28 - Mu elu hirm on tagasi.

1.6K 121 31
                                    

Brianna

Tundsin kuidas auto peatas ja avasin vaikselt silmad. Õhk oli külm ja ma tõmbasin punase teki endale rohkem ümber. Pilgu õue viies sain aru, et peatusime bensiinijaamas. Niall oli mu kõrvalt kadunud. Ilmselt läks kohvi ostma või bensiini eest maksma. Või mõlemat korraga. Auto kell näitas poolt nelja öösel. Vägisi kippus suule haigutus ja silmad vajusin kinni. Püüdsin neid küll jõuga lahti hoida, kuid uni oli minust tugevam.

Kuid siis istus mitte keegi muu kui Niall uuesti autosse. Mu silmad avanesin paugu pealt ja ma pöörasin pea mehe poole.

''Kus me oleme?'' küsisin, mu hääl oli kare ja ma köhatasin, et häält puhastada.

''Pooleteise tunni pärast peaksime kohal olema'' naeratas kutt ja lonksas valgest topsist kohvi.

''Kaua ma maganud olen?'' uurisin edasi.

''2 tundi, sa võid edasi magada''

''Kindel, et sa seltsi ei taha?'' hõõrusin ma teki äärega silma.

''Sa ei pea ennast vägisi üleval hoidma'' naeratas kutt ja asetas kohvitopsi hoidjasse ja paitas siis mu põske. Naeratasin ja toetasin pea uuesti vastu peatuge.

Niall käivitas auto ja sõitis valgustatud bensiinijaamast pimedale maanteele. Proovisin silmi küll avada, kuid need olid raskemad, kui telliskivid. Peagi uinusin ma ise arusaamatagi.

.

.

.

 Tundsin kuidas keegi oma käed mu jalgade alla pani. Avasin koheselt, kuna mul lõi välja kaitse reflekst. Automaatselt lõin ka isikule käega vasta pead. Kutt oigas ja haaras peast kinni ja lükkas ennast autost väljKuid siis jõudis mulle kohale, et isikusk oli ju Niall ja ta ei tahtnud mind üles ajad.

''Sorry, sorry, sorry'' vabandasin ma ja jooksin autost välja kuti enda käte vahele tõmmates. Paitasin  ta tumeblonde juukseid ja vabandasin ikka edasi.

''Kõik on korras'' lausus ta ennast sirgu ajades.

''Vabandust tõesti, ma pean sellest nõmedast kombest lahti saama'' pahandasin endaga ja lasin poisist lahti.

''Nõustun'' muigas ta ja lükkas siis auto ukse kinni.,,Tule, ema pole kodus nii, et me ei pea väga vaiksed olema'' muigas Niall ja tegi silma. Ma lõin käelabaga talle õrnalt roietele ja naersin. Poiss keeras võtmega ukse lahti ja astus ennem majja. Vajutas kohe siis toas tule põlema. Tõmbasin enda järel ukse kinni ja tõmbasin tennised jalast. 

''Sa ei võtagi jalanõusi ära?'' kortsutasin kulmu, kui Niall minu järele ootas.

''Võtan võtan, lihtsalt vaade oli hea'' muigas ta ja ma ajasi ennast sirgeks. Pööritasin silmi ja jooksin teisele korrusele, ma ju teadsin kus Nialli tuba oli ja sinna ma ka tatsasin. Avasin ukse ja mulle vaatas vastu väga segamini tuba.

''Kas sul elavad siin sead?'' küsisin ma kui Niall lõpuks mulle järele jõudis.

''Jah, ühe nimi on Niall ja teise nimi Brianna'' vastas kutt voodile pikali visates.

''Mida?! Ma käisin siin viimati kuu aega tagasi.'' panin käed rinnale risti.

''Ja just täpselt nii kaua pole ma tuba koristnaud'' muigas kutt ja ajas ennast istukile, ta tõmbas enda musta T-särgi seljast ja mulle vaatas vastu tatoveeritud keha, kui kaks kuud tagasi jälestasin ma üleni tatoveeritud kutte siis nüüd olid tatoveeringud minu jaoks päris erutavad. Muigasin kuid tõmbasin siis ka endal särgi seljast ja haarasin tooli najalt ühe Niall särgi. Tõmbasin selle endale selga ja võtsin lühikesed püksid jalast ära. See särk oli mulle paras, see ei katnud mu aluspükse vaid lõppes just nende juures. Panin oma särgi ja püksid toolile ja panin juuksed üles krunni. Pöörasin siis pilgu Niallile kes ümises midagi laulda ja viskas siis teksad toa nurka. Nonisin siis poisi king size voodisse ja tõmbasin teki endale peale. Toetasin pea padjale ja ootasin kuni Niall voodisse tuleb. Kohe kui ta teki alla tuli, tundsin ma soojust, ta tõmbas mu enda vastu ja ma tundisin ta hingeõhku enda pealael. Panin oma käe ta soojale kehale ja me põimisime jalad. 

Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamiselWhere stories live. Discover now