Uyandığımda dağ evindeydim. Nasıl geldim kim getirdi diye sorarsanız hiç bi fikrim yoktu. Tek bildiğim kaçırılmış olmamdı. Peki ama neden ? Acaba Kuzey'in düşmanlarından biri miydi ? Fidye mi istecekti ? Üstelik ellerimi de bağlamamıştı.
Mal mısın Alya. Bağlamasa nolcak. Dağ evindesin nereye kaçacaksın gerizekalı.
Valla bravo iç ses. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmez.
Olmayan aklına fikri gelmez cnsı.
Laf soktu kertenkele vur oturma organını yerden yere.
Kusura bakma totom değerli.
Yazar apla iç sesin sesini qeser misin gülüw.
Tabikiside.Saol aplaların en çikolatası.
Nerde kalmıştık. Hah ellerim bağlı değildi. Şöminenin karşısındaki koltukta yatıyordum. Birden duyduğum sesle irkildim. Tanımadığım bi sesti. Ve beni kaçıran kişiye aitti. Yüzünde maske vardı. Yüzünü göremiyordum.
-Ne istiyorsun benden ? İstediğin paraysa veririm.
-İstediğim sen desem bana kendini verir misin ?
Affallamıştım. Yüz ifademden memnun olmuşki yüzünde piç smile vardı.
Ne yani istediği ben miydim ? Bi dakkkaaaaa ! Bu bana istediğim sensin mi dedi! Bu dünyada beni aşk anlamında seven 2 kişi var. Biri Kuzey diğeri Rüzgar. Kuzey'in beni kaçırmasına gerek yok zaten onla yaşıyorum. E geriye Rüzgar kalıyor. Beni kaçıran bu maskeli kesin Rüzgar.
-Rüzgar sevgilim sensin dimi ?
- Maalesef bebeğim Rüzgar değilim.
Açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Kimdi ln bu!
-Kimsin o zaman kimsiiiiin !
Kuzey'in Ağzından
Uyanmıştım. Alya'yı umursamıyormuş gibi davranmak canımı sıkıyordu. O da en az benim kadar üzülüyordur. Hep benle konuşmaya çalıştı. Dinledim ama dinlemedim. Çok karışık her neyse. Alya'yı akşam yemeğine götürsem belki de eskisi gibi oluruz diye düşündüm. Evin her yerine baktım yoktu. Hizmetçi ise 30 dk önce evden çıktığını söyledi. Nereye gitmişti ? Onu telefonla aradımsa da telefonu evdeydi. Nerde lan bu kız?
Kesin Rüzgar bi halt etti. Rüzgar'ı aradım.
- Lan şerefsiz. Alya'ya birşey yaparsa-
- Ne diyon be! Hem Alya'ya noldu?
- Lan şerefsiz! Kız kayboldu.
- Daha bi kıza sahip çıkamıyon lan. Bana bak Alya'ya bise olursa git kendini as lan yoksa ölümün benden olur laaaaan!
- Kes lan sesini Alya'yı ebem aldattı zaten dimi!
Telefonu suratına kapatmıştım. Ne kadar şerefsiz bir insandı lan bu Rüzgar. Kuzenim olacak bide. O insan olamamış kuzen mi olacak.
Ooo laf soktu!
Ooo yazar. Naber gız !
İyi sen ?
Kötü bea! bizim Alya kayboldu işte onu arıyom bi bulamadım.
Ben nerde biliyom sjsjsjsj *anıra anıra gülen emoji*
Karşiiim Cnm bnm bi sülesen nerededir benim bi dinecik yıvrııım?
N-A-H cnsı yhaa! Ara bul ekşın olsun.
Yazarıım canıım askooom bidenem benim seviyorum gız seni. Hadi balım benim milkshake'im çileeeğim çikola-
Ywşıma leyn sülemicem sonra okuyuculara ekşın olmaz. Hodo conom son şomdo Olyo'yo oro. Bon doho sozon hokoyonozo yozocom. Hdi qülüw bb.
Ama kırılıyorum yazar *yavru kedi bakışı*
O bakışına gurban olduuum için bir ipucu virebilirim. Maskeli bi daş kaçırdı Alya'yı. Yani kaybolmadı.
Eyw bacım s.s.s.s.s. .
Daha demin ywşrkn iyiydi dmiiğğğ Kuzeğğy difol git. Bana bacım bacım bacım dediler döndüm baktım ki banaağğğ dediler daha dün herkese gardaş diyoooorduuuuum bana bacım bacım bacım dedileeeer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionOkula yeni gelen Alya daha ilk günden ekşın yaşamaya başlar eğlenceli atışmalar tatlı (!) intikamlar azılı düşmanlar dost sanılan sürtükler ve bide küçük sırlar. Aaaaooov! Küçük demişim. Bu sır Alya nın hayatını ne kadar değiştirebilir? Aşkından va...