşünmeye başladım. Kuzey romantik mi? Hayır odunun teki. Güvenilir mi? Hıı güvenelimde sırtımdan baaddin misali pıçaklasın. Benimle uyumlu mu? O ve ben zıt şeyler ne uyumu Allasen. Şevkatli mi? Neğğ o mu şevkatli yime bini. Sigarayı göğsümde söndürdü be ne şevkati. Diğer şıklara bakmadan Kuzey e aşık olma ihtimalimin %0 olduğunu anladım. Yani ben her hikayede olduğu gibi Kuzey e aşık olmayacağım. Valla içim bi rahatladı bi rahatladı. Kuzey orangutanına aşık olmicam yaa oh bee.

Birden biri telefonumu elimden kaptı. Tahmin ettiğim gibi Kuzey di. -Acaba müstakbel karım iki saattir neye bakıyo.

-Sanane yaa versene telefonumu.

Ben ondan telefonumu almaya çalışırken o ise fotoya bakıyordu.

-Aşkın tarifini. Hmm acaba neymiş?

Tam Kuzey den telefonumu alacakken ayağım kaydı ve Kuzey le beraber yeri boyladım dermişim. Kuzey boylamadı ama ben şlaaaap diye yeri boylamakla kalmadım yerin ırzına geçtim. Ne diyom ben yaa!

Kuzey elini kalkmam için uzatsa da kendim kalktım. Sonunda telefonumu vermişti.

-Alya

-Ne var.

-Sen şimdi regl değilsin dimi?

Sanırım domates tarlasıma döndüm. Bu nasıl bi sorudur abi yhaa!

-Hayır regl değilim.

-O zaman 3 dediğimde kaçmaya başla yoksa kendini benim yatağımda bulursun. 1-2-3.

3 dediği an depara kalktım. Aha yakalıyo yakalıyacak derken odama ışınlandım. Kapıyı da kilitledim. Hihihi yakalıyamadı kiii!

-Alyaaaa aç şu kapıyı haksızlık yapıyosun. Ben seni odaya kilitlemiyorum.

-Banane yakalıyamadın. Hahahahaha eziiiiiq.

-Tam bi aptalsın Alya.

-Tişikkirlir ORANGUTAN!

Kapıya sert bi yumruk atıp gitti. Açıkçası kormuştum. O neydi gızz!

Saat gece yarısını geçtiği için kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Sabah Kuzey in o orangutan sesiyle uyanmadım. Güneşin o aptal anti uyku ışınlarıyla uyandım. Napıyım yani Güneş ışınlarını gözüme gözüme sokunca uyanmak zorunda kaldım.

Kapı öküz gibi çalınıyordu. Üstümü değişecek vakit olmadığım için pijamalarımla açtım kapıyı. Fakat kimse yoktu. Sağa baktım yok sola baktım yok. Kapıyı kapattım ama yine çaldı. Yine açtım kimse yok. Lan saklambaç oynamıyoruz derken gözüme yerdeki kağıt ilişti. Elimd alıp okudum. Bir adres yazıyordu. Altında da büyük harflerle

YUKARIDAKİ ADRESE 1 SAAT SONRA GELMEZSEN KUZEY ÖLÜR.
BİRAZ GEÇ GELDİ AMA EKŞIN YAPTIM SİZE. BU ARADA berfinkirsan BİR ÖNCEKİ BÖLÜME YAPTIĞIN YORUMU OKUDUM. ASLINDA FARKLI BİRŞEY YAPACAKTIM AMA SEN Bİ DÜŞÜN DİYİNCE AKLIMDAKİ AŞIRI EKŞINLI BÖLÜM YERİNE BUNU YAZMAYA KARAR VERDİM.  UMARIM HERKES BEĞENİR. EN AZ 3 OY 2 YORUMDAN SONRA YENİ BÖLÜM PAYLAŞIRIM. ÖPTÜM TÜM LOVELERİM İ YANİ OKUYUCULARI.  HADİ BYE :* :*

Aptal AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin