16 - Sina muretsesid!? Minu pärast!?

1.7K 153 6
                                    

Ma ärkasin telefoni helina peale mis mu kõrvadele haiget tegi. Ma avasin oma rasked silmad ja vaatasin kes helistab ja selleks oli Niall. Ma ohkasin kõva häälega ning vastasin kõnele.

''Jah?'' küsisin ma oma väsinud ning käriseva häälega.

''Kuhu sa eile kadusid?'' küsis kutt, ta hääletoonist ei saanud midagi aru, tavaliselt oli see petlik, kuid mitte seekord.

''Mis see sinu asi on?'' uurisin ma ennast istukile ajades ning siis ette voodile vajudes.

''Lihtsalt muretsesin''

Mida?

''Sina muretsesid!? Minu pärast!? Woah mitmes maailma ime see veel on? Mees, sa lasid mul peksta teist inimest, kuigi too polnud millegis süüdi ja nüüd ütles et sa muretsed. Aga kui ma ütleks sulle praegu, et ma olen ühe võõra inimese kõrval ja kõik mis ma mäletan on unustamatult hea öö? Kas nüüd ka muretsed? Väga tore, muretse üksi'' kurjustasin ma ning siis kõne lõpetades.

Loomulikult ma valetasin, aga kurat üle viskab ta muutlik meel. Isegi naisel kellel on hetkel menstruatsioon ei muuda nii kiiresti meelt oma toidu soovidega. Ma viskasin telefoni jalgadesse ja lükkasin teki enda pealt maha, ma otsustasin üles ärgata, kuna härra. Muretseja ajas mul une ära.

Ma otsustasin minna vanni ning pea selgeks puhata, mu lemmik koht selleks ongi vann, mis on täis lastud sooja vett ning üle vanni ääre tahab vajuda õrnalt särav vaht. 

Kui vett oli piisavalt  riietusin ma lahti ja istusin vanni, vesi oli parajalt kuum. Ma toetasin pea vasta vanni äärt ning sulgesin silmad.

Eile õhtul jalutasin ma koju, ma ei läinud sinna üritusele tagasi. Mul polnud aimugi mis pool kodu asub, aga ma läksid sisetunde järgi, mis tähendab et ma jälgisin tänava silte. Õues oli juba külmaks läinud ning mul oli päris külm enda lühkaritega ja muidugi jäi mu kott riietega Nialli autosse. Peale poolt tundi matkamist jõudsin ma tuttavale tänavale, kuid kodu võtmeid polnud mul ikka. Ütleme nii et ma pidin oma ühe õdedest üles ajama, et ta mind sisse laseks. Ma anusin et ta sellest emale ega kellelegi ei räägiks, kuid selle eest nõudis ta ühe paki komme, mida pole just raske saada. 

Ma avasin silmad ning märkasin et vett on piisavalt ja ma ajasin varba veest välja, proovides vee kinni keerata. Mis mul peaaegu õnnestus. 

Tekkis vaikus ning ainukesed asjad mida ma kuulsin olid vahu praksumine ja oma mõtted. Nii mõnus.

Tänase päeva proovin ma endale pühendada, teen endale maniküüri, pediküüri, juuksemaski ja palju muud ning kõige parem on see et tänane päev on ,,Ei Niallile'' Kui ta kavatseb mulle isegi helistada saab läbi telefoni toru kolaka, et mind segas. Mul on tõsi taga.

- Niall -

Ma ei mõista naisi, vähemalt Briannat mitte. Ta on nii keeruka iseloomuga, ühel hetkel on ta armas, tore ja järsku võib ta sulle kõri läbi lõigata, kuna sa ütlesid talle ,tere'. Kas tal on päevad või ta oli kade. Hmmm kui ta oli kade siis kade Brianna mulle meeldib. Ma isegi ei uskunud et ta minust nii palju hoolib, et kohe kedagi peksma minna. Tundub, et ma olen teda mõjutanud või ei tea ma teda piisavalt ning ta ongi metsik.

Ma olin parasjagu jõusaalis ning sättisin ennast raskusi tõstma. Ma panin telefoni tasku ja istusin pingile ja võtsin kätte paraja raskusega hantli. Ma hakkasin seda üles-alla tõstma samal ajal saalis silmadega ringi vaadates. Oli palju erinevaid inimesi kes tegid erinevaid asju. 

Mu ees olid trenazöörid ja neile otsustasid sporti minna tegema kaks naist. Mulle aga avanes hea vaatepilt, ütleme nii et ma eelistan perset tissidele. Ja kuna nende ees oli suur aken ujulale sain ma segamatult jälgida, ma vahetasin käe ja jätkasin.

 Aga kaua ma seda teha ei saanud, mulle tuli mõttesse Brianna. Mu silme ette tuli ta ilusad pruunid silmad, ta lummav naeratus ja üle-üldse ta võrratu keha. Ta on minu jaoks perfektne tüdruk. Ta on vahel sargasmiline ja õel kuid see mulle tema puhul isegi meeldib.

 ''Hmm, mu nõrkuseks on hantleid tõstev mees'' lausus keegi mu kõrval ja järsku oli ta käsi mu musklil. Ma tõstsin pilgu, et näha kes see oli. Naisel oli blonind juuksed üles hobuse sabaks pandud, tal oli seljas spordirinnakas mis rõhutas ta rindu ning jalas olid tal spordiretuusid mis rõhutasid ta perset. Ma viskasin korra mõlemale pilgu peale ning muigasin.

''Ja minu nõrkuseks on ilusad naised, nagu sina'' vastasin ma talle samal ajal kätt üles-alla tõstes.

Naine ümises korra ning silitas mu kätt ikka edasi. See naine otsis siit ainult üht asja ning selle oleks ta ka peaaegu saanud. Ma sain peagi aru, et see oleks nii vale otsus.Ma proovisin mitte murduda ja alla anda. 

Brianna, mõtle talle ja unusta see seksihull.

Naine ei jätnud mind rahule, vaid ta üritas mind ikka ja ikka erutada.

Järsku panin ma hantli maha ja ruttasin ta juurest ära.

,,Heii, tule siia'' kuulsin ma ta häält, kui ma riietus ruumi sisse asutsin.

Ma avasin enda kapi ja hakkasin hüsteeriliselt kotis sorima, et leida oma telefon. Seda polnud kuskil.

Kurat küll. 

Ma lükkasin käe läbi juuste ning siis tundsin midagi enda taskus. Pistes käe tasku leidsin ma sealt oma telefoni.

Küll ma olen loll.

Ma viskasin asjad tagasi kappi ning luksutasin ukse ning ruttasin toaletti. Lukustades ennast vetsu valisin ma Brianna numbri.

''Ole nüüd võta vastu palun'' ägisesin ma.

''Mis nüüd Niall?'' kostus teisel poole toru.

''BRIANNA!''

----------------------------------------------

Hei inimesed!

Kuidas siis meeldis kah? 

VARSTI VAHEAEG, ainult 10 päeva veel pm :D

VOTEGE JA KOMENTEERIGE IKKA! 

MUSID JA KALLID TEILE!

Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamiselWhere stories live. Discover now