☂☀︎
-Kogo do diabła przysłały tu te kurr..kury...-Dan wytrzeszczył oczy na drobną dziewczynę w obcisłych szarych spodniach, białej koszulce na ramiączka i czarnej skórzanej kurtce.
-Danny!
-Claire? Ale...co...ty...tu...jak?
-Ciocia Mary obiecała, że będę mogła się u ciebie zatrzymać na kilka dni....i powiedziała, że odbierzesz mnie z lotniska...
-Och...kurwa zapomniałem. Wczoraj była impreza u Laiona i wiesz nic....
-Nie słyszałeś jak dzwoniłam dzisiaj rano?-Zaptała cicho.
-Cholera...Jest duże prawdopodobieństwo, że mój telefon jest w domu, albo raczej w basenie u Laiona. Wiesz zakłady i takie tam...
-To moge wejść czy mam szukać innego miejsca noclegowego?
-Nie! Mała wejdź, tylko mam koszmarnego kaca. Claire ja nie kontaktuje zbytnio z rana i ten kac... sama rozumiesz.
-No to zaraz cos na to zaradzimy!-Uśmiechnęła się dziewczyna po czym z uśmiechem na twarzy podążyła do kuchni a za nią Dan.
☁︎☃
-To było piękne!-Stwierdził Ned.
-Ja się pytam jak przeszliśmy od "Przyjaciół" z czarujacym Rossem i szalonym głodnym wiecznie włochem, przez "Teorie Wielkiego Podrywu" z bandą nerdów i seksowną blondi, do trzeciego sezonu "American Horror Story" z wskszeszonymi: chlopakiem, aktorką, tą Zoe i tą rudą! Jesteśmy Powaleni stary.
-Ale u nas to juz norma! A po za tym dziś dalośmy rade bez pierwszego sezonu "American Horror Story"! Dobra to po kawce.-Zapytał Ned.
-Dobra, ale nie jakieś pedalskie karmelowe latte z mlekiem sojowym i słodzikiem zamiast cukru!
-Ok zrobię czarną z cukrem i odrobiną mleka! Już tak nie trzep portkami! Kawa ma prawa zrobić z ciebie baby!-Powiedział Ned idąc w stronę kuchni po czym głośno się roześmiał.
***
Objaśnienie ci do zdjecia opierający się o biały pokrowiec to Dan, a o złoty to Ned. (2cellos).
Zapraszam do komentowania i przeczytania innych moich prac (taka tam mini reklama).
K.
CZYTASZ
Cupcake and Star.
Genç KurguJedno zdjęcie. Dwa kontynenty. Wspólna przeszłość. Dwie odmienne osobowości. Laion Star - gitarzysta i wokalista. Claire Clarkson - studentka i dziewczyna kochająca Zabawę.