11

1.2K 77 1
                                    

Lucius aggódott Harry miatt. Mivel látta, hogy vacsorára szinte semmit sem evett, ezért egy manóval küldetett fel ételt. Persze meghagyta a manónak, hogy semmit se mondjon a fiúak, nem akarta hiú ábrándokba ringatbi, hogy törődik vele.
Elhatározta, hogy amint sikerült a fiútól megszabadulnia, az eskűvője szervezésére fogja mindeni idejét fordítani. Harry Potter túl bonyolult egy az előkelő körökbe visszatérbi vágyó volt halálfalónak.

Harry éjszakája nyugodtan telt, sőt nagyon régen tudta magát annyira kialudni. Nem tudta hogy minek a hatása, a férfié vagy a főzeté, ami a babái megmentésére szolgál, de nem is érdekelte anbyira, csak örült a pihenésnek.

A reggelihez egy kis mosollyal az arcán érkezett, ami Luciust kissé megzavarta. Nem tudta levenni a szemét a boldog fiúról.
-Történtd valami jo éjszaka? - érdeklődött.
-Nem, csak nagyon jól aludtam. - mosolygott a férfira Harry.
-Egye meg a reggelit, utána jöjjön a laborba. - utasította a fiatalabbat, majd Lucius a laborba vonult, és folytatta a főzetet. Magában elkezdte visszaszámlálni a napokat, hogy végre mikor távozik Harry átkozott Potter az otthonából.

Harry nem tudta mi ütött a férfibe, de azért befejezte a reggelit, mivel nem akarta hogy rosszul legyen étel nélkül, majd már kissé lelombozottan a laborba sétált.

Egész délelőtt főztek, aprítottak, de szinte egy szó sem hagyta el egyikük száját sem. Harry nem akarta a férfit feleslegesen feldühíteni, Luciusnak viszont egy kis lelkiismeret furdalása volt, higy valószínűleg miatta lett rosszkedve a fiúank.

Ebédelni felváltva mentek. A délután ugyan olyan egyhangúan kezdődött, mint a délelőttjük, egész addig, amìg Harry figyelmetlenségében meg nem vágta a kezét.
Lucius egy kissebb nyögésre lett figyelmes, szinte azonnal a fiú felé fordult, hogy ellenőrizze jól van e , mikor meglátta higy a munkalap előtte tiszta vér, Harry pedig a kezét szorítja.
-Mit műveltél te szerencsétlen? - sietett a fiúhoz. Aggodalmában nem figyelt a szavaira, ami nem kicsit volt sértő.
-Semmit! - lökte el Lucius kezét, majd a szobájába sietett. Nen akart több sértés hallani a férfitől, ezért inkább elmenekült. A szobába érve, kimosta a kezét vízzel, majd begyógyította.
Úgy gobdolta, hogy egy kis pihenés nem ártana, ezért ledőlt akudni, higy kicsit megnyugodjon.

Lucius kissé bánta, hogy a fiúra förmedt, de megrémült a rengeteg vér láttán. Higy lehetett olyan felelőtlen, hogy nem figyel oda mit csinál?
Mikor elrohant akkor eszmélt rá, hogy talán nem kellett volna kiabálnia.
Hagyott Harrynek egy kevés időt, higy megnyugodjon, majd utána ment.
Hiába kopogott a vendégszoba ajtaján, Harry nem reagált.
Mivel nem kapott választ, Lucius benyitott. Szerencsére a fiú csak aludt, így inkább visszatért a laborba folytatni a bájitalt.

Családra vágyva BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now