22

1.2K 68 4
                                    

Harry és Lucius kapcsolata szinte felhőtlen volt a következő néhány hétben. Teljesen összecsiszolódtak. Nagy örömükre a fiúk is megfelelően fejlődtek, ami Harry helyzetetét kissé megnehezítette.
Alig volt 20 hetes terhes, de a hasa már gondot okozott neki. Lucius jókat derült rajta, mikor a hasa miatt morgolódott.
Persze voltak kissebb vitáik, de mindig megbeszélték a dolgokat, így a komolyabb összezördüléseket elkerülték.

-Oda adnád a juharszirupot kérlek? - kérte Harry a reggelizó asztalnál.
-Biztos? - fintorodott el Lucius, mikor a fiatalabb tányérjára nézett.
-Igen!
-De Harry, miért akarsz a tojásodra szirupot önteni?
-Csak, add már ide! - Lucius undorodva figyelte, ahogy párja jóízüen falatozza a juharszirupos tojást.
Szerencsére a figyelmét elterelte egy érkező bagoly. Az állat lábáról lecsatolta a levelet, majd miután elolxasta, azt kívánta bárcsak a juharszorupos tojást kellene neki is ennie.
-Mi az? Rossz hír? - kérdezte Harry párja savanyú arcát látva.
-Vissza kell mennünk Londonba.
-Mi? Nem! Miért?
-Nézd. - tolta elé a levelet. Harry átfutotta, majd teljesen lefehéredett.
-Mit fogunk most tenni?
-Visszamegyünk. Kártalanítom a családot, majd visszajövünk és felneveljük a gyerekeinket.
-Nem! Lucius szinte az egész vagyonodat követelik. Nem engedheted ez meg!
-Nem érdekel. Draco öröksége megmarad, a többi viszont nem olyan fontos. Vagy inkább vegyem el azt a kórót?
-Nem! De ezt nem hagyhatod! A családi birtok, minden ami fontos neked, nem veszítheted el.
-Harry, ezek nem fontosak. Számomra te és a fiúk vagytok fontosak. Mit számít az a hülye birtok? Ott soha nem voltam boldog. De itt, veled az vagyok.
Harry ellágyulva nézett szerelmére, majd a férfihez sétálva mélyen megcsókolta. Sosem gondolta, hogy Lucius Malfoy képes ilyen szépeket mondani.
-Ezt nem fogjuk annyiban hagyni! - határozta el magát. Nem fogja tétlenül nézni, ahogy Lucius kisemmizik.
-Menjünk csomagolni! -Húzta maga után a férfi a szobájukba.
Estére mindent sikerült elrendezniük, és indulhattak is Londonba.

Családra vágyva BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now