25 - Isegi kui neid pole seal, leiame me lahenduse.

1.7K 121 10
                                    

Hommikul äratas mind telefoni helin ning ma ajasin ennast Nialli käte vahelt minema. Mu telefon oli mu teksade taskus ning mu teksad olid maas. Ma ajasin enda ülakeha maha ja proovisin teksade taskust leida enda telefoni.

''Käes'' sosistasin ma, kuid siis lükkas keegi mind tagumikust ja ma kukkusin kiljatades voodist alla. Ajades ennast istukile kuulsin ma kõrvulõhestavat ja kähisevat naeru.

''Niall kurat'' sisisesin ma ning hüppasin voodisse tagasi ja hakkasin poissi voodist alla nügima.

''Ou tüdruk'' jõudis kutt veel öelda, kui maha prantsatas. Ma lükkasin talle kogu teki peale ning viskasin ennast ise voodile pikali, uurides telefonist kes mulle helistas. Siis ilmus Nialli pea kõrgemale ning poiss hüppas tagasi voodisse. Ta üks käsi oli ühelpool mind ja teine teisel pool. 

''Nii ei tehta tüdruk, sind peaks karitama'' muigas kutt ning kaldus mulle natuke lähemale, et mind suudleda. Kõne Ivy'lt kadus mu mõtetest ning mu telefon kukkus mu käest madratsile, kui ma itsitades oma käed poisi kukla taha põimisin.

''Kohe nii paha olin või?'' ajasin ma silmad imestades suureks:,,Sa ise olid samasugune, sa lükkasid mind ennem'' ajasin ma alahuule tagurpidi ja tegin kurba nägu. Kutt vaid muigas ning ta helesinised silmad vaatasid mulle pingsalt silma. ''Me mõlemad olime pahad.'' sosistas kutt mulle vasta kaela.

''Aga sa olid pahem'' lausus ta veel ennem, kui mu kaela suudlema hakkas. Ta suudlused olid tugevad ning kirglikud, see pani mind vaikselt oigama. Poisi üks käsi liikus mööda mu keha alla poole ning peatus ku reie juures. Loomulikut suudlesin ma poissi vastu ja mu üks käsi oli poisi juukseid sasimas, teine ikka poisi kaelal, kuhu ma aega-ajalt õrnalt küüne sisse lõin. Ma sain peagi aru, kui kaua Niall ilma seksita oli olnud. Ma tundsin ta peenist enda alakõhu vastas.

Ma ei teadnud ise kas praegu oli tegelikult hea aeg seksida. Kuna mu õed ja ema surm, kuid ma ise olin seda tunnet väga igatsenud ja ma andsin ennast poisile. Poisi käsi liikus mu reielt tagasi ülakeha juurde, kui täpsemalt öelda siis mu maika alla, Nialli õnneks ei kandnud ma maika all rinnahoidjat. Ta käsi liikus mu rinnani ning ta masseeris seda, mis pani mu jällegi oigama. Siis tõmbas ta mul kiirete liigutustega särgi seljast.

''Täna olen mina politseinik ja sina üks paha-paha vang, Montez'' sositas Niall mulle kõrva, ta hingeõhk kõdistas mu kaela ja ma vastasin talle:,,Jah, ohvites Horan'' 

 Peale seda ajas kutt endal bokserid maha ja pani endale hõbedast paberist võetud kondoomi peale. Siis toetas ta oma käed mu põlvedele ja kummardus mu püksikuteni. Algul suudles ta mu alakõhtu, kuid siis võttis ta püksiku ääre hammaste vahele ning tõmbas hammaste abil mu alukad alla. Mustad püksikud toa nurka visatud lükkas kutt mu jalad laia ja kummaruds veel enne sisenemist minu näo juurde ja suudles mind õrnalt, meie silmad olid tugevalt üksteise silmades. Siis sisenes poiss tugevalt ning see pani mind oigama ja see polnud vaikne vaid valjem. Poisi tempo oli kiire ja tugev. Meie kehad higised üksteise vastas hõõrdumas ning suud pidevas ühenduses nagu ka silmad. Meie pilgud ei lahkunud hetkekski üksteise pilgust. Kuna tempo oli kiire ning poisi lükked tugevad, tundus orgasm olevat kui ukse taga. Ma oleks tahtnud meie koos veedetud aega aeglustada, aga mina olin täna see kes pahandust tegi.

Peagi jõudis kutt lõpuni, kuid aitas ka mind. Ta tõmbas aeglaselt välja ja vajus siis minu kõrvale. Ta tõmbas maast teki ning andis selle mulle. Ma tänasin ning tõmbasin teki oma alakehale. Ka muidugi peitsin rinnad ära, kuid mitte täielikult. Mulle meeldis ta tähelepanu ning ma tahtsin seda nautida nii kaua kui saan.

.

.

.

Ärgatud, seksitud, pestud ja söödud istusime me autosse, et hakata sõitma ühe väikelinna poole, kus elas mu tädi. Loodetavasti elas.

Tädi Janelle on väga sõbralik, suurepärane kokk ja ema ja ta armastab lapsi. Just sellepärast loodan, et just tema saab nende jaoks midagi teha. Mina ta abi kahjuks ei vaja. Ma saan hakkama. Üürin endale kuhugi korteri, otsin poole kohaga töö ning käin koolis. Eraelule jääks mul küll vähem aega, kuid elu on elu. Järele mõeldes ei pruugi see just nii lilleliselt minna, kuna mina pean ju võib-olla ikka sinna ''hoolekojju'' jääma. 

Niall tundus teed hästi teadvalt ning sõitis kindlalt kiirteel, ühekäega roolist hoides ja teine käsi käe pidemel. Ma kummardusin, et võtta jalast enda conversed, kuna need olid juba üsna vanad ja neid oli ebamugav jalas kanda. 

''Kas sul nende numbrit ei ole või midagi, äkki neid pole kodus?'' küsis Niall mind vaadates, kui tenniste paelu lahti arutasin. 

''Ei, mul polnud 10 aasta eest telefoni'' vastasin ma ohates, sest sain just enda tennised jalast. 

Me sõitsime veel pool tundi juttu rääkides, laule kaasa lauldes ja mina mängis ka igasuguseid instrumente järgi. Suutsin kuti isegi paar korda naerma ajada.

Siis juhendasin ma Nialli, et millise maja juurde sõita. Olime lõpuks kohale jõudnud külla kus mu tädi omal ajal elas.

''Ja see punane maja seal'' osutasin ma nimetissõrmega ühe maja suunas.

''Okei'' vastas kutt ning keeras maja ette, maja ees oli ka üks auto ning võisin oletada, et nad kodus.

Ma avasin kiirelt turvavöö ja panin tennised jalga. Autost välja kobides haarasin ma Nialli käest ja me jalutasime ukseni. Uks oli tumepruun ja uksel oli kullatooni number ,,12'' Ma koputasin tugevalt, kuid samas nõrgalt uksele ja hingasin sügavalt sisse.

Isegi kui neid pole seal, leiame me lahenduse. 

Ukse avas üks 40-ndates naine, kelle tumedad juuksed olid üles krunni seatud ja ta tumedad silmad vaatasid meid küsivalt.

See oligi tema.

------------------------------------------

Kell saab pool kümme, kuid mina pingutasin, et see osa teile valmis teha! Loodan, et meeldib! Kui siin on rohkem vigu siis vabandust, kuna ma olen tõbine ning unine ja mu sõrmed võisid teha mõne nõmeda veal :D

Votega ja komenteerige kindlalt! 

Olete kallid!

♥♥

Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamiselWhere stories live. Discover now