Me läksime kinno Nialli autoga. Seekord sõitis ta normaalse kiirusega, kuid siiski vahepeal tõstus ta narrimise pärast kiirust.
,,Mis filmi vaatame?" küsis Niall autot parkides.
,,Ma ei tea, mul suht suva. Vali ise" ütlesin ma vöö eemaldades
,,Sel juhul jääb ,Deliver us from devil' "
"See olevat ju eriti õudne"
,,Sa kardad?" küsis Niall naerdes kui me autost väljusime ja kinno astusime.
,,Ei, ma armastan õudukaid. Ära looda, et ma su käte vahele poen keset filmi" itsitasin ma. Niall tegi pettunud näo pähe.
Me astusime leti äärde ning valisime kohad kohe algavale seanssile, Niall ostis meile veel suured pakid popkorni ning suured topsid fantat.
''Nii lähme siis saali, need on seal pool'' lausus poiss endale asjad sülle võttes.
''Mhm''
Me jalutasime saali mis oli päris täis, meie kohad olid 6-ndal real ja kohad saime päris head, need olid üsna keskel. Ma sammusin trepist üles, Niall minu järel. Arvata on miks ta minul ennem lasi minna cuz booty, booty, booty. Ma turtsatasin korra oma mõtte üle ja siis surusin läbi jutustavate inimeste enda toolini. Poiss potsatas minu kõrvale ning ulatas mulle mu 3D prillid, mis ma koheselt ette panin, kuigi ma nägin nendega üsna kohutav välja. Ma tegin naljaka näo pähe ning vaatas siis Nialli poole kes naerma hakkas.
''Väga hot'' naeris kutt ise ka prillid ninale pannes.
''Ma tean, ära mind katsu. Kõrvetan kohe'' vastasin ma ning siis läks saal pimedaks ja film algas.
.
.
''Woah, oli see alles vinge film'' laususin ma prillid silme eest ära võttes.,,Kuigi mind segas see, et sa vahepeal hirmust mu käest kinni võtsid ja seda pigitasid. Sinu pärast on mu käsi homme sinine''
Niall naeris:,, Mis sõna see ,vinge, veel on, sa oled vist vanast ajast'' hingas Niall.,,Ja, pealegit võtsin su käest sellepärast kinni, et sind julgustada. Sa tundusid vahepeal päris hirmunud''
Ma naersin kõvasti.,,Mina ja hirmunud õudusfilmi peale. Tule eile meile ja võta homne ajaleht ka kaasa''
Ma ajasin ennast püsti ning hakkasin saali väljapääsu poole suruma.
''Mida?'' kuulsin ma Nialli segaduses häält ning ma itsitasin selle peale.
Ma ootasin poisi järgi ning me viskasime tühjad popkorni karbid ja joogi topsid prügikasti.
''Mis nüüd?'' küsisin ma suure naeratusega.
''Mm tegelikult me saaks õhtu poole peole minna, k-kui sa just tahad. Ma ei taha pinda käia'' ütles poiss käed taskusse toppides.
''Nii tagasihoidlik kohe'' itsitasin ma.
''Eino ma võin niimoodi ka küsida, et pmts nagu peole tuled täna? Sina ja mina noh, joome pildiduks ja teeme veel igast naltsi öösel. Tuled? Yaas, muidugi tuled'' ütles Niall hullu pervot mängides, ma naersin.
''Okei, see eelmine oli parem ja eks ma võin siis ju tulla'' naeratasin ma nõustuvalt:,,Aga kus see toimuks?''
''Kohalikus klubis''
''Emm, Niall ma ei saa sisse...klubisse'' ütlesin ma kahklevalt.,,Tegelikult me mõlemad ei saa sisse, meist kumbki pole 21 veel''
''Ära sellepärarst muretse onu Niallil on kõik valmis mõeldud'' naljatas poiss.,,Ei tegelt ka ära muretse''
STAI LEGGENDO
Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamisel
Storie d'amoreNiall James Horan on 19 aastane, kooli mässaja, pidutseja, metsik ja palju muud halba. Ta ei hoolnud inimestest, ta hoolis vaid iseendast. Kuid oli paar inimest kellest ta hoolis, need olid ta ema ja parim sõber Jeremy. Ta ema on ainuke sugulane kes...