Ma kuulsin auto põrinat ja lükkasin Nialli eemale. Ma piilusin palati akna poole ja nägin, et tuttav auto sõitis just parklasse ja tuttav inimene astus sealt välja. Mu ema.
''Okei, mine nüüd. Ma ei taha et ta sind näeb. Mu emale ei meeldi sellise...stiiliga inimesed. Ja pealegi sa ei meeldi mulle nii et lase jalga'' ütlesin ma silma alused kuivaks tehtes.
Poiss ohkas,,Näeme homme....koolis'' Poiss tõusis püsti ja sammus käed taskus palatist välja.
Ma ohkasin ja ega ma kaua üksi ei saanud olla kuna mu ema jooksis palatisse.
''Naomikene, mis sa jälle tegid?'' ütles "murest murtud" ema.
Ta haaras mu küünarnukist ja tõmbas mu enda vasta ja kallistas mind.
''Aia'' ütlesin vaikselt ning hoidsin silmi kinni kuna ma ei näinud midagi. Ta oli mu vasta enda rindkere surunud.
''Sa totakas, sa ju lubasid et enam nii ei tee ja mina lollakas usaldasin sind. Mis sul arus on noor neiu? Ennast ära tappa? Aitab, sa lähed uuesti psüholoogi juurde ning mul on selline tunne, et sa ei käinud tundides eelmine kord, sest muidu oleksid juba terve.'' sosistas mu ema mulle kurjalt.
Ma nügisin ta eemale ning võtsin oma telefoni ja ruttasin palatist välja, sealt edasi parklasse. Kui ma auto juurde jõudsin, nägin ma Nialli eemal tobi tõmbamas ja maha vaadates. Ma pöörasin pilgu maha ja toetasin vastu autot, kuni ema kohale jõuab.
Peagi tegi auto paar piuksu ja ma istusin autosse, tõmbasin vöö peale ja vaatasin aknast välja. Ema käivitas auto ning me sõitsime kodu poole.
Terve tee näägutas ta, kui halb tütar ma olen ja kui pettunud ta on.
Igas peres on must lammas ning meie peres olen see mina.
.
.
.
* Hommikul/koolis *
Ma jalutasin klassi juurde ja istusin diivanile, mis koridoris oli, võtsin taskust telefoni ja uurisin teateid. Järsku potsatas mu kõrvale mu klassivend, ta nimi oli vist Christian või Chris ega ma ei tea.
,,Kuulsin, et sulle meeldib Niall idikas Horan?,, küsis poiss irvates.
,,Jajah, mida iganes. Kui ta meeldib mulle, oled sina Obama ja ma ei leia teil sarnasusi,, vastasin ma telefoni ekraani kinni pannes ja poisile otsa vaadates.
,,Kust sa tead? Minu meelest me täitsa sarnased,,
,,Omg sorri muidugi te olete sarnased, äkki sa oled ta kadunud tütar hmhm vabandust poeg,, ütlesin ma sarkastiliselt ja pannes oma käe ta õlale.
,,No vähemalt ma ei lõika enda kätt peaaegu otsast ära,, lausus poiss mu randest kinni võttes ja selle oma õlalt ära võttes.
Ma oleks tahtnud karjuda kuna see oli kuradima valus. Kuid ma andsin endast kõik et vaikida.
,,Kust sa seda võtad?,, küsisin ma käe ära tõmmates.
,,No juhtumisi on mu ema arst ja ta rääkis et eile oli keegi brünett tüdruk on ema kohta halvasti rääkinud.,, naeratas poiss ja tegi mulle silma,,igatahes, tunnista, et sule meeldib Niall või ma panen koolis igasugused kõlakad liikuma."
,,Mul pole sulle midagi tunnistada, kuna ta ei meeldi mulle" vastasin ma kurjemalt
,,Ise tead" ütles kutt ja tõusis püsti ja jalutas oma sõprade juurde.
Ma pööritasin silmi ja tunnikell helises, ma tõusin püsti ja sammusin emakeele klassi, ma tõstsin koti lauale ja otsisin asjad välja. Juhtumisi istub siin tunnis minu kõrval klassi bimbo või paremini öeldes klassi populaarseim ilus tüdruk.
ESTÁS LEYENDO
Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamisel
RomanceNiall James Horan on 19 aastane, kooli mässaja, pidutseja, metsik ja palju muud halba. Ta ei hoolnud inimestest, ta hoolis vaid iseendast. Kuid oli paar inimest kellest ta hoolis, need olid ta ema ja parim sõber Jeremy. Ta ema on ainuke sugulane kes...