-Kuzey neyi söylicek.dedim sesimi yükselterek. Bunler gene ne işler karıştırıyor.
-Zamanı gelince öğrenir.dedi Kuzey.
Bunlar neden bahsediyo. Off!
Kuzey arabayı hızla sürüyordu. Acaba nereye gidiyorduk? Sorsam mı ki?
Mal Alya şimdi korktun zannedecek.Haklısın iç ses.
Tabi haklıyım gerizekalı.İc sees lütfen sahibine kötü laflar etme.
Allah ım ya sen beni neden bir salağa iç ses yaptın Yarabbi m.İç ses fazla kaşınmaya başladı. Neyse hiç uğraşamam.
***
Benzinliğe gelmiştik. Her yer benzindi ama kapalıydı bu benzinlik. Kuzey kolumdan sertçe tutarak arabadan indirdi.
-Kolumu acıtıyosun ayı!
Beni dinlemeden sandalyeye bağladı ve 20 adım ileriye gitti. Şu an karşımda sadece Rüzgar vardı. Tatlı jojuuk!
-O fotoları sil çabuk.
-Çekmedim ki.
Hiiih atıyooo!İç ses sus hayat meselesi var burda.
-Bana yalan söyleme. Yoksa Kuzey in işgencesine maruz bırakırım.
-Sen ve Kuzey bana bi bok yapamazsınız.
Rüzgar piç smile yaptıktan sonra Kuzey i çağırdı.
Kuzey sırıtarak geldi ve benim bacaklarımın üstüne oturdu. Cebinden sigara paketini aldı ve bi tane sigara yaktı. Sigaradan uzun bi nefes aldı ve yüzüme üfledi. Öksürmeye başladım. Rüzgar bizi arabaya yaslanmış izliyordu.
Kuzey gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Napıyo bu sapık yaaa! Sigarasını göğsüme dokundurdu. Çığlık attım ve bu onu ne kadar sevindirmiş olmalı ki kahkaha atıyordu.
Sigarasını göğsüme bastırdıkça gözlerimden yaşlar akıyordu.
Kuzey göğsümdeki sigara izlerini öperken elindeki sigara düştü ve bütün benginlik alev aldı.
Rüzgar arabayı çalıştırırken Kuzey ise beni sandalyeye bağlayan ipleri çözmüş beni kucağına alarak arabaya koşuyordu.
***
Bayılmışım. Uyandığımda Rüzgar ın evindeydim. Saray mübarek! Ayağa kalkıp çantamı aldım. Göğsüm sızlıyordu. Dizlerim de yara olmuştu. Off! Tam evden çıkacakken Rüzgarın sesini duydum.
-Gitme.
Arkamı dönüp ona anlamsızca baktım. Bana yaklaşıp
-Özür öpücüğümü vermedim diyip dudağıma yapıştı.
Beni öpüyordu. İşin garip yanı bende ona karşılık veriyordum. Çünkü onu seviyordum.
Beni öpmeyi bırakınca koşarak evden çıktım. Utanmıştım.
Dalgın dalgın yürürken karşıma çıkan parka doğru yürüdüm. Bi dakka bi dakka! Orda ki Kuzey değil mi? O öpüştüğü kız da Azra! Aman Tanrı m. Bu Kuzey ne kadar da şerefsiz. İnsan kuzeninin sevgilisine yavşar mı? Peki ya Azra? İnsan sevgilisini kuzeniyle aldatcak kadar yüreksiz mi? Aklıma çok güzel bir fikir geldi.
Bekle beni Kuzey efendi. İntikam vakti...
BİLİYORUM BİRAZ KISA OLDU AMA BÖLÜMÜ UZATIRSAM ANLAMSIZLAŞIYOR. YORUM VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN. MULTİMEDYA DA ALYA VAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal Aşık
Teen FictionOkula yeni gelen Alya daha ilk günden ekşın yaşamaya başlar eğlenceli atışmalar tatlı (!) intikamlar azılı düşmanlar dost sanılan sürtükler ve bide küçük sırlar. Aaaaooov! Küçük demişim. Bu sır Alya nın hayatını ne kadar değiştirebilir? Aşkından va...