Don't Stop (Niall Horan, Eesti keeles)

4.7K 200 16
                                    



Ma tõmbasin kätega üle oma näo ja ajasin ennast istukile. Oli järjekordne hommik. Järjekordne koolipäev, kuhu ma minna ei viitsi. 

Ma tõusin püsti ja tõmbasin teksad jalga, peale seda sammusin ma toa ukse juurde, kuid peegli juures jäin ma seisma ja vaatasin oma tatoveeritud keha, augustatud huult ja sassis juukseid.

Ma jõllitasin ennast peeglist natuke aega ja astusin siis toast välja. Emps oli mul juba tööle läinud ning ta ei tule ennem hilisõhtut tagasi. Nii on see iga jumala päev. 

Ma kõmpisid kööki ja avasin külmkapi, sealt võtsin ma piima kannu. Kapist otsisin ma kausi ja hommiku helbeid. Ma valasin helbed ja piima kaussi ning jalutasin elutuppa. Ma istusin diivanile ja panin teleka käima ja sõin krõbinaid. 

Teleka kõrval oli aken ning mu vastas majas elab mu mata õps. Ma nägin pea iga päev teda, mis ei ole tore. Mõtle ise kui sa näed oma õpetajat iga päev, lisaks käib ta sul tihemini külas, kui ma jõuan koolis käia.

Ma ajasin enda selja sirgu kui nägin teda postimeest suudlemas. Whoah, õps on abielus aga semmib siin teiste meestega.

Seda hetke saab ju isegi ära kasutada. Mul tuli hiilgav idee.

Ma lõpetasin kausi helbeid ja jalutasin vannituppa. Ma pesin hambad, näo ja peale seda sättisin juuksegeeliga juuksed paika.

Ma tõmbasin t-särgi selga ja lõhnastasin ennast kergelt. Peale seda võtsin ma põhimõtteliselt tühja seljakoti ning sammusin esikusse. Panin conversed jalga ja astusin välisuksest välja.

Ma olin veel oma aial ja võtsin taskust välja tobi paki. Panin otsa suhu ning sellele panin tule otsa. Ma tõmbasin paar mahvi, kui teise naabermaja juurdes peatus auto. Sealt astusid välja kolm naist ja üks poiss. Ma arvan, et ema, kaks tütart ja vend. Üks tüdruk jä mulle eriti silma. Tal olid brünetid juuksed, mis lehvisid tuules. Ta märkas mind kuid viis kohe pilgu eemale.Ta näos polnud ühtegi emotsiooni. Ta võttis oma kohvrid ja sammus majja.

Kes ta küll oli?

''Brianna! Tule siia ja aita ometigi!'' karjus inimene, kes oli arvatavasti ta ema.

Tüdruk, kelle nimi oli järelikult Brianna, ohkas vihaselt ja jalutas ema juurde ning krabas paar karpi ning sammus maja juurde tagasi.

''You sassy girl'' sosistasin ma vaikselt ja viskasin tobi maha ja astusin sellele peale.

Ma panin päikseprillid ette ja toppisin käed tasku ning sammusin kooli poole.

.

.

.

.

Ma astusin vaiksesse koolimajja sisse. Vaikne oli seal sellepärast, et tund käis.

Ma istusin fuajees olevale diivanile ja otsisin välja telefoni ja surfasin facebook'is.

No kes see ikka läheks tundi kui ta on sinna juba hiljaks jäänud. Tegelikult pole mul aimugi miks ma üldse kooli tulla. Võib-olla selleks et mata õpsilt üks 5 välja pressida, sest ta ähvardab mind hetkel suvetööle jätta. Ja kes tahab ikka suvetööle jääda, kui on võimalus sellest pääseda.

Vahetunni kell helises ja fuajee oli rahvast peagi täis. 

Ma ajasin ennast püsti ja hakkasin läbi rahva minema. Ma ei pidanud suruma, kõik tulid minu eest ära kui mind märkasid. Kõik lihtsalt kardavad mind ja on ka põhjust.

Ma jalutasin matemaatika klassi juurde ja astusin klassi. Klassis oli õpetaja Katniss Goldenberg.

''Niall, palun lahku klassist, sa tead, et vahetunnis ei tule klassi'' keeras laua taga olev naine ennast minu poole.

''mm ma ei taha ära minna'' laususin ma kergelt.

.

.

Brianna

 .

.

Ema parkis auto meie uue maja ette. Ma astusin ruttu autost välja. Ma vaatasin korra maja ja selle ümbrust. Kõrval maja juures nägin ma mingit täis tatoveeritud kutti kellel oli tobi käes ja kes jälgis meid. Ma pöörsin pilgu ruttu eemale ja krabasin oma asjad ning ruttasin maja ukse juurde, lootes et saan ruttu majja, oma tuppa, kus ma ei pea kuulama oma õdede vaidlemist ja ema karjumist.

''Brianna! Tule siia ja aita ometigi'' halises ema, ma ohkasin ning viskasin käsi.

Ruttasin siis nende juurde ja võtsin paar karpi ja ruttasin jälle maja juurde tagasi.

Teised jõudsid peagi ukse juurde. Mu väikesed õed surusid sisse niiet mina koos kõigi karpidega maha lendasin.

Mu ema ei teinud muud, kuid raputas pead ja vaatas mind imeliku pilguga, Peale seda kõndis ta minust mööda ja vaatas majas ringi. Ainult Lucas jäi minu kõrvale ja aitas mind püsti.

''Ära tee välja'' sosistas ta ning naeratas.

Ma ohkasin ja võtasin oma asjad maast. Ma jalutasin trepist teisele korrusele ja vaatasin tubades ringi.

''Brianna, su tuba hakkab olema kolmandal korrusel'' lausus ema, kui ma tema uude tuppa sisse piilusin.

Ma noogutasin ja otsisin treppi mis viiks kolmandale korrusele. Peagi ma selle ka leidsin, see oli teistest eemal.

Ma ronisin trepist üles ja vaatasin oma uut tuba.

See polnud kõige suurem, aga see polnud ja väike. Mu toas oli paar akent ja katuses aken. Selle toa kohta võib isegi sünge öelda. 

Mu voodi ja kapp oli juba sisse toodud aga mitte paika pandud. Ma otsustasingi riidekapi paika lükata, kuid see oli raskem kui ma arvasin.

Kuulsin samme trepil ja keerasin ennast trepi poole.

Üles jõudis mu vend.

''Wow, sul siin päris üksik tuba'' lausus ta ringi vaadates.

'''Nojah, aga sa tead ju, et mulle meeldigi nii'' naeratasin ma õrnalt ja vaatasin Lucast.

''On sul abi vaja?'' lausis ta ise kappi vaadates.

''Tegelikult küll''

''Sinna?'' näitas vend näpuga vasta seina. 

Ma noogutasin ning ta lükkas kapi vastu seina.

''Aitä sulle''

''Pole tänu väärt,, vastas vend ja pühkis vend käsi kokku:,,Sa pead siin palju koristama. Siin on päris tolmune'' naeris Lucas.

''Ma tean jah'' vastasin ma voodile istudes.

''Okei, ma lähen oma tuba koristama ja sisustama. Näeme hiljem''

Lucas sammus trepist alla ja sulges enda järel ukse mis oli trepist all ja mis lahutas mu tuba koridorist.

Ma tõusin ja vaatasin aknast välja, ega sealt tegelikult midagi ei näinud, aken oli tolmu kihi alla mattunud.

All olev uks avanes.

''Brianna! Ma tõin sulle vajalikud koristamis asjad!'' hüüdis mu ema hääl.

''Selge!'' hüüdsin ma vastu ja sammusin alla, et need üles tuua ja koristama hakata.

* 2 tundi hiljem *

Pärast seda pikka küürimist sain ma toa lõpuks täiesti korda.

Nüüd saab selle ära sisustada. Ma võtsin karbist igast asju ja panin need õigetesse kohtadesse. Tekile ja padjale panin ka püürid ümber ja tegin voodi korda.

Kui kõik valmis sain viskasin ma voodile pikali ja vaatasin lage.

Siin saan ma oma elus uue lehekülje keerata. 

 ----------------------------------------------

JA JÄRJEKORDNE RAAMAT MINU POOLT! 

Luban, et suvel olen aktiivsem siin. Andke teda mis te sellest arvate! 

♥♥

aitäh @jordandone selle kaane eest!!


Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamiselWhere stories live. Discover now