3

1.4K 67 4
                                    

A hétvégeig hátra lévő két nap szinte egy szempillantás alatt eltelt.
Harry szombat délelőtt bevette a termékenységi bájitalt higy legyen ideje hatbi, és ebédre már Perselus lakosztályában volt.
Az ebéd feszültségtől volt terhes.
-Bevetted a bájitalt? - érdeklődött Perselus kissé mogorván. Harry csak bólintott.
-Akkor beszéljük át a dolgot.
-Rendben.
-Lucius vacsorára érkezik. Mivel habonta pár alkalommal egyébkent is együtt szoktunk vacsorázni, nem volt feltünő a meghívásom. A vacsora után rendszerint sakkozni szoktunk pár pohár ital társaságában. Az első italba fogom belekeverni a bájitalt. Remélhetőleg nem fogja észrevenni, egész jól ért a bájitalokhoz. Neked egész este a halószobámba kell maradnod. Amint elkezd hatni a bájital bemegyek érted. Mivel aszisztálni nem akarok, inkább az éjszakát máshol fogom tölteni.
-Rendben. - bólintott ra Harry falfehéren.
-Ugye tudod hogy egy alkalom nem biztos hogy elég a célod eléréséhez?
-Persze. Nagyon szerencsésnek kell ahhoz lennem hogy sikerüljön.
-Ha nem sikerül, legközelebb már mást kell választanod. Így is kockára teszem a barátságomat Luciussal.
-Tudom. Hálás is vagyok neked.
-Arra nagyon figyelj, higy a bájital hatása csak két órán keresztül fog hatni. A bódult állapot utána szinte azonnal egy másnapossághoz hasonló fázisba fog kerül. Addigra már nem lehetsz itt! 
Perselus is egy kissé ideges volt az este miatt, de már nem akart visszakozni. Mágában reménykedett hogy nem fog sikerülni a dolog, amúgyis nagyon kicsi volt az esélye még bájitallal is.
-Harry, biztos vagy benne hogy ezt kell tenned?
-Igen!

Vacsorára Lucius pontosan érkezett mint mindig. Kellemesen elbeszélgettek, bár Perselus kissé feszültebb volt az átlagnál.
-Szeretném ha te tudnád meg előszöt. Hamarosan ismét megnősülök. - Perselusnak leesett az álla. Narcissa halála után nem várta volna hogy Lucius valaha is újra fog nősülni. Ez még jól is jöhetett számukra. Az új feleség el fogja terelni Lucius figyelmét.
-Lennél a tanúm?
-Természetesen. Miért döntöttél az újra nősülés mellett? Csak nem elcsábított a hölgy?
-Ugyanmár. Nagyon jól tudod hogy a háború után a Malfoy név szinte elértéktelenedett. Nagyon sok erőfeszítésembe került hogy újra a felső körökbe visszakerüljek. A hölgy egy semleges család tagja, aki nagy tiszteletnek örvend. Kicsit fiatal, de ez nem számít. Általa ismét megvecsülést szerzek.
-Miért nem Draco veszi el a hölgyet?
-A fiamnak még nem nőtt be a feje lágya. Inkább elhagyná a családot minthogy elvegye azt a nőt.
-Miért?
-A hölgy nem túl dekoratív. A jelleme is kissé érdekes. - fintorodott el a szőke férfi.- Viszont ezt az áldozatot meg kell hizni valakinek. - ezzel befejezettnek ítélte a témát.
A vacsora után leültek a szokásos sakkparira. Perselus kitöltötte az italokat, majd a bájitalt belcsöpögtette. Az alkohol íze kiválóan elfedte a bájitalt.
A  whiskeyt átvéve Lucius a neveltetésével mit sem törődve azonnal lehúzta. Szüksége volt az italra és Perselus az egyetlen aki mellett nem volt muszáj az arisztokratikus álarcát fenntartania.
A hatás percek múlva jelentkezett. A szőke férfi arca elkezdett kipirulni, szemei homályosak lettdk. Az utolsó amit érzékelt hogy Perselus felállt az asztaltól.

Családra vágyva BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now