Harry kissé túrelmetlenül várta a hálószobába a vacsora végét. A megfutamodás érzése egyre elhatalmasodott rajta, mikor már úgy gondolta hogy inkább lelép, Perselus kopogtatott. Rémülten nézett az ajtó felé, elkésett.
Mivel más választása nem volt, erőt vett magán és kimerészkedett a nappaliba. Lucius a kis asztalnál ült, ködös tekintete mereven a sakktáblán pihent.
Harry erőt vett magán és a férfihez ment. Hogy felhívja magára a figyelmet, végigsimított a kábult férfi vállán.
Lucius Malfoy nem értette magát. Minden olyan elmosódott volt, az összes érzéke tompa volt, a világ elmosódott körülötte. A sakktábla volt a fix pontja a világban, amíg meg nem érezte a vállán a simítást és az orrában azt az isteni illatot.
Hogy jobban érezze azt a finom aromát, magához rántotta a forrását.
Harry meglepődött mikor a férfi magához rántotta, de nem tiltakozott.
A következő két óra sok meglepetést tartogatott még a fiatal férfinak.
Az elbódított Luciustól egy gyors menetet remélt, de a férfi nem érte be ennyivel. Nyalogatta, kényeztette a fiatalabbat. A két óra amíg Lucius csak vele foglalkozott, élete legjobb szeretkezése lett. A férfi hol gyengéd, hol szinte erőszakos volt, de sosem okozott neki fájdalmat.
Harry szinte képtele volt otthagyni a férfit az idő leteltével, de nem volt más választása, mennie kellett.Lucius borzalmas fejfájásra ébredt. A szemét kinyitva egy ismeretlen hálószobával találta magát. Amennyire a feje engedte olyan gyorsan felöltözött. A szobábol kilépve barátjával találta szembe magát.
-Mi a fene történt? - ült re morogva Perselussal szemben.
-Egy kicsit többet ittál a kelleténél. - tolt felé egy bájitalt. A bájital szerencsére gyorsan hatott. Nem akarta barátját tovább terhelni, mivel látta rajta higy legszívesebben kidobta volna, ezért inkább hazament.
A zuhany alatt furcsa nyomokat fedezett fel a testén, amit nemntudott hová tenni. Voltak homályos emlékei egy testről, ami készségesen simult hozzá, de csak álomnak vélte. De nem lehetett álom, a testén a jelek is ezt bizonyították.Kicsit rövid lett. Sajnos az ünnepek előtt kevés időm van ezért rikábbak a frissek.
YOU ARE READING
Családra vágyva BEFEJEZETT
FanfictionHarry Potter gyereket akar, de nem szeretne kapcsolatot. Csak a megfelelő férfit kell megtalalnia. Férfiterhesség!!!