Bu alarmı kim icad etti? Ağzına etcem onun. Ne güzel Ronaldo bana formasını veriyordu ki alarm denen şerefsiz kıskandı tabi hemen ötmeye başladı. Zaten alarm olmasa ablam var. 'Alyaaaaaaa uyaaaaan sabah olduuuuu kalk artıık.' diye bağırır sabahın köründe. Neyse ben bi duşa giriyim de kendime geleyim.
Duşa girip hemen gömleğimi ve en kısa lacivert eteğimi giydim. Aşağıya indiğimde kahvaltı hazırdı. Masada bir not da vardı.
İŞLERİM VAR SEN KAHVALTINI YAP AKŞAM GEÇ GELİCEM.
ABLAN
Ablam geç geleceğine göre evde kop kop yapabilirim. Alekta movik movik alekta movik movik ...
Okula geldim. Hangi sınıftaymışım. 12/A. Mete hangi sınıfta? 12/A. Tekrar alekta movik movik alekta movik movik ...
Ben böyle sevinirken birisi enseme şaplağı indirdi. Hangi hanzo lan o? Mete ymiş. Hanzo lafını geri alıyorum. Hanzo yerine güzel insan desek daha iyi olur.
-Aynı sınıftayız dimi Alya?
-Yesss.
-İyi sınıfta görüşürüz. Ben şurdaki kızla azcek sohbet kurayım.
-Sapık Meteee.
Mete gülümseyerek işaret ettiği kıza doğru gitti. Ben de burda böyle sap gibi beklemeyim bare. Sınıfa çıkayım.
Omzumda çantam elimde kitaplar bitmek bilmeyen merdivenleri çıkıyorum. Off bu sınıf neden en üst kattaaa! Ben böyle içimden lanetler savururken birinin bana çarpmasıyla elimdeki kitaplar yere düştü. Çok klişe oldu dimi?
-Önüne baksana kezo.
-Asıl sen önüne baksana hanzoo.
Bana dikkatlice bakıyordu.
-Sen de kimsin. Ve bana nasıl hanzo dersin! Kaşları çatıldı.
-Doğruya doğru canım.diyip yerdeki kitaplarımı aldım. İnsan bi yardım eder. Boşuna hanzo demedim.
-Senle sonra görüşürüz.diyip gitti. Allah Allah napıcakmış beni mi kescekmiş.
Sinirli halimle sınıfın önüne geldim. Kapı kapalıydı. Tekmeleyerek kapıyı açtım ve şok oldum. Sınıfın ortasında yakışıklı bir çocukla daş bi kız öpüşüyordu yok artık! Yakışıklı jojuk bana kızgınca bakarak bağırdı
-Sen de kimsin. Herneyse.Bu gördüklerini unut. Eğer birine söylersen sikerim belanı.
Kahkaha attım. Bu çocukla uğraşmak güzel olcaktı.
-Tamam.diyip sınıftan çıktım. Çantamdan telefonumu çıkarıp kamerayı açtım. Bu sefer sınıfın kapısını yavaşça açıp bu ikilin öpüşürken fotolarını çektim.
-Çok güzel öpüşüyorsunuz.diyip kaçmaya başladım. Arkamdan gel lan buraya diye bağırıyordu. Çok hızlı koşuyordum. Fakat o da hızlıydı.
UMARIM İLK BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ. YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. MULTİMEDYA ARZU YANİ RÜZGARIN SEVGİLİSİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionOkula yeni gelen Alya daha ilk günden ekşın yaşamaya başlar eğlenceli atışmalar tatlı (!) intikamlar azılı düşmanlar dost sanılan sürtükler ve bide küçük sırlar. Aaaaooov! Küçük demişim. Bu sır Alya nın hayatını ne kadar değiştirebilir? Aşkından va...