32 - Sule silmad ja kõik saab korda, kallike

1.4K 128 12
                                    

Lennuk hakkas just Londoni lennujaama maanduma. See suur liin on nii ilus, nii võimas. Ma pole kunagi reisinud. Olen alati Iirimaal elanud. Lahe on ka midagi muud näha.

Lennuk maandus ilusti ja kõik teised meie ümber plaksutasid, kaasa arvatud mina. Kuna pagasit meil polnud jalutasime käsi-käes lennujaamast välja. Hetkel ei olnud kohal ühtegi vaba taksot. Jalutasime tagasi lennujaama, sest õues tibutas. Mind natuke kurvastas, et lume asemel sadas vihma. Panin käed ümber Nialli ja toetasin oma pea ta rindkerele. Ka tema pani oma käed mulle ümber ning toetas oma lõua mu pealaele.

''Me peame paar päeva mu sõbra õe juures elama'' lausus Niall ja ma tõstsin oma pea, et poisile otsa vaadata.

''Miks?'' küsisin uudishimust, kuti pehmed sinised silmad vaatavad alla minu poole.

''Sest meie korteri üürnikut pole linnas hetkel ja me ei saa võtit'' vastas Niall ja ma noogutasin arusaavalt. Toetasin siis pea uuesti poisi rindkerele. Tundsin kuidas Niall oma käsi pingumale tõmbab, et ma talle lähemal oleksin.

''Ma võiksin kuskil poe taga ka ööbida, peaasi et oled minu juures'' laususin naeratades ja Niall suudles mu pealage. Seisime nii veel paar minutit, kui Niall oma käed mu kehalt eemaldas ja oma parema käe sõrmed minu omadega põismis.

''Takso tuli'' lausus ta ja me jalutasime kiiresti taksoni. Meie õnneks ei jõudnud keegi teine ennem meid. Niall avas härrasmehelikult mulle ukse ja ma ronisin autosse. Kutt tõmbas enda järel ukse kinni ja palus taksojuhil meid Oak Street 46'le viia. Meie sõrmed jälle põimistud pööran ma pilgu Nialli käelabale, kus paistsid mõned tatoveeringud. Mõistsin et ma pole kunagi mehe tatoveeringuid lähemalt uurinud. Tõmbasin pöidlaga üle ta käelaba ja naeratasin. Tõstsin siis pilgu ja nägin Nialli vihmapiiskadega kaetud aknast välja vaatamas. Lasin kuti käest lahti ja koheselt oli ta pilk minul, aga mina küünitasin poisile lähemale ja suudlesin ta põske. Siis tõmbas Niall mu endale lähemale ja pani oma käe mulle ümber, mina toetasin oma pea ta õlale ning me vaatasime mõlemad aknast välja.

Peagi peatus auto kõrge, kuid vanaaegse välimusega kortermajani. Niall maksis arve ja me kobisime autost välja. Takso sõitis kohe minema ja ma vaatasin kõrget maja üles-alla. Jalutasime välisukseni ja Niall avas mulle ukse. Sisse astudes lasin ta jälle ette kuna mul polnud aimugi kuhu minna. Niall astus esimesest trepist üles iga kord astme vahele jättes. Esimesel korrusel oli lift ja Niall vajutas nuppu, mille peale lifti uksed kohe avanesid nagu oleks see meid oodanud. Astusime siis lifti ja Niall vajutas nuppu 15, mis oli peaaegu kõrgeim korrus siin majas. Lifti uksed sulgusid ja lift hakkas liikuma.

''Oled närvis ka?'' küsis Niall minu juurde astudes ja oma käed mulle ümber pannes.

''Imelikul kombel küll'' naeratasin üles vaadates, kus nägin ennast. Lifti lagi oli peegel, mis oli minu jaoks nii lahe, kuna ma pole midagi sellist varem näinud.

Lift peatus järsult mis pani mind korraks kartma, et lift jäi kinni, kuid siis avanesid uksed ja ma hingasin kergendunult ja Niall itsitas.

''See lift ongi veider'' naeratas ta ja haaras mu käest, kui me liftist välja astusime. Nialli juhtatusel jalutasime ukse taha ja kutt koputas paar korda uksele.

See lift ongi veider. Kortsutsin kulmu, kas ta on siis siin varemgi käinud? Loomulikult on totakas, kui siin elab ta sõbra õde siis on see ju loomulik...või ei ole?

Uks avanes ja meile vaatas vastu tumeda peaga neiu. Ta suu on naerul ja ta vaatas Niallit huviga ja siis liikusid ta silmad minule. Ta vaatas mind üles-alla ja ajas siis suu uuesti naerule. Vaatasin korra, et ega ma midagi dressikale pole ajanud.

''Heii Niall. Tulge edasi'' naeratas tumedate silmadega neiu ja astus ukse eest ära. Ma sulgesin enda järel ukse ja kui ma ümber pöörasin nägin, kuidas Niall ja see naine oma vahel juba kõkutasid. See ajas mu natuke pahuraks. Astusin Nialli kõrvale ja põimisin meie näpud ja asetasin ka oma teise käe Nialli käele, et tüdruk ikka näeks, et Niall pole enam kõigile.

Don't Stop //n.h // ee // ülevaatamiselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin