6.bölüm

33 6 0
                                    

- Ah burnum!
Acıyla inlerken
-kırıldı kesin ya
Elimle burnumu kontrol ederken çarptığım şeye bakmak için kafamı kaldırdım.
-hayır hayır bu olamaz şaka bu, yada kabus,başka açıklaması olamaz.
- sizin ne işiniz var burda ?ayrıca kırdınız burnumu ya
-asıl sizin ne işiniz var hanfendi burası benim odam ayrıca önüne bakmayıp bana çarpan sizsiniz.
nasıl ya !benim telefonda rezil olduğum, yetmeyip markette benimle alay eden adam muhatap olmak istemediğim müdür yardımcısı mı?

-şaka mı bu söyleyin hangi kameraya el sallıyoruz?
Bana sinirli aynı zamanda alaylı ifade ile bakan müdür yardımcısı

-bakın hanımefendi,birincisi şaka yapacak bir insan değilim sizi bilmem ama benim vaktim kıymetli ayrıca kameralarımız güvenlik amacıyla elbette var

-benim de vaktim kıymetli ama maalesef de sizin yüzünüzden iki saattir burada bekletiliyorum, ayrıca bekletmeniz yetmezmiş gibi bir de burnumu kırdınız benim gibi sabırlı bir insanın çıldırttınız ya pes .Allah annenize babanıza sabırlar versin.

Sözümü bitirmemle müdür yardımcısı sinirle üzerime yürüyerek
-bana bakın hoca hanım haddinizi açmayın sizi ilgilendirmeyen konulara burnunuzu sokmazsanız sizin için daha iyi olur .diyerek kükredi resmen.

ben buna mendebur diyorum da boşuna demiyorum ki ,ne dedimse sanki ,hem suçlu hem güçlü, beyefendi. Allah'ım buradan kazasız belasız çıkmayı nasip et ( amin)

-öncelikle bana sesinizi yükseltmeyin! karşınızdaki bir insan konuşarak da anlaşabilirsiniz.yani demem o ki sesinizi değil sözünüzü yükseltin. kaldı ki makamınıza mesleğinize saygım sonsuz ama asla haksızlığa tahammül edemem.
-hoca hanım sabrımı zorluyorsunuz, ayrıca biraz beklettim diye benimle böyle konuşamazsınız ,kendinize gelin anlaşılan sizde diplomayı kağıt parçası gören arkasındaki kişilere güvenerek bir yerlere gelmiş kişilerdensiniz yazık çok yazık!

Ne diyor bu be! benim torpille mi buralara geldiğimi söylüyor? Sen kimsin ya kimsin.
sakin ol kızım Amine derin derin nefes al ver Yok olmuyor sakinleşemiyorum.
ben gecemi gündüzüme katayım, arkadaşlarım gezip tozarken stres sıkıntıdan ,ders çalışmaktan, ömrümü heba edeyim ,insanlara faydalı olmak için kendimden geçeyim adamın dediğine bak neymiş torpille gelmişim çıldıracağım ya az kaldı.

-Ali İmran bey söyledikleriniz için kendimi savunmayacağım. ben Allah'a havale ediyorum sizi,umarım bir gün söylediklerinizden pişman olmazsınız ,şimdi lütfen imzalamam gereken belgeleri gösterin imzala yayım.

gözyaşlarım sınırda akmak için beni zorlasa da okuldan çıkana kadar kendimi tutmam gerekiyor .Bu adamın yanında zayıf yanımı gösterip bu zevki ona tattıramam ben belirli noktaya bakıp belgeleri getirmesini beklerken Bir öksürük sesi ile kendime geldim.

-her sayfanın sağ alt köşesine imza atarsanız yeterli olur.
kafamı sallayıp onaylayarak her sayfaya imzamı attım . Doğrularak
-başka imzalanacak yoksa gidebilir miyim?
-hayır yok gidebilirsiniz.
Arkamı dönüp tam kapıdan çıkacakken müdür yardımcısının
-hoca hanım
Diyerek seslenmesi ile yan bir şekilde dönüp
-efendim?
Elinde bir kağıtla yanıma gelip
-ders programları hazırlandı pazartesi dersiniz var buyurun.
kendimi kırık hissettiğim için o an sinirli halinden sakin bir üsluba geçiş yapması dikkatimi çekse de umursamadım.
Ders programını alıp bir şey söylemeden okuldan çıktım.Bu durgun Halim annemin dikkatini çekeceği için daha iyi hissedene kadar gelirken gördüğüm parka gitmeye karar verdim annemi arayıp.

-alo Hatice Sultan
-efendim kızım ,bir şey mi oldu? sesin kırgın geliyor, iyi misin sen

Ah annem bu kadar iyi tanımak zorunda mısın sanki
-yok Hatice Sultan iyiyim .benim işim uzadı 1-2 saate gelirim eve .merak etme diye aradım .
-tamam kızım dikkat et kendine hadi Allah'a emanet ol.
-tamam Hatice Sultan görüşürüz.

ZEMHERİ  DE UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin